Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «امتداد نیوز»
2024-05-03@22:46:13 GMT

مهمترین مسئله امروز داشتن بصیرت ایمانی است

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۱۸۲۸۲۰

مهمترین مسئله امروز داشتن بصیرت ایمانی است

به گزارش امتداد نیوز، آیت الله سیدعلیرضا عبادی صبح یکشنبه در مراسم تودیع و معارفه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در  امور اهل سنت خراسان جنوبی اظهار داشت: مهمترین مسئله امروز مسئله بصیرت ایمانی است.

وی با بیان اینکه اگر مسلمین بصیرت کافی را می داشتند این همه آسیب به مسلمانان و اسلام نمی رسید، بیان کرد: نفوذ، تصمیم سازی و تصمیم گیری دشمن برای جهان اسلام و مسلمانان فاجعه ایجاد می کند و این طرح و برنامه های دشمن توسط مسلمانان بی بصیرت و بی دانش پیاده می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با تأکید بر اینکه اگر بصیرت و علم باشد هرگز نقشه دشمن موثر نمی شود، عنوان داشت: مشکل انجاست که کار به دست جاهلان گذاشته می شود و آن ها هستند که یک باره سر درمی آورند و ادعای خلافت می کنند.

عبادی ادامه داد: همین جهال هستند که داعش، طالبان و القاعده را برای ایجاد اختلاف بین مسلمانان و تخریب نفوس و سرزمین ها راه می اندازند وگرنه این کارها را هیچ مسلمانی جایز نمی داند.

وی تأکید کرد: وقتی کسی که اهلیت ندارد، دین شناس نیست و پیرو دست بیگانه است، خواست حرکت کند این علمای بزرگ هستند که بلافاصله باید تکلیف آن ها را تعیین کنند و اجازه ندهند کفار آن ها را تکفیر کنند.

علمای دین اجازه ندهند کفار آن ها را تکفیر کنند

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه مشابه این گروه ها در شیعه داشته ایم که علمای شیعه آن ها را تکفیر کردند، افزود: در زمانی مجاهدین خلق به اسم اسلام و انقلاب ظهور یافتند اما وقتی دم از کفر زدند هیچ فرصتی پیدا نکردند و علمای صاحب نظر بلافاصله آن را تکفیر کردند.

عبادی اضافه کرد: بنابراین این ها نتوانستند به اسم اسلام و مسلمانان جنایت کنند چون علما هوشیار و بیدار به موقع دورشان را خط کشیدند و از علمای دین انتظار است در برابر جاهلانی که به اسم اسلام جنایت می کنند و حرکت های خلاف دین انجام می دهند ایستادگی کنند.

وی با بیان اینکه یکی از اهداف دشمن بالاتر از هجوم به سرزمین ها و قتل مسلمانان  اهانت به اسلام است، بیان داشت: آنچه امروز در کشورهای مسلمان رخ می دهد نتیجه سکوت علما نسبت به جاهلان است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی تأکید کرد: اگر علمای دین به موقع پیام اسلام در برابر این جاهلان را به گوش جامعه برسانند آن ها نمی توانند به اسم اسلام در دنیا جنایت کنند.

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۸۲۸۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همکاری با ایران بهترین راه حل بحران انرژی پاکستان است

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ از اسلام آباد،‌ نائب رئیس حزب مجلس وحدت مسلمین پاکستان با بیان اینکه همکاری دوجانبه با جمهوری اسلامی ایران بهترین راه حل برای بحران انرژی پاکستان است، تصمیم مستقل از سوی دولت اسلام آباد و بی توجهی دولتمردان پاکستانی به سنگ اندازی‌های آمریکا را برای تقویت روابط دوجانبه این کشور با ایران خواستار شد.
«علامه سید اقبال رضوی» نائب رئیس حزب مجلس وحدت مسلمین پاکستان در مصاحبه‌ای گفت: جمهوری اسلامی ایران به راحتی می‌تواند مسئله بحران انرژی پاکستان را حل کند.
وی با اشاره به سنگ اندازی‌های آمریکا در روابط دوجانبه ایران و پاکستان همزمان با سفر اخیر «دکتر سید ابراهیم رئیسی» رئیس جمهوری اسلامی ایران به اسلام آباد گفت: اگر پاکستان خود را کشوری مستقل می‌داند به هیچ عنوان نباید برای توسعه روابط با کشور همسایه خود تحت فشار آمریکا و تهدید تحریم‌های اقتصادی این کشور قرار بگیرد.
اقبال رضوی افزود: درحالیکه بزرگترین مسئله پیش روی پاکستان بحران انرژی است و از طرفی نیز کشور همسایه ایران با ظرفیت بالای خود می‌تواند برق، گاز و بنزین ارزان برای شما فراهم کند ضروری است تا از این ظرفیت استفاده شود.
این مقام حزبی پاکستان افزود: همسایگی، مرز مشترک، مقرون به صرفه بودن تجارت، کاهش هزینه حمل و نقل تمامی مواردی هستند که باعث می‌شود جمهوری اسلامی ایران به مراتب شریک تجاری بهتر از غرب برای پاکستان جهت بهبود وضعیت اقتصاد و معیشت مردم باشد.
وی در بخش پایانی مصاحبه خود تاکید کرد: بحران انرژی مسئله حیاتی مردم پاکستان و کاملا داخلی است از این رو دولت پاکستان باید با واردات انرژی از ایران که خواست همه مردم پاکستان است به این بحران خاتمه بخشد.

دیگر خبرها

  • گسترش بصیرت، بهترین ابزار مقابله با جنگ فرهنگی دشمنان است
  • بسیج ظرفیت مادی و معنوی جهان اسلام برای کمک به فلسطین
  • فیلم‌های تبلیغاتی در هند احساسات ضد اسلامی را تقویت می‌کند
  • بصیرت افزایی بزرگترین ضربه به طرح‌های استکباری دشمنان است
  • دشمنان درصدد نابودی مغزهای متفکر جهان اسلام هستند
  • همکاری با ایران بهترین راه حل بحران انرژی پاکستان است
  • اولویت امروز جهان اسلام غزه است/ بقاء انقلاب و استحکام آن مرهون وحدت و تقریب است
  • خون مسلمان در اسلام حرمت دارد/ حکام کشورهای عربی نسبت به مسلمانان بی گناه بی تفاوت نباشند
  • امام خمینی (ره) به اسلام و مسلمانان شخصیت بخشید
  • شباهتهای جنگ غزه و ائتلاف کفار و مشرکین مکه و یهود مدینه در جنگ احزاب