Web Analytics Made Easy - Statcounter

در سومین روز معاملات بورس تهران در این هفته دماسنج بازار سرمایه با افت ۱۳۳ واحدی مواجه شد. امروز روند قیمتی سهم‌ها در گروه‌های کانه‌های فلزی، فلزات اساسی، فرآورده‌های نفتی و محصولات شیمیایی عمدتا رو به کاهش بود.

به گزارش ایسنا، امروز دوشنبه شاخص کل بازده نقدی و قیمتی بورس اوراق بهادار تهران ۱۳۳ واحد افت کرد و به رقم ۸۶ هزار و ۳۴۶ رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین شاخص کل هم وزن با افت ۷۶ واحدی روبه‌رو شد و به رقم ۱۷ هزار و ۴۹۹ واحدی رسید.

شاخص آزاد شناور نیز  ۲۰۷ واحد کاهش یافت و تا رقم ۹۳ هزار و ۳۷۰ پایین رفت. شاخص بازار اول نیز با افت ۱۵۵ واحدی روبه‌رو شد و کانال ۶۰ هزار و ۶۰ واحدی را تجربه کرد، اما شاخص بازار دوم ۲۵ واحد رشد کرد و به رقم ۱۹۰ هزار و ۶۰۶ واحدی رسید.

در معاملات امروز معدنی و صنعتی گل‌گهر، پالایش نفت اصفهان و پالایش نفت بندرعباس به ترتیب با ۴۶، ۳۷ و ۳۵ واحد تاثیر، بیشترین نقش کاهنده را روی دماسنج بازار سرمایه داشتند. در طرف مقابل گسترش نفت و گاز پارسیان، پتروشیمی جم و پتروشیمی خارک بیشترین تاثیر افزاینده را روی دماسنج بازار سرمایه داشتند.

امروز در گروه استخراج کانه‌های فلزی روند قیمت سهم‌ها عمدتا رو به کاهش بود همچنین در گروه فرآورده‌های نفتی نیز قیمت پایانی عمده سهم‌ها افت پیدا کرد.

در گروه خودرو نیز اکثر سهم‌ها روند کاهشی در قیمت پایانی را تجربه کردند. در این گروه ۸۷ میلیون سهم به ارزش بیش از ۱۰ میلیارد تومان مورد داد و ستد قرار گرفت.

در گروه فلزات اساسی نیز ۲۹۷ میلیون سهم به ارزش بیش از ۶۳ میلیارد تومان در ۱۰۵ هزار و ۸۹ نوبت معامله شد. در این گروه عمده سهم‌ها با روند کاهشی در قیمت پایانی مواجه شد.

ارزش معاملات بورس تهران به رقم ۳۴۷ میلیارد تومان بالغ شد که این رقم ناشی از دست به دست شدن یک میلیارد و ۳۳۷ میلیون سهم در ۱۴۵ هزار و ۱۶۵ نوبت داد و ستد بود.

آیفکس نیز امروز ۲.۹ واحد رشد کرد و به رقم ۹۴۶.۲ رسید. ارزش معاملات فرابورس تهران به رقم ۲۱۴ میلیارد تومان بالغ شد و حجم معاملات به عدد ۹۰۱ میلیون سهم و اوراق مالی رسید.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۰۴۲۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افت نزدیک به ۳۰۰۰ واحدی شاخص در معاملات صبحگاهی بورس

به گزارش خبرنگار مهر بورس تهران امروز چهارشنبه فعالیت خود را در حالی آغاز کرد که شاخص کل با کاهش ۲۹۳۸ واحد رو به رو شده و به ۲,۲۶۵,۸۸۸.۲۶ رسید.

همچنین در معاملات صبح گاهی شاخص هموزن نیز با رشد ۴۲ واحدی به عدد ۷۵۰,۸۴۳ رسید.

هم اکنون نمادهای فملی، کچاد، کگل، فولاد و شستا بیشترین تاثیر را در شاخص داشته و نمادهای کاما، شستا و ذوب جزو پر تراکنش ترین نمادهای حال حاضر در بورس تهران هستند.

کد خبر 6093866 محمدحسین سیف اللهی مقدم

دیگر خبرها

  • یک پیش‌بینی از آینده بازار سکه /سکه‌های کوچکتر تغییر فاز دادند
  • تک‌روی سکه‌های کوچکتر نسبت به سایر قطعات/ سکه‌های حراجی به بازار نیامده است
  • بازار بورس ۱۲ اردیبهشت؛ شاخص کل ۳۹۰۱ واحد افت کرد
  • افت ۳ هزار و ۹۰۲ واحدی شاخص بورس در روز پایانی هفته
  • بازار سرمایه هفته را کاهشی به پایان برد
  • افت ۴ هزار واحدی شاخص بورس +نقشه
  • افت ۴ هزار واحدی شاخص بورس در روز پایانی هفته
  • افت نزدیک به ۳۰۰۰ واحدی شاخص در معاملات صبحگاهی بورس
  • جاماندگی بورس از بازار‌ها
  • عبور از دژاووی بورسی