Web Analytics Made Easy - Statcounter

بوشهر- ایرنا- استاندار بوشهر گفت: افزایش و تغییر ایست و بازرسی ها در گلوگاه ها و جاده های استان باعث نارضایتی و نگرانی مردم می شود.

به گزارش ایرنا، عبدالکریم گراوند روز یکشنبه در نشست مشترک کارگروه امور اجتماعی و فرهنگ و مبارزه با مواد مخدر افزود: به همین دلیل نیروهای امنیتی و انتظامی باید با افزایش کاراطلاعاتی در ایست و بازرسی های موجود در نقاط گلوگاهی جاده ها از ورود و قاچاق مواد مخدر به استان بوشهر جلوگیری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با تقدیر از نیروهای انتظامی و امنیتی استان بوشهر بخاطر کشف 12 تن مواد مخدر در هفت ماه سال جاری در این استان افزود: پاکسازی محیط و مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر همچنان از ضرورت ها و اولویت های استان و نیروی انتظامی است.
گراوند، برضرورت مقابله با خرده فروشان و توزیع کنندگان محله ای مواد مخدر تاکید کرد و ادامه داد: با توجه به آغاز سال تحصیلی جدید و حضور دانشجویان تازه وارد ارائه آموزش ها و استفاده از ظرفیت آنان در اجرای برنامه های پیشگیری از اعتیاد و خرید و فروش مواد مخدر ضروری است.
استاندار بوشهر در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: تدوین برنامه در بخش های مختلف برای پیشبرد امور از ضرورت هایی است که مدیران دستگاه های اجرایی باید به آن توجه کنند.
وی افزود: نداشتن برنامه منظم و مشخص جامعه را معطل می کند و باعث جزیره ای کار کردن دستگاهها هدر رفت منابع محدود موجود می شود.
گراوند همچنین بر ضرورت راه اندازی مرکز رصد برای شناسایی آسیب های اجتماعی، برنامه ریزی مناسب و فعال کردن تشکل های غیر دولتی دربحث آسیب های اجتماعی تاکید کرد.
وی در باره مسئولیت اجتماعی وزارت نفت نسبت به مناطق پیرامونی اظهار کرد: وزارت نفت هر سال اعتبار چشمگیری در بخش مسئولیت اجتماعی هزینه می کند که با داشتن برنامه می توان از این ظرفیت به نحو مطلوبی استفاده کرد.
دبیرشورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر گفت: در هفت ماه امسال 12 تن مواد مخدر در استان بوشهر کشف و ضبط شده است.
ارسطو ترکمان منش افزود: برخورد با توزیع کنندگان خرد در پارک ها و محله ها از جمله انتظارات مردم است که در این ارتباط تلاش پلیس مبارزه با مواد مخدر دو چندان می شود.
وی با اشاره به اهمیت آموزش کارکنان دولت در زمینه پیشگیری از مصرف مواد مخدر بیان کرد: این دوره آموزشی با هدف آشنایی افراد جامعه با آسیب های ناشی از مصرف مواد مخدر بویژه مواد مخدر صنعتی است که دستگاه های اجرایی باید نسبت به برگزاری این آموزش ها اقدام کنند.
ترکمان منش در باره ایست و بازرسی در گلوگاههای استان بوشهر گفت: در استان بوشهر چهار گلوگاه قدیمی وجود دارد اما قاچاقچیان با استفاده از کوره راه ها اقدام به ورود محموله ها می کنند.
وی تاکید کرد: انتظار می رود با تشکیل کارگروه امنیتی انتظامی و طی کردن روند قانونی کار جانمایی هایی برای ایجاد گلوگاه های جدید در مسیرهای ورودی استان انجام شود.
ترکمان منش همچنین بر ایجاد زمینه شغل برای بهبود یافتگان مواد مخدر نیز تاکید کرد.
6047/6043**
خبرنگار: موناعیدان* انتشاردهنده: خدانظرخواجه

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۸۳۲۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) ماجرای سرقت لول‌های تریاک در سریال آینه عبرت | مواد مخدر آتقی واقعی بود!

خاطره جالب محمود دینی بازیگر سریال آینه عبرت از کم شدن لول‌های تریاک در پشت صحنه این سریال را در برنامه برمودا مشاهده می‌کنید.

به گزارش همشهری آنلاین، محمود دینی بازیگر و تهیه کننده سینما و تلویزیون که به تازگی مهمان برنامه برمودا با اجرای کامران نجف زاده بود خاطره جالبی از کم شدن لول‌های تریاک در پشت صحنه سریال خاطره انگیز آینه عبرت که در سال‌های پایانی دهه شصت پخش می‌شد را بازگو کرد.

موضوع اصلی این سریال مواد مخدر بود که در سال‌های ۶۷ تا ۷۰ به صورت هفتگی پخش می‌شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی tags # تلویزیون ، تریاک سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند (تصاویر) کشف پرنده‌ عجیبی که سمت راست بدنش نر است و سمت چپش ماده!

دیگر خبرها

  • رویداد ملی نوآوری اجتماعی در پیشگیری از اعتیاد برگزار می‌شود
  • افزایش ایست‌های بازرسی در پی افزایش جرم و جنایت در لندن
  • کشف مواد مخدر شیشه در مرز ارومیه
  • از توقیف بیش از ۶۰۰ کیلو مواد مخدر تا کشف داروی غیرمجاز از مرغ فروشی
  • خرده‌فروشی مواد مخدر معضلی جدی در کنارک
  • این دروغ را درباره کاهش افسردگی باور نکنید
  • (ویدئو) ماجرای سرقت لول‌های تریاک در سریال آینه عبرت | مواد مخدر آتقی واقعی بود!
  • کشف ۲۴۵ کیلوگرم حشیش و تریاک در هرمزگان
  • افزایش ایست بازرسی در تهران / خاطره دهه ۶۰ تکرار می‌شود؟
  • افزایش ایست‌های بازرسی در تهران؛ نماینده مجلس: این‌ها جزو وظایف عادی فراجا است!