Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش امتداد نیوز، رسول منعم ظهر دوشنبه در دیدار جامعه ورزش استان همدان با نماینده ولی فقیه در استان با اشاره بیانات ارزشمند مقام معظم رهبری در خصوص تأکید و امر به ورزش در جوانان، گفت: مقام معظم رهبری همواره امر به ورزش را با امر به معروف توأم دانسته و جوانان را به تحصیل و تهذیب در کنار ورزش دعوت و توصیه می کنند که این نشان از اهمیت بحث ورزش در نگاه ایشان دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه گزارشی از وضعیت ورزش و امور جوانان استان همدان ارائه کرد و افزود: در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی و واگذاری طرح ها به بخش خصوصی، سه طرح ورزشی با سرمایه گذاری ۲۷ میلیارد ریال به بخش خصوصی واگذار شد که یک طرح امروز بهره برداری می شود.

وی بابیان اینکه همچنین اجرای سه طرح ورزشی نیز به خیران واگذار شده است، گفت: تعداد ۲۰۳ مکان ورزشی این اداره کل به بخش خصوصی واگذار شده است که میزان صرفه جویی از محل واگذاری این طرح ها در پایان سال ۹۶، ۶۰ میلیارد ریال با اشتغال موقت و پایدار برای ۴ هزار نفر است.

مدیرکل ورزش و جوانان همدان استان همدان بیان کرد: استان همدان در شاخص های قهرمانی رتبه های بالایی کسب کرده و در سال جاری بیش از ۷۰ عنوان فرا ملی توسط ورزشکاران استان همدان کسب شده است.

وی در ادامه رشد ۷۰ درصدی شمار سمن ها، کاهش ۴ درصدی طلاق پس از یک دهه، راه اندازی خانه جوان در مراکز استانها و شهرستانها را از اقدامات این اداره کل در امور جوانان عنوان کرد.

true برچسب ها : اداره کل ورزش و جوانان همدان بخش خصوصی رسول منعم ورزش true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۰۳۵۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استفاده از توان جهاد دانشگاهی زنجان برای خدمت به جوانان ضروری است

ایسنا/زنجان مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: استفاده از توان جهاد دانشگاهی استان برای خدمت به قشر جوان، ضروری است و ما آماده همکاری هستیم.

جواد بازرگان امروز (سه‌شنبه، ۱۱ اردیبهشت ماه) در دیدار با رئیس جهاد دانشگاهی استان زنجان، اظهار کرد: در دوره‌های مختلف برنامه‌های مشترکی تدارک و اجرایی شده است که نتایج مطلوبی را شاهد بودیم. امیدواریم این روند ادامه‌دار باشد. برای تسهیل امور جوانان باید از هر فرصت و امکانی بهره برد و ما جهاد دانشگاهی استان را ظرفیتی در این راستا می‌دانیم که جوانان را در مسیرهای تعریف‌شده می‌تواند پرورش دهد و برای آنها مسیر تعریف کند.

او با اشاره به اینکه مهارت‌آموزی و آشنا کردن جوانان علاقه‌مند به کسب و کار از جمله توانمندی‌های جهاد دانشگاهی استان است که امیدواریم با بستن تفاهم‌نامه به این امر دست یابیم، بیان کرد: ورزش از جمله حوزه‌هایی است که می‌توان به آن ورود کرد. قطعاً استفاده از ظرفیت‌های متقابل می‌تواند ما را به اهداف در نظر گرفته‌شده برساند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان افزود: اداره‌ کل ورزش و جوانان در هر برهه‌ای آماده همکاری با جهاد دانشگاهی است و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

رئیس جهاد دانشگاهی استان زنجان نیز در این دیدار با اشاره به نتایج مطلوب همکاری بین‌ بخشی جهاد با اداره‌ کل ورزش و جوانان، گفت: این اداره‌ کل در ادوار مختلف کمک حال جهاد دانشگاهی بوده و تجارب خوبی از این همکاری ثبت شده است که امیدواریم ادامه‌دار باشد.

وی بیان کرد: یکی از نتایج همکاری، فعالیت مرکز رشد صنایع خلاق فرهنگی در جهاد دانشگاهی است که اکنون حدود ۳۰ تیم در آن مستقرند و جوانان در حال فعالیت هستند. البته تعدادی از تیم‌ها رشد کرده و مستقل شده‌اند.

طاهر یوسفی‌ امیری اظهار کرد: یکی از تاکیدها در جهاد دانشگاهی این است که به‌ جای حمایت مستقیم فرهنگ اشتغال و ارتقای اعتماد به‌نفس در جوانان را جزو اهداف خود بگنجاند تا جوانان بتوانند به‌عنوان کارآفرین، مسیر شغلی درستی را طی کنند.

او با اشاره به اینکه توجه به زنجیره ارزش بسیار اهمیت دارد، گفت: باید به موضوع جوانان به‌صورت سیستماتیک توجه شود و همه بخش‌ها مد نظر قرار گیرد تا به نتیجه موردنظر دست یابیم.

در این دیدار، تفاهم‌نامه‌ ارائه خدمات هدایت شغلی و استعدادیابی و مشاوره شغلی حمایت از اجرای طرح‌ها و برنامه‌های الگویی و انگیزشی شغلی و کارآفرینی و اشتغال گروه‌های هدف (جوانان ۱۸ تا ۳۵ سال) بسته شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کسب یک هزار و ۳۰۰ مدال کشوری و ۴۰ مدال برون مرزی توسط ورزشکاران قمی
  • شهرداری همدان در جذب شهروندان به ورزش خلاقانه عمل کند
  • استفاده از توان جهاد دانشگاهی زنجان برای خدمت به جوانان ضروری است
  • تکمیل ۳۳ طرح نیمه تمام ورزشی در ایلام
  • رئیس جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان ملارد معارفه شد
  • سالن ورزشی آلاشت بازسازی می شود
  • ۸۸ درصد متقاضیان در قم تسهیلات ازدواج دریافت کردند
  • پلمپ ۱۷ باشگاه ورزشی ورامین در دستور کار
  • اختتامیه جشنواره جوان ایرانی، پرچمدار پیشرفت + تصویر
  • معرفی جوانان برتر همدان در جشنواره جوانان برتر ایران زمین