Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهرکرد- ایرنا- معاون وزیر وزرش و جوانان در امور ساماندهی جوانان از پیگیری این وزارتخانه برای افزایش تسهیلات (وام) ازدواج جوانان خبر داد.

محمدمهدی تندگویان روز دوشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: تسهیلات ازدواج زوجین به مشکل بر نخورده اما مذاکراتی با بانک عامل برای افزایش اعتبار از سوی وزارتخانه آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: وزیر ورزش و جوانان معتقد است که بانک عامل برای خط اعتباری تسهیلات ازدواج باید سه برابر آورده این وزارتخانه را اختصاص دهد، اما بانک شرایط خاص خود را دارد و اکنون نیز مذاکراتی در این خصوص انجام شده است.
وی افزود: براساس شرایط بانک ها، اگر افزایش اعتبارات بانکی سه برابر شود، با اعتبار 2.5 برابری از سوی بانک، می توان امیدوار بود که تسهیلات ازدواج افزایش یابد.
معاون وزیر وزرش و جوانان در امور ساماندهی جوانان گفت: حدود 150هزار زوج برای دریافت تسهیلات ازدواج در سامانه بانکی ثبت نام کرده اند که البته این تسهیلات نوعی وام حمایتی است، زیرا 100 میلیون ریال وام، کمک اثرگذاری به خانواده ها نمی کند اما با افزایش اعتبار می توان پاسخگوی جوانان بود.
وی همچنین در پاسخ به این پرسش ایرنا که آیا فیلم سینمایی محمدجواد تندگویان وزیر شهید نفت جمهوری اسلامی ایران ساخته می شود، گفت: در حال حاضر خبری از ساخت فیلم سینمایی نیست ولی اکنون مرحله تحقیقات از سوی خانواده درحال انجام است، زیرا بخشی از زندگی شهید تندگویان در زمان اسارت در عراق سپری شده و هفته گذشته نیز مذاکراتی برای جمع آوری اسناد درباره زمان شهادت و اسارت با وزیر جوانان عراق انجام شده است.
به گزارش ایرنا، معاون وزیر ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری در سفر به شهرکرد خانه جوانان این استان را بهره برداری کرد.
خبرنگار: محمود رئیسی**انتشار:جهانبخش صفری
2097/6021

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۰۳۷۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش تسهیلات ازدواج درهرمزگان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خلیج فارس؛ دبیر کمیسیون هماهنگی بانکهای هرمزگان گفت: زوجهایی که تاریخ ازدواج آنان اول فروردین به بعد است می توانند تسهیلات ازدواج دریافت کنند.

حسن آرمات افزود: به آقایان زیر 25 سال و بانوان زیر23 سال که ازدواج کنند نیز ، تسهیلات سیصد و پنجاه میلیون تومانی پرداخت می شود.

وی زمان انتظار دریافت تسهیلات را حداکثر یک ماه اعلام کرد و گفت: اقساط ماهانه تسهیلات سیصد میلیون تومانی، دو میلیون و پانصد هزار تومان و سیصد و پنجاه میلیون تومانی ، دو میلیون و نهصد و 17هزار تومان ، با بازپرداخت ده ساله است.

بیشتر بخوانید: تسهیلات فرزند آوری در هرمزگان

دبیر کمیسیون هماهنگی بانکهای هرمزگان افزود: برای هر پرونده نیز یک ضامن نیاز است.

حسن آرمات گفت: متقاضیان با نام نویسی در سامانه ازدواج به نشانی اینترنتی وی ایی خط فاصله بانک نقطه سی بی آی نقطه آی آر در نوبت دریافت وام قرار می گیرند.

پارسال نیز بیش از 18هزار نفردر هرمزگان تسهیلات ازدواج دریافت کردند.

دیگر خبرها

  • پرداخت ۱۶۰ هزار میلیارد تومان وام ازدواج در کشور
  • پرداخت ۱۶۰ هزار میلیارد تومان وام ازدواج پارسال در کشور
  • بازدید معاون وزیر ورزش از اردوی ملی‌پوشان جوجیتسو
  • وام ازدواج ۸۸.۵ درصد متقاضیان قمی پرداخت شده است
  • افزایش تسهیلات ازدواج در هرمزگان
  • ۳۰۰۰ جوان کهگیلویه و بویراحمد در انتظار وام ازدواج
  • افزایش تسهیلات ازدواج درهرمزگان
  • توزیع اعتبارات کهگیلویه و بویراحمد مبنای منطقی ندارد
  • همکاری کمرنگ برخی بانکها برای پرداخت تسهیلات ازدواج در بویراحمد
  • ۱۴ هزار زوج اردبیلی وام ازدواج دریافت کردند