Web Analytics Made Easy - Statcounter

اکبر رنجبرزاده در گفت‌وگو با امتداد نیوز در اسدآباد، اظهار داشت: پیگیری ایجاد منطقه اقتصادی در اسدآباد در راستای بحث تولید مواد دارویی و ساخت تجهیزات پزشکی و کالاهای سلامت‌محور در توسعه اقتصادی و رشد صنعت و اشتغال شهرستان و استان از نقش موثری برخوردار خواهد بود.

وی با بیان اینکه ایجاد منطقه ویژه اقتصادی در اسدآباد نیازمند جذب سرمایه گذار کلان بخش خصوصی است،گفت: وجود معادن غنی آهن و تکمیل چرخه تولید فولاد در کنار ایجاد راه آهن از جمله ظرفیت‌هایی است که می‌تواند حضور سرمایه‌گذاران بخش خصوصی را به این شهرستان فراهم آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 ایجاد منطقه ویژه اقتصادی در اسدآباد پیگیری می‌شود

رنجبرزاده با بیان اینکه ایجاد منطقه ویژه اقتصادی به منظور جذب سرمایه‌گذار و ایجاد اشتغال برای جوانان در دستور کار مسئولان شهرستان قرار دارد ،تصریح کرد: در راستای جذب سرمایه‌گذار به جد پیگیر راهکارهایی در بحث جذب سرمایه‌گذار بخش خصوصی برای شهرستان بوده و کلیه مسئولان و دستگاه‌های اجرایی منطقه آمادگی هر گونه حمایت و همکاری با سرمایه‌گذاران را دارند.

وی با اشاره به اشتغال و رفع بیکاری جوانان منطقه افزود: با توجه به محدودیت جذب نیرو در مشاغل دولتی، باید با کمک سرمایه‌گذاران بخش خصوصی نسبت به مرتفع نمودن اشتغال جوانان و رفع بیکاری شهرستان اقدام کرد.

موافقت اولیه برای احداث دو کارخانه پتروشیمی و قطعات خودرو در اسدآباد

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در ادامه از اخذ موافقت اولیه برای احداث دو کارخانه پتروشیمی و قطعات خودرو در این شهرستان خبرداد و خاطرنشان کرد: برای اجرای این دو طرح صنعتی بزرگ در شهرستان نیازمند جذب سرمایه‌گذار بخش خصوصی هستیم که این امر نیز در دست پیگیری است.

رنجبرزاده با اشاره به احداث کارخانه‌های جدید در اسدآباد گفت: منطقه اسدآباد قابلیت و ظرفیت ایجاد کارخانه‌های اسید سولفوریک، داروسازی، پتروشیمی و کارخانه آهن اسفنجی را دارا ست که در این راستا وزرای مربوط موافقت خود را اعلام کرده‌اند.

بیمارستان ۱۲۰ تختخوابی در اسدآباد احداث می‌شود

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی در ادامه از اخذ موافقت برای راه اندازی بیمارستان ۱۲۰ تختخوابی در شهرستان اسدآباد خبر داد ،اظهار  داشت:سیستم درمانی شهرستان، در درازمدت نیاز به ایجاد تخت‌های جدید خواهد داشت که برای اجرایی کردن این ایده مقدمات کار انجام گرفته است.

وی اخذ موافقت برای دریافت اعتبار ۱۰۰ میلیارد ریالی از معاون اول رییس جمهور و موافقت وزیر بهداشت برای احداث بیمارستان ۱۲۰ تخت خوابی امیرالمومنین(ع) را از جمله اقداماتی عنوان کرد که در این راستا انجام شده است.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی همچنین از آغاز طرح مطالعاتی برای احداث سدهای  کوچک منطقه در منطقه هلور و آجین خبر داد و بیان داشت :برای این پروژه‌ها اعتباری افزون بر 800 میلیون تومان هریک به میزان 400 میلیون تومان پیش‌بینی شده  و  در دوسال آینده به نتیجه خواهد رسید.

انتهای پیام/

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۰۰۸۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حریق انبار قطعات خودرو در کرج

مهدی سمیعی در گفت وگو با خبرنگار مهر گفت: در پی تماس با سامانه ۱۲۵ از حریق انبار قطعات خودرو در بلوار شهید چمران، خیابان شهید نجاری مطلع شدیم.

وی افزود: برای اطفای حریق و امدادرسانی به این حادثه ۱۵ نفر نیروی عملیاتی به همراه پنج دستگاه خودروی امدادی از چهار ایستگاه به محل حادثه اعزام شدند.

سمیعی عنوان کرد: این حریق در طبقه همکف یک ساختمان دو طبقه به متراژ حدوداً ۱۵۰ مترمربع رخ داد و خسارت جانی در بر نداشت.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج عنوان کرد: با حضور به موقع آتش نشانان ضمن جلوگیری از سرایت حریق به دیگر نقاط نسبت به ایمن سازی محل اقدامات لازم انجام شد.

گفتنی است که کارشناسان اداره علت یابی با حضور در محل حادثه در حال بررسی علت هستند.

کد خبر 6094442

دیگر خبرها

  • میامی نیازمند ایجاد کارخانه‌های فرآوری/ مسئولان به فکر باشند
  • مهار آتش سوزی انبار قطعات خودرو در کرج
  • مبارزه با سن مادر غلات در بیش از ۲۵ هزار هکتار از مزارع اسدآباد
  • حریق انبار قطعات خودرو در کرج
  • بودجه امسال شورای شهر اراک ۶ هزار میلیارد تومان هدفگذاری شد
  • لوازم یدکی رنو
  • نگرانی اهالی گالیکش از آلودگی طبیعت کوه نیلکوه به لطف کارخانه سیمان
  • قدردانی از وزیر نفت برای ایجاد تحول انقلابی در کوتاه‌ شدن فرآیند دریافت مجوزهای سرمایه‌گذاری
  • قدردانی از وزیر نفت برای ایجاد تحول انقلابی در کوتاه‌ شدن فرایند دریافت مجوزهای سرمایه‌گذاری
  • بهترین روش تمیز کردن شوره و رسوب کولر