Web Analytics Made Easy - Statcounter

شبکه های دیجیتال تلویزیون در برخی از روستاهای شهرستان دلگان سیستان و بلوچستان دریافت نمی شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دلگان پرس، از بیستم بهمن ماه 93 که فرستنده دیجیتال شبکه های تلویزیونی در شهرستان دلگان به صورت رسمی راه اندازی شد، کانال های دیجیتال تلویزیون در اکثر روستاهای این منطقه دریافت نمی شوند و یا مردم دو یا سه شبکه را از طریق آنالوگ که کیفیت بسیار پایینی دارند و در برخی از روستاها از آنتن های ماهواره ای برای دریافت شبکه های تلویزیونی اقدام می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هرچند که بعد از آن فرستنده های دیجیتال دو سال بعد در بخش جلگه چاه هاشم شهرستان دلگان راه اندازی شده است اما باز هم دریافت این شبکه ها مثل بخش مرکزی دلگان در محدوده بخش جلگه است و در روستاها قابل دریافت نیست.

محمد رحمتی یکی از اهالی دهستان هودیان شهرستان دلگان در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به اینکه شبکه های دیجیتال تلویزیون در این منطقه دریافت نمی شود، گفت: علی رغم اینکه این دهستان و روستاهای اطراف آن جمعیتی بالغ بر 6 هزار نفر جمعیت دارد اما خبری از فرستنده های دیجیتال نیست.

وی با تاکید بر اینکه دو یا سه کانال تلویزیونی از طریق آنتن های آنالوگ در این منطقه دریافت می شود، تصریح کرد: متاسفانه برخی از مردم برای دریافت شبکه های تلویزیون به آنتن های ماهواره ای روی آورده اند.

رحمتی با بیان اینکه مسئولان باید نسبت به رفع این معضل و مشکل در دهستان هودیان شهرستان دلگان اقدام کنند، اظهار کرد: در صورتی که نسبت به رفع این معضل اقدام نکنند، مشکلات فرهنگی و اجتماعی استفاده از ماهواره گریبانگیر مردم محروم این منطقه خواهد بود.

علیرضا بامری یکی از شهروندان جلگه چاه هاشم شهرستان دلگان در گفتگو با خبرنگار دلگان پرس از قطعی های مکرر شبکه های دیجیتال در این منطقه اظهار گلایه کرد و گفت: فرستنده دیجیتال جلگه چاه هاشم به صورت مکرر قطع می شود و مردم از دیدن شبکه های تلویزیونی محروم می شوند.

وی با تاکید بر اینکه هر چند بعد از چند روز قطعی، وصل می شوند، اما موجب کلافگی و اظهار گلایه اهالی جلگه چاه هاشم شهرستان دلگان شده است، اضافه کرد: مسئولان باید نسبت به رفع این مشکلات اقدام کنند.

حجت الاسلام والمسلمین هادی بامری کارشناس مذهبی در گفتگو با دلگان پرس با بیان اینکه مشاهده شبکه های ماهواره ای موجب ایجاد خسارت جبران ناپذیری به نظام خانواده می شود، اظهار کرد: مسئولان باید زمینه را طوری فراهم کنند که مردم به سمت و سوی مشاهده این شبکه ها نروند.

وی با تاکید بر اینکه تاسیس شبکه های دیجیتالی تلویزیون اقدام بسیار خوب و مثبتی در جهت مقابله با شبکه های ماهواره ای بود، افزود: اما دریافت شبکه های دیجیتالی در برخی از روستاها قابل مشاهده نیست.

این کارشناس مذهبی با اشاره به اینکه دشمن با هر ترفندی سعی در نفوذ فرهنگی دارد، خاطرنشان کرد: شبکه های ماهواره ای و فضای مجازی یکی از مهم ترین ابزاری است که دشمن درصدد نفوذ با آن را دارد.

شهرستان دلگان در 475 کیلومتری جنوب غرب شهر زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان واقع شده است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۸۱۰۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بسیج همراه مردم در جبران خسارت های سیل

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی،مسئول بسیج سازندگی سپاه انصارالرضا استان گفت: در سیل اخیر حدود ۵۰ جهادگر از قرارگاه جهادی زیرکوه در لحظات اولیه وقوع سیلاب  به سیل زدگان خدمت رسانی کردند. 

هنری با اشاره به اینکه  ۱۱ قرارگاه‌ جهادی منطقه ای فعال هستند افزود: تمامی گروه‌های جهادی استان نیز در حالت آماده باش هستند.    وی گفت: تخلیه آب داخل منازل و جابه جایی وسایل منازل مردم ،کمک به توزیع بسته های حمایتی و هدایت مردم به نقاط امن، کمک به خودروهای سانحه دیده و گرفتار در سیل، کمک به تخلیه تعدادی مغازه در حاجی آباد،تخلیه و لایروبی منازل و محل نگهداری دام و اسکان اضطراری از جمله اقدامات قرارگاه جهادی بسیج سازندگی زیرکوه در مناطق سیل زده بود.    مسئول بسیج سازندگی سپاه انصارالرضا استان افزود: بعد از فروکش کردن سیل، گروه های جهادی برای ساخت و ساز و جبران خسارت سیل با کمک خیران نسبت به ساخت وساز مکان های آسیب دیده سیل اقدام می کنند. 



                                                                                         

دیگر خبرها

  • شکست اسرائیل در عملیات وعده صادق جبران‌ناپذیر است
  • پزشک متخلف در یکی از روستا‌های تالش دستگیر شد
  • خسارت جبران‌ناپذیره بهره‌برداران به دلیل کشت غیراصولی پسته
  • کشت غیراصولی پسته خسارت جبران‌ناپذیری به بهره‌برداران وارد کرده است
  • بسیج همراه مردم در جبران خسارت های سیل
  • سیگنال رایگان ارز دیجیتال فیوچرز یا سیگنال فارکس؟
  • از سینمای متفکر به فیلم های کمدی رسیدیم
  • پس از A54، گوشی گلکسی A35 هم آپدیت غیرمنتظره دریافت کرد
  • هزینه خسارت سیل به روستاهای سیستان و بلوچستان اعلام شد
  • رهاسازی پسماند‌ها در رودخانه‌ها امری جبران ناپذیر است