Web Analytics Made Easy - Statcounter

برترین‌های هفته نخست کورس پاییزه اسب‌دوانی سامان در پنج گروه معرفی شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از جهانبین نیوز ، هم‌زمان با هفته تربیت‌بدنی مسابقات اسب‌دوانی، کورس پاییزه سامان آغاز شد و در هفته نخست این مسابقات چابک‌سواران با ۳۹ رأس اسب در پنج گروه محلی، عرب، تروبرد و دوخون با یکدیگر به رقابت پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در این مرحله از مسابقات و در گروه محلی یک، عرفان آقایی با اسب بی‌نظیر به مقام نخست رسید. عباس سامانی با اسب تینا و احسان کیانی با اسب بانو مقام‌های دوم و سوم این گروه را به دست آوردند.

در گروه محلی ۲ مقام نخست از آن مهدی محمدعلیزاده با اسب هوردخت شد و شهرام کبیری با اسب توسن به مقام دوم رسید. محمد طاهریان با اسب گلرخ توانست جایگاه سوم این گروه را از آن خود کند.

چابک‌سواران شرکت کننده در این مسابقات در دو گروه اسب‌های عرب با یکدیگر رقابت کردند که در گروه عرب ۱، محمد محمدعلیزاده با اسب دختر آتش، حمید عسگری با اسب ورای شاه و حسین امیری با اسب موج به مقام‌های اول تا سوم رسیدند.

شبنم صادقی با اسب آمازونیک، عرفان آقایی با اسب ویکتورپاشا و حسن عشقی با اسب ورناسردار هم توانستند به ترتیب مقام‌های اول تا سوم گروه عرب ۲ را کسب کنند.

در گروه تروبرد و دوخون، هادی محمدعلیزاده با اسب آبارجنت به مقام نخست رسید. در همین گروه حیدری با اسب لیدیانا و محمد طاهریان با اسب شیدا در جایگاه دوم و سوم ایستادند.

در هفته نخست کورس پاییزه اسب‌دوانی سامان ،مرتضی نجات چابک‌سوار اسب‌های هوردخت، دخترآتش و آبارجنت به دلیل کسب سه مقام نخست به‌عنوان بهترین چابک‌سوار انتخاب شد.

مرحله نخست کورس پاییزه اسب‌دوانی سامان جمعه ۲۸ مهر در مجاورت مرغداری صنعتی این شهر برگزار شد و چابک‌سواران استان پنج آبان در هفته دوم این مسابقات با یکدیگر رقابت می‌کنند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۰۶۲۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیه از نخست‌وزیر هلند برای دبیرکلی ناتو حمایت می‌کند

به گزارش خبرگزاری مهر، نشریه واشنگتن‌پست به نقل از یک مقام ارشد دولت ترکیه اعلام کرد که ترکیه به متحدان خود در ناتو گفته است که آنکارا از نامزدی «مارک روته» نخست وزیر هلند برای تصدی دبیرکلی ناتو حمایت می‌کند.

این مقام ارشد دولت ترکیه که نخواست نامش فاش شود دراین‌باره افزود که آنکارا امروز دوشنبه این موضوع را به اطلاع دیپلمات های متحدان خود در ناتو رسانده است.

این تصمیم دولت ترکیه سه روز پس از سفر روته به ترکیه اتخاذ شد که هدف از سفرش جلب حمایت رجب طیب اردوغان، رییس جمهور ترکیه بود.

ینس استولتنبرگ، دبیرکل کنونی ناتو و نخست وزیر سابق نروژ که از سال ۲۰۱۴ بالاترین مقام غیرنظامی ناتو را بر عهده داشت، به پایان دوره خود نزدیک می شود. پس از عملیات نظامی روسیه در اوکراین در فوریه ۲۰۲۲، مأموریت او چندین بار تمدید شده است، زیرا ناتو به دنبال حفظ یک دست ثابت در راس آن بود.

کد خبر 6092320

دیگر خبرها

  • ۵۰۰ برنامه فرهنگی در هفته گرامیداشت مقام معلم در آذربایجان غربی برگزار می‌شود
  • مقام نخست دو دانش آموز تویسرکانی در مسابقات روبوکاپ آزاد کشور
  • معرفی برترین‌های پیکار‌های بوکس انتخابی تیم ملی نوجوانان در ملایر
  • ترکیه از نخست‌وزیر هلند برای دبیرکلی ناتو حمایت می‌کند
  • معرفی داوران و ناظران هفته نوزدهم لیگ برتر هندبال مردان
  • معرفی برترین‌های مسابقات مینی گلف کشور در اصفهان
  • برگزاری هفته هفتم اسب دوانی در یزد
  • چهره برتر هنر انقلاب اسلامی خوزستان معرفی شد
  • کشتی خوزستان روی ریل موفقیت قرار گرفته است
  • مسابقات آزاد تپانچه نوجوانان؛ احمدی مقام نخست را کسب کرد