Web Analytics Made Easy - Statcounter

زنجان- مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان زنجان گفت: در حوزه فاضلاب طی شش ماهه سالجاری در استان زنجان تعداد ۱۳۴ فقره حادثه رخ داده که بیشترین حوادث مربوط به شهرهای زنجان و ابهر است.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا جزء قاسمی ظهر یکشنبه در جلسه کار گروه آب و کشاورزی استان زنجان، افزود: در حوزه فاضلاب طی شش ماهه  سالجاری در استان زنجان ۱۳۴ فقره حادثه رخ داده که بیشترین حوادث مربوط به شهرهای زنجان و ابهر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی اظهار کرد: در خسارت های وارده بر تاسیسات آب و فاضلاب شهری ، دستگاه های خدمات رسان در رتبه اول و پس از آن مشترکین آب و فاضلاب بیشترین عوامل خسارت به این تاسیسات بوده اند.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان زنجان گفت: سامانه و خط تلفن ۱۲۲ آماده پاسخگویی و شنیدن انتقادات و پیشنهادات شهروندان است  و مرکز ارتباطات مردمی شرکت آب و فاضلاب استان زنجان به منظور گسترش خدمات غیرحضوری به شهروندان و افزایش خدمات به مشترکین آب و فاضلاب شهری راه اندازی شده است.

جزء قاسمی گفت: طی شش ماهه نخست سال جاری تعداد بیش از ۱۰۴ هزار تماس با مرکز پایش و راهبری تاسیسات آب و فاضلاب شهری در استان زنجان به ثبت رسیده که از این تعداد ۵۹ هزار تماس توسط اپراتورهای مرکز مپرای زنجان پاسخ داده شده و باقی تماس ها نیز از طریق سامانه هوشمند مرکز ارتباطات مردمی شرکت آبفای استان زنجان مدیریت شده است.

وی  افزود: تعداد حوادث ثبت شده در شهر های استان زنجان بیش از ۶ هزار مورد بوده و از این تعداد حوادث بالاترین سهم مربوط به حوزه انشعابات با تعداد بیش از پنج هزار حادثه و کمترین تعداد نیز به خطوط انتقال آب با ۴۱ مورد اتفاق است.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان زنجان تصریح کرد: متوسط زمان رفع حوادث از هنگام تماس تا زمان رفع اتفاق از ۱۵۰ دقیقه در سال ۹۶ به ۹۰ دقیقه در سال جاری رسیده است.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۸۴۵۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس پلیس فتا: اینستاگرام بیشترین حجم آلودگی جرایم غیر اخلاقی را دارد

آفتاب‌‌نیوز :

رئیس پلیس فتای فراجا از اجرای طرح برخورد با جرایم اخلاقی و مغایر با شئونات اسلامی، اجتماعی و فرهنگی شامل لایو‌های مستهجن، تولید محتوای مبتذل و مدلینگ در فضای مجازی خبر داد.

سردار وحید مجید درباره جزئیات اجرای این طرح گفت: با اجرای طرح عملیاتی پیش دستانه علیه جرایم اخلاقی و مغایر با شئونات اسلامی، اجتماعی و فرهنگی؛ شامل لایو‌های مستهجن، تولید محتوای مبتذل و مدلینگ؛ گردانندگان، مدیران و اعضا ۱۰ نشانگاه سایبری فعال شناسایی شده و مورد اقدام عملیاتی و قضائی قرار گرفتند.

وی ادامه داد: از ابتدای سال جاری تا کنون تعداد ۹۸۳۵ تارنما نیز مورد رصد عام قرار گرفتند که با بررسی اطلاعاتی سایبری بر روی ۳۸۴۲ فقره تارنمای مشکوک تعداد ۱۷۶۵ مورد مجرمانه مشاهده شد که از این تعداد ۷۶۵ مورد با تذکر تلفنی و با همکاری هموطنان تمامی محتوای نامناسب مسدود شد و مابقی برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

رئیس پلیس فتا فراجا افزود: با بررسی‌های صورت گرفته شبکه اجتماعی اینستاگرام با بیش از ۹۱ درصد؛ کماکان بیش‌ترین حجم آلودگی جرایم غیر اخلاقی را به خود اختصاص داده است.

وی با اشاره به مطالبات گسترده و عمومی هموطنان از پلیس فتا برای پاکسازی و امن سازی فضای سایبر از محتوا‌های نامناسب و مغایر با شعائر دینی و هنجار‌های عام جامعه و خانواده، گفت: بخش اعظم گزارشات این حوزه توسط کاربران فهیم و آگاه فضای مجازی به این پلیس گزارش شده است.

مجید تصریح کرد: اجرای طرح‌های عملیاتی و پیش دستانه در خصوص اینگونه جرائم که. باعث نگرانی خانواده‌های ولایت مدار ایرانی شده قطعا در اولویت پلیس فتا است.

رئیس پلیس فتای فراجا از هموطنان خواست که همچون گذشته در صورت مشاهده موارد مشکوک و مجرمانه موضوع را پلیس اطلاع دهند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • لزوم تکمیل طرح مدرن فاضلاب شهری هشترود
  • تعیین تکلیف پساب تصفیه خانه یزد
  • رئیس پلیس فتا: اینستاگرام بیشترین حجم آلودگی جرایم غیر اخلاقی را دارد
  • سیستان‌وبلوچستان، فارس و تهران رکوددار بیشترین تعداد حوادث ترافیکی در کشور
  • تلاش ۲۴ ساعته سازمان خدمات موتوری اصفهان در حوادث شهری
  • امحاء کشت محصولات کشاورزی با آب‌های غیرمتعارف در شیراز
  • تعداد خانه های هلال زنجان به ۲۴۸ باب رسید
  • کدام کشورها در سال ۲۰۲۴ بیشترین تعداد میلیاردرهای جهان را دارند؟ (+ اینفوگرافی)
  • کدام کشورها بیشترین تعداد میلیاردرهای جهان را دارند؟ + اینفوگرافیک
  • (اینفوگرافیک) کدام کشور‌ها در سال ۲۰۲۴ بیشترین تعداد میلیاردر‌های جهان را دارند؟