Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، مجید کاکی روز یکشنبه در نشست مبارزه با قاچاق کالا اظهار کرد:براساس قرائن و شواهد در نتیجه ارتقا حساسیت و اگاهی مردم و عملکرد خوب نیروی انتظامی و نظارت دستگاه های مرتبط، قاچاق کالا کاهش یافته است.
وی گفت: تقویت نگرش عدم استفاده از کالای قاچاق و استقبال و استفاده از کالاهای داخلی موجب رونق اشتغال و پویایی تولید ملی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی یادآور شد: شهرستان مرزی ایلام مشکلی در زمینه ورود غیرمجاز کالا از مرز ندارد و تنها مشکل این حوزه همجواری با استان های دارای قاچاق کالا مانند کردستان و کرمانشاه است که به ایلام وارد می شود.
معاون سیاسی امنیتی فرمانداری ایلام گفت: سال های گذشته اقدام های خوبی در زمینه قاچاق کالا از جمله کنترل قاچاق دارو، لوازم آرایشی و بهداشتی، نظارت بر فروش لوازم آرایشی بهداشتی در آرایشگاه ها و کنترل باشگاه های بدنسازی شهرستان ایلام انجام شد.
وی افزود: اکنون نیز اجرای طرح ساماندهی دست فروشان، پیشگیری از فروش لوزام آرایشی و بهداشتی غیر مجاز در شهر، کنترل تردد و صدور کارت تردد عشایر برای ورود به مناطق مرزی با همکاری مرزبانی و امور عشایری برای جلوگیری از وقوع خطرات احتمالی در دستور کار قرار دارد.
به اعتقاد معاون سیاسی امنیتی فرمانداری ایلام دیگر اقداماتی که باید در زمینه مبارزه با قاچاق کالا دراین شهرستان لازم است تشدید فعالیت اکیپ های بازرسی با همکاری تعزیرات حکومتی، اصناف، شهرداری، بهداشت و تولید برنامه های فرهنگی ترویجی برای استفاده از کالاهای داخلی است.
وی به دیگر طرح های حوزه شهری مانند برخورد با اصناف توزیع کننده دام و طیور در حاشیه شهر، برخورد با سد معبر و جایگزینی مکانی برای مستقر شدن دستفروشان توسط شهرداری با رعایت موقعیت اقتصادی و آسیب پذیر بودن آنها و تامین و توزیع سوخت مورد نیاز شهروندان اشاره و تاکید کرد که همه دستگاه ها با جدیت پیگیری اجرای این برنامه ها باشند.
خبرنگار: لیلی خاکی**انتشاردهنده: شهریار حیدری فر
/6034/7180

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۸۵۱۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۱۷ درصدی صادرات کالا از گمرک کرمانشاه طی فروردین سال جاری

علی اصغر عباس زاده در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: طی فروردین ماه سال جاری صادرات کالا از گمرکات استان کرمانشاه در مقایسه با مدت مشابه سال قبل از لحاظ ارزش رشدی ۱۷ درصدی داشت.

وی افزود: در نخستین ماه از سال جاری میزان ۴۹۰ هزار و ۵۷۵ تن کالای صادراتی از گمرکات استان کرمانشاه به خارج از کشور صادرات شده است.

ناظر گمرکات استان و مدیرکل گمرک کرمانشاه ارزش این مقدار کالای صادراتی را در مجموع ۲۳۰ میلیون و ۵۲۰ هزار دلار اعلام کرد.

عباس زاده بیان کرد: این میزان کالای صادراتی از گمرکات این استان در مقایسه با مدت مشابه سال قبل از لحاظ ارزش رشدی ۱۷ درصدی و از نظر وزنی کاهش ۶ درصدی داشته است.

وی عمده کالاهای صادراتی از طریق گمرکات این استان را میلگرد و آهن آلات، کاشی و سرامیک، میوه و تره بار، سنگ‌های ساختمانی، لبنیات، انواع محصولات پلاستیکی و ظروف یک‌بار مصرف و… عنوان کرد.

کد خبر 6098930

دیگر خبرها

  • معامله نخستین گواهی سپرده سکه صادره خزانه بورس کالا
  • عدم همخوانی میزان کشفیات با ارزش بازار قاچاق پوشاک
  • رشد ۱۷ درصدی صادرات کالا از گمرک کرمانشاه طی فروردین سال جاری
  • کشف محموله ۵ میلیارد ریالی قاچاق در خشکبیجار
  • هدف ستاد تعطیلی واحدهای صنفی نیست/صنوف با قوانین هماهنگ شوند
  • کشف بیش از ۹ میلیارد ریال کالای قاچاق در سمنان
  • ایران دومین مصرف کننده لوازم آرایشی در خاورمیانه / کدام برندها حاوی فلزات سنگین هستند؟
  • رشد ۶۸ درصدی کشف کالای قاچاق در سال ۱۴۰۲
  • قاچاقچی کالا در همدان نقره داغ شد
  • فرآیند ساخت لوازم آرایشی و بهداشتی در کارخانه‌های مشهور (فیلم)