Web Analytics Made Easy - Statcounter

اهواز _ ایرنا _ امام جمعه موقت اهواز گفت: صدا و سیمای مرکز خوزستان فیلم زندگی نامه علمای استان از جمله علامه شیخ شوشتری را بیشتر به تصویر بکشاند.

به گزارش ایرنا، سید ابوالحسن حسن زاده امروز دوشنبه در مراسم بزرگداشت مرحوم دکتر محمد علی شیخ شوشتری(فرزند علامه شیخ شوشتری) در مسجد اعظم اهواز اظهار کرد: مرحوم محمد علی شیخ شوشتری چندین سال در حوزه علمیه شوشتر نزد پدر به تحصیل پرداخت و سپس به قم عزیمت کرد تا در جوار عرفای بزرگ درس زهد و عرفان بیاموزد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


امام جمعه موقت اهواز با بیان این که مرحوم محمد علی شیخ شوشتری پس از جدایی از حوزه علمیه وارد آموزش و پرورش و دانشگاه ها شد افزود: این مرحوم به لحاظ سواد علمی و انتقال آن به دانشجویان نمونه بود و چندین سال به عنوان برترین اساتید کشور شناخته شد.
وی با اشاره به این که مرحوم شوشتری در تمام دوران عمر 90 ساله خود، همچون پدر بزرگوارش متواضع بود افزود: دکتر شوشتری که خود پدر شهید بود توانست در جهت تربیت نفس گام های موثری بردارد. فرزند این مرحوم در عملیات والفجر 8 به شهادت رسید و پیکر وی بعد از چندین سال به میهن بازگشت.
آیت الله حسن زاده با اشاره به این که امروز عزت و سربلندی ایران اسلامی مرهون خون شهدا و پدران و مادران این عزیزان است افزود: جامعه خوزستان امروز بار دیگر عزادار یکی از برجسته ترین چهره های نظام شد لذا از خداوند متعال برای خانواده این مرحوم صبر جزیل خواستاریم.
وی در ادامه به مرحوم علامه شیخ شوشتری اشاره کرد و گفت: مردم شوشتر زهد و عرفان را از مرحوم آیت الله علامه شیخ شوشتری به مراتب مشاهده کردند و علاقه وافری به این بزرگوار داشتند. قدردانی خداوند از افراد مومن در دنیا به گونه ای است که آن ها هیچ موقع اضطراب و نگرانی ندارند و علامه شیخ شوشتری از این دسته انسان ها بود.
امام جمعه موقت اهواز با بیان این که در شهرستان شوشتر سه عالم بزرگوار داشتیم که هر کدام از آن ها برای نسل زمان نمونه بودند افزود: آیت الله علامه شیخ شوشتری، آیت الله سید محمد آل طیب و آیت الله سید محمد موسوی جزایری سه تن از بزرگان دین بودند و شاگردان بسیاری را تحویل جامعه دادند. علمای شوشتر پشتیبان اصلی رزمندگان از جمله شهید مدافع حرم هادی کجباف بودند که این موضوع بسیار ستودنی است.
گفتنی است این مراسم با حضور حضرت آیت الله موسوی جزایری( نماینده ولی فقیه در استان)، آیت الله شفیعی( نماینده مردم استان در خبرگان رهبری) ، آیت الله حیدری ( نماینده مردم استان در خبرگان رهبری)، استاندار خوزستان، نمایندگان مجلس، مدیران دستگاه های اجرایی و سایرقشرهای مردم برگزار شد.
6002/خبرنگار : محمد شاکری**انتشار: کبری آقازری

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۱۰۱۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کدام بازیکنان استقلال به نبرد تبریز نمی‌رسند؟

آفتاب‌‌نیوز :

تراکتور – استقلال در حالی برگزار کننده یکی از دیدار‌های مهم و حساس هفته بیست و پنجم خواهند بود که تیم تراکتور شانس قهرمانی اش کم شده است و بیشتر برای دفاع از اعتبار خود به میدان می‌آید، اما استقلال در صدر جدول است و برای تدوام صدرنشینی نیازمند کسب سه امتیاز این دیدار است.

تیم تراکتور قادر به استفاده از بازیکنانی، چون سید محمد حسینی، محمد قنبری و محمد آقاجانپور به دلیل مصدومیت نیست. بازیکنانی که غالبا شاهد حضور آن‌ها در ترکیب ثابت تراکتور نبودیم و بیشتر به عنوان بازیکن جایگزین به میدان می‌آمدند.

اما استقلال غایبان مهم تری دارد. حسین حسینی کاپیتان و دروازه بان استقلال با رای کمیته انضباطی نمی‌تواند در این بازی به میدان بیاید. علاوه بر مهدی مهدی پور که فصل را از دست داده رافائل سیلوا هم به دلیل مصدومیت دور از ترکیب استقلال خواهد بود و بازگشت آرمین سهرابیان به ترکیب استقلال هم هنوز مشخص نشده است.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • کدام بازیکنان استقلال به نبرد تبریز نمی‌رسند؟
  • مورد عجیب بودجه جامعه‌المصطفی؛ بیشتر از بودجه دانشگاه‌های علم و صنعت و علامه طباطبایی!
  • فرج‌الله شوشتری به‌عنوان سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان منصوب شد
  • ‍ انتصاب سرپرست معاونت سیاسی استاندار سمنان
  • خبر‌هایی از بزرگداشت مرحوم آیت الله ترابی در دامغان
  • عکسی از مادر سیدحسن خمینی در مراسم تشییع پیکر عروس ارشد امام /دختر امام هم آمد
  • تصاویری متفاوت از سید حسین خمینی بعد از فوت مادرش
  • وضعیت منـزل سید حسین خمینی بعد از فوت مادرش را ببینید | تصویـر
  • تصاویری از حال و هوای منزل سیدحسین خمینی بعد از فوت مادرش + تصاویر
  • تصاویری از حال و هوای منزل سیدحسین خمینی بعد از فوت مادرش