Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست؛ چمنیان عصر یکشنبه در نشست خبری پس از بازی مقابل اسپانیا درباره این بازی عنوان کرد: ابتدا به تیم اسپانیا بابت صعودش به جمع چهار تیم تبریک می گویم. خوشحالم که این فرصت برای تیم ایران پدید آمد که پنج بازی در جام جهانی انجام دهد.
وی ادامه داد: این فرصت خوبی برای بازیکنان ما بود که برای آینده درس بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

می دانم هدف فیفا از برگزاری جام جهانی توسعه فوتبال برای آینده است. 24 تیمی که در اینجا بودند در پیروزی ها و شکست هایشان درس گرفتند. همانطور که من دیروز گفتم به اینجا آمدیم تا درس بگیریم.
چمنیان خاطرنشان کرد: بازی امروز را خوب شروع نکردیم. از تیم اسپانیا خوب توپ گیری کردیم، اما نتوانستیم در 20 دقیقه آغازین مسابقه در حمله خوب کار کنیم و متاسفانه در این زمان گل خوردیم که این موضوع کارمان را سخت کرد.
وی افزود: نباید فراموش کنیم که اسپانیا تیم بسیار خوبی است و اینکه بچه های ما تا پایان بازی تلاش کردند نقطه امیدوارکننده ای است. مشکل ما در این بازی، ارتباط میان خط دفاع و حمله مان بود.
سرمربی تیم نوجوانان ایران تصریح کرد: می خواهم به مردم ایران بگویم که کلیه اعضای تیم تمام تلاش خود را کردند. ما از لحظه اول ورودمان به هند سعی کردیم که با همه توان به میدان برویم و شادی به مردم عزیز ایران هدیه کنیم. از مردم ایران تقاضا دارم اگر کم و کاستی در کارمان بوده بر ما ببخشند.
وی درباره تعویض های ایران گفت: تعویض های ما در این بازی تعویض های تهاجمی بودند. فکر می کنم پس از این تعویض ها بهتر شدیم. نتیجه اش هم یک گل و چند فرصت بود. گل دوم اسپانیا کمی معادلات ما را به هم ریخت.
سرمربی تیم نوجوانان ایران درباره اینکه بهترین اتفاق برای وی پس از حضور در جام جهانی چه بود؟ اظهار داشت: مهم ترین مساله دیدگاه مثبتی است که نسبت به این تیم در کشورمان پدیده آمده است. این ها یک نسل هستند که می توانند آینده فوتبال ایران را بسازند. این بهترین دستاورد ماست.
وی درباره استراتژی تیم ایران در این مسابقات گفت: ما بر اساس توانایی هایی که داریم استراتژی تیم را انتخاب می کنیم.امروز در اجرای استراتژی مان مشکل داشتیم. البته اسپانیا هم در استراتزی ما خوب عمل کرد.
چمنیان درباره غیبت «یونس دلفی» در این بازی گفت: واقعیت فوتبال است که یک بازیکن ممکن است غایب باشد. ما یاد گرفته ایم به جای ناراحتی از غیبت یک بازیکن به فکر بازیکن جانشین باشیم.من هم نمی خواهم بهانه بیاورم. این واقعیت فوتبال است.
تیم نوجوانان ایران با شکست در جام جهانی مقابل اسپانیا از صعود به مرحله نیمه نهایی بازماند.

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۹۴۸۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مورایس: حساسیت ایرانی‌ها به مسائل اخلاقی قابل تحسین است

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: هر نوع توهینی به بانوان یا آقایان، خلاف ارزش‌های انسانی است، باید همدیگر را درک کنیم، دوستی ارزش‌های بالای انسانیت است و توهین هیچ جای دنیا پذیرفته نیست؛ به هر حال بچه‌هایی هستند که فوتبال را دوست دارند و می‌بینند، وقتی یک بازی فوتبال را به نمایش می‌گذاریم، نماینده آموزش مردم شهر، منطقه و کشور است.

ژوزه مورایس سرمربی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری پیش از دیدار با استقلال خوزستان اظهار کرد: بازی فردا بسیار حساس خواهد بود، مقابل تیمی که برای بقا در لیگ برتر تلاش می‌کند، تلاش و انگیزه ۲ برابر خواهد کرد و اگر بخواهیم پیروز شویم باید تلاش بیشتری انجام دهیم.

وی افزود: برای بازی آماده شده‌ایم، نمی‌خواهم پیش‌بینی کنم، در مورد آینده فکر می‌کنم و سعی می‌کنم مثبت فکر کنم تا آینده بهتر داشته باشیم؛ به آینده فکر می‌کنم اما دوست دارم در لحظه باشیم و امروزم بهتر از دیروز باشد، آدمی نیستم که برنامه ۱۰ ساله داشته باشم ولی آینده را برای همه خوب و مثل بهشت می‌بینم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان خاطرنشان کرد: برای بازی آماده شدیم و ذهنیت بازیکنان آماده است، هر بازی و هر حریف متفاوت است و هر تیمی کیفیت و قدرت خود را دارد، بازی‌ها اصلا آسان نیست و باید به حریف احترام بگذاریم. وی یادآور شد: به کیفیت خودمان نیز اعتقاد داریم اما برخی موارد مانند بازی نفت آبادان رخ می‌دهد، باید بپذیریم و گذر کنیم، باید مسؤولیت‌پذیر باشیم؛ این فصل از یک زمانی به بعد اتفاقات غیرعادی شد و نتایج خیلی نزدیک بودند؛ به دلایل مختلف، استقلال خوزستان یکی از تیم‌های خوب است، برخی مواقع نتوانستیم کنترل کنیم و در مورد بازی با نساجی یا آلومینیوم اگر صحبت کنیم، می‌بینیم که لیگ آسان نیست.

مورایس همچنین در مورد اتفاقات ورزشگاه آزادی گفت: هر نوع توهینی به بانوان یا آقایان، خلاف ارزش‌های انسانی است؛ باید همدیگر را درک کنیم، دوستی ارزش‌های بالای انسانیت است و توهین هیچ جای دنیا پذیرفته نیست.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در پایان عنوان داشت: چیزی که در ایران برایم بسیار جالب بود و تحسینش می‌کنم، آن است که در ایران به برخی جنبه‌های اخلاقی حساس هستند. به هر حال بچه‌هایی هستند که فوتبال را دوست دارند و می‌بینند، وقتی یک بازی فوتبال را به نمایش می‌گذاریم، نماینده آموزش مردم شهر، منطقه و کشور است اما مردم در بعضی موارد سطح آموزشی که نشان داده می‌شود را دوست ندارند و این موارد به دور از اخلاقیات است.

 انتهای پیام

دیگر خبرها

  • برگزاری بازی پرسپولیس و سپاهان در فصل آینده فقط با حضور بانوان
  • بازی رفت و برگشت فصل آینده فقط با حضور بانوان تماشاگر
  • رای تاریخی در فوتبال ایران/ برگزاری بازی فصل آینده پرسپولیس و سپاهان فقط با حضور تماشاگران خانم
  • رای انضباطی دیدار پرسپولیس و سپاهان؛ بازی رفت و برگشت فصل آینده فقط با حضور بانوان تماشاگر
  • کامیابی‌نیا: چشمی 3 بار باید اخراج می‌شد/ حامدی‌فر به آینده خودش و استقلال ضربه زد!
  • مورایس: حساسیت ایرانی‌ها به مسائل اخلاقی قابل تحسین است
  •  اولین واکنش سرمربی سپاهان به جنجال هوادار منتسب به تیمش در آزادی
  • حساسیت ایرانی‌ها به مسایل اخلاقی قابل تحسین است
  • فوتبال نماینده آموزش برای کودکانمان است
  • رولز-رویس اگر 18 چرخ بسازد... (عکس)