Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان فیروزکوه، از برگزاری پنجمین دوره انتخابات شورای هیئات مذهبی شهرستان فیروزکوه خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام والمسلمین شجاع، رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان فیروزکوه، در گفت و گو با پایگاه خبری دیمه نیوز، از برگزاری پنجمین دوره انتخابات شورای هیئات مذهبی خبر داد و گفت: شبکه وسیع هیئات مذهبی با داشتن ده ها هزار عضو فعال، بزرگترین شبکه فرهنگی _تبلیغی جهان تشیع است؛ جایگاه والا و ظرفیت وسیع و نقش قابل توجهی که هیئات مذهبی در تعمیق فرهنگ اسلام ناب محمدی (ص) و توسعه باورهای دینی درجامعه دارند، ضرورت سازماندهی این مجموعه بزرگ را به دلیل ایفای نقش بی بدیل خود و مصونیت از آسیب پذیری مضاعف نموده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به بند ۱۶ ماده ۶ اساسنامه سازمان تبلیغات اسلامی که به تأیید  مقام معظم رهبری رسیده است، تصریح کرد: مسئولیت سازماندهی و هدایت این زنجیره بزرگ تبلیغی بر عهده سازمان نهاده شده است؛ انجام بخشی از این مسئولیت با تشکیل نهادی تخصصی– میانی تحت عنوانشورای هیئات مذهبی” در سه سطح شهرستان، استان و مرکزی به سامان رسیده است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان فیروزکوه خاطر نشان کرد: این شورا در سطوح سه گانه خود نقش حلقه واسط بین سازمان تبلیغات اسلامی به عنوان متولی بخشی از فرهنگ و تبلیغ دینی در کشور از یک سو و هیئات مذهبی را از سوی دیگر بازی می کند؛ همچنین این شورا در سال های پس از تاسیس با ایفای نقش مشورتی خود، سازمان را در تصمیم سازی مناسب جهت انجام بهینه مسئولیت خطیر خود یاری نموده است.

حجت‌ الاسلام والمسلمین شجاع در خصوص زمان برگزاری این انتخابات اذعان داشت: انتخابات پنجمین دوره شورای هیئات مذهبی پنجم آبان ماه جاری همزمان با سراسر کشور رأس ساعت ۸ صبح در اداره تبلیغات اسلامی شهرستان فیروزکوه برگزار می‌شود؛ انتخابات با حضور مسئولان هیئت های مذهبی دارای مجوز فعالیت در اداره تبلیغات اسلامی شهرستان فیروزکوه انجام می‌شود.

رئیس ستاد انتخابات شورای هئیات مذهبی شهرستان در پایان خواستار همکاری مسئولین هیئات مذهبی شد و تاکید کرد: مسئولین هیئات مذهبی با حضور فعال خود و انتخاب افراد اصلح و استفاده بهینه از ظرفیت های فرهنگی و اجتماعی موجود در هیئات شهرستان و ارائه راهکارهای مناسب نیل به اهداف بلند دینی و اسلامی را فراهم آورند.

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۰۰۶۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نشست مشورتی دوره‌های مختلف شهرداری بندرعباس

مصیب نظری رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: در این نشست تصمیم گیری شد دبیرخانه مجمع مشورتی دوره‌های مختلف شورا‌ها تشکیل و اعضای شورای پژوهش برای مرکز پژوهش‌های شهر بندرعباس انتخاب شود.

وی با بیان اینکه نشست دبیرخانه هر دوماه یکبار برگزار می‌شود، افزود: این دو موضوع می‌توانند در زمینه تصمیم گیری‌های کلان شهری کمک کنند.

نظری گفت: از تجربه، تخصص و ظرفیت‌های مشورتی اعضای دوره‌های گذشته در کمیسیون‌های مختلف استفاده می‌شود.

منتخب بندرعباس، حاجی آباد، بندرخمیر و قشم در شورای اسلامی نیز گفت: منتخبان مردم در شهر و روستا با تصمیم گیری‌های خوب و بموقع خود در زمینه‌های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی می‌توانند اتفاق‌های خوبی رقم بزنند.

فاطمه جراره افزود: شورا‌ها برای پیشبرد اهداف نظام نقش مهمی دارند و قانون گذار نیز برای آنها وظایفی را تعیین کرده است.

همچنین در این نشست اعضای دوره‌های گذشته و اعضای دوره ششم شورای اسلامی شهر بندرعباس به تبادل تجربیات پرداختند.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • برنامه‌های دهه کرامت در اصفهان تشریح شد
  • برگزاری نشست مشورتی دوره‌های مختلف شهرداری بندرعباس
  • مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم به شکل مطلوب برگزار خواهد شد
  • تاکید وزیر کشور بر برگزاری مطلوب مرحله دوم انتخابات مجلس
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس از ۱۳ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • تجهیزات الکترونیکی برگزاری انتخابات در خرم‌آباد فراهم است
  • معرفی اعضای شورای سیاست‌گذاری و دبیر جشنواره فیلم کوثر
  • جزئیات برگزاری دومین مرحله از انتخابات مجلس دوازدهم در ۲۱ اردیبهشت
  • جزئیات برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • گنبدکاووس آماده برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی است