Web Analytics Made Easy - Statcounter

قزوین-ایرنا-معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار قزوین گفت: جذب سرمایه گذار جدید برای واحدهای تعطیل شده استان به طور جدی در دستور کار قرار دارد.

به گزارش ایرنا، منوچهر حبیبی روز یکشنبه در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان قزوین افزود: در همین راستا تلاش داریم تا برای شرکت کنتورسازی سرمایه گذار مناسبی جذب شود تا این واحد بزرگ صنعتی بار دیگر با حداکثر ظرفیت تولید به فعالیت خود ادامه دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار کرد: اگر این واحد که اکنون با یک چهارم توان تولیدی فعالیت می کند با ظرفیت کامل به فعالیت بازگردد روزانه توان تولید هشت هزار کنتور را خواهد داشت و با تحقق این موضوع یک هزار نیرو در این کارخانه مشغول به کار می شوند.
حبیبی همچنین گفت: برای فعال ساختن کارخانه تعطیل شده اشکان چینی نیز سرمایه گذار جدیدی پیدا شده است که قصد سرمایه گذاری 500 میلیارد ریالی رادر این مجموعه صنعتی دارد.
این مسئول افزود: با راه اندازی دوباره این واحد تولیدی شاهد ایجاد 200 فرصت شغلی جدید خواهیم بود.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار قزوین همچنین در خصوص آخرین وضعیت کارخانه مس کاتدی طارم سفلی گفت: عملیات اجرایی این واحد به پایان رسیده است و مواد اولیه این مجموعه نیز در حال تامین می باشد و در آینده نزدیک با حضور مسئولان کشوری شاهد افتتاح این کارخانه خواهیم بود.
حبیبی اظهار کرد: در خصوص تامین برق این واحد مشکلی وجود ندارد و در صورت پاسخگو نبودن ژنراتورهای نصب شده در کارخانه، هماهنگی های لازم برای دریافت انرژی از استان زنجان انجام خواهد شد و در رابطه با وجود معارض در بخشی از اراضی محلی و منابع طبیعی مربوط به این کارخانه نیز ادارات مربوطه و بخشداری طارم سفلی برای پیگیری و حل مشکل ورود پیدا کرده و مامور شده اند.
6104*3013
خبرنگار: ناصر نیلی**انتشار دهنده: رضا اولادی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۸۷۱۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگاه‌های اجرایی قم از تولیدکنندگان حمایت کنند

استاندار قم با بیان اینکه دستگاه‌های اجرایی قم از تولیدکنندگان حمایت کنند، گفت: احیای واحدهای تولیدی نیمه راکد و راکد از برنامه‌های مهم دولت سیزدهم است که در طول این مدت در دستور کار قرار دارد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازقم، سیدمحمد آقامیری شامگاه چهارشنبه در دومین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان، اظهار داشت: جهش تولید با مشارکت مردم دستوری است که از سوی مقام معظم رهبری برای ما مسئولین صادر شده که در این راستا مدیران استان موظف هستند دستور ایشان را اجرایی کنند.

وی افزود: ما درمدیریت استان به دنبال این هستیم مسیر را برای حضور مردم دراین حوزه تسهیل کنیم تا جهش تولید با مشارکت مردم به معنای واقعی تحقق پیدا کند.

استاندار قم بیان کرد: حمایت از تولیدکننده و سرمایه‌گذار جزو مسائلی است که همواره مورد تاکید رئیس جمهور بوده و آمار گواه این موضوع بوده است. براساس آمار در سال 1402  بیش از یک هزار واحد تولیدی غیرفعال در کشور احیا شده و به چرخه بازگشته است.

آقامیری تصریح کرد: سرمایه‌گذار باید با سرمایه خویش به این موضوع ورود کند، شخصی که با تسهیلات بانکی به دنبال سرمایه‌گذاری است گره‌ای از مشکلات ما باز نخواهد کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • احیای واحدهای تولیدی راکد در دستور کار دولت است
  • راه‌اندازی فاز دوم کارخانه فولاد بافت مصداق«جهش تولید با مشارکت مردم» است
  • بازگشت ۳۰۰۰ واحد تعطیل به تولید/ ۱.۲ میلیون نفر بیمه شدند
  • کارخانه سیمان سفید در شهرستان دیرابجاد می شود
  • فعال کارگری: دولت با احیای کارخانه‌های تعطیل یا نیمه‌تعطیل، تولید داخل را زنده کرد
  • آثار مثبت احیای واحد های تعطیل بیش از سرمایه‌گذاری‌ های جدید است
  • رشد ۱۷ درصدی جوجه ریزی در واحدهای مرغداری سیستان وبلوچستان
  • شرکت چدن خوسف، نقش بسزایی در رونق خراسان جنوبی دارد
  • شرکت چدن خوسف، نقش به‌سزایی در رونق خراسان جنوبی دارد
  • دستگاه‌های اجرایی قم از تولیدکنندگان حمایت کنند