Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش امتداد نیوز از اصفهان، محمد سلطان حسینی عصر امروز در نشست خبری هفته تربیت‌بدنی اظهار داشت: بیش از ۱۵ چمن مصنوعی، خانه شمشیربازی و چندین استخر در اصفهان در هفته تربیت‌بدنی افتتاح می‌شود، پروژه خانه شمشیربازی با حضور وزیر ورزش و جوانان آماده بهره‌برداری می‌شود.

وی افزود: در آذرماه مسابقات ۴ جانبه فوتسال را برگزار می‌کنیم و قرار بود امروز ترابیان به اصفهان بیایند و جلساتی را داشته باشند، در بخش روستایی بزرگ‌ترین همایش روستاییان کشور را برگزار کردیم و توفیقاتی خوبی در چند سال گذشته نصیب ورزش استان شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان خاطرنشان کرد: در استان اصفهان با توجه به محدودیت‌های منابع مالی توانستیم خیران را در حوزه ورزش بیاوریم و پروژه‌های بسیار خوبی را افتتاح کنیم. پروژه خانه شمشیربازی بزرگ‌ترین پروژه شمشیربازی آسیا و یکی از بهترین‌ آکادمی‌های علمی به شمار می‌رود، پیست اتومبیلرانی نیز در کنار ورزشگاه نقش‌جهان با حضور خیران خصوصی در حال ساخت و بهره‌برداری است.

وی تصریح کرد: ۱۵ سال پیش ورزشگاه بازی برگزار می‌شد اما پس از آن الزامات AFC تغییر کرد و ما مجبور شدیم ورزشگاه را از ابتدا خراب کرده و دوباره بسازیم که در این راه فولاد مبارکه هزینه بسیاری کرد در بخش ساخت شرکت توسعه و اداره کل ورزش و جوانان و استانداری حضور یافتند، یک سال از افتتاح مجدد ورزشگاه گذشته و چمن به حالت ۹۰ درصد رسیده است.

سلطان حسینی بیان کرد: ۵۰ هزار تن ورق ۳٫۵ سانتی‌متری باید به کشور وارد می‌شد که هر کدام از آن‌ها ۶ ماه طول کشید و حدود ۲ هزار تریلی آهن وارد کشور شد و اتفاقات بسیار خاصی رخ داد که هر روز پروژه را با بحران مواجه می‌کرد.

وی گفت: ۳۲۸ پروژه ناتمام در ابتدای مدیریت داشتم و امروز نیمی از این پروژه‌ها به افتتاح رسیده، فلاورجان و کاشان استخر نداشتند که به همراه شاهین‌شهر استخرها به بهره‌برداری رسید، در این مدت همه عوامل استان دست به دست یکدیگر داده‌اند تا ابتدا ورزشگاه نقش‌جهان شاه ماهی پروژه‌ها و پس از آن دیگر پروژه‌ها افتتاح شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان اظهار داشت: سال گذشته بیش از ۳ هزار و ۵۰۰ نفر در استان قهرمان داشتیم که رتبه‌های جهانی، آسیایی و ملی را کسب کرده‌اند و هر کدام مطالبات به حقی دارند، اداره کل ورزش و جوانان با توجه به ۵۲ هیئت ورزشی که دارد وظیفه سیاست گذاری را دارد.

وی افزود: رشته‌هایی همچون ووشو، والیبال نشسته، سه‌گانه، تیر و کمان، بسکتبال بانوان، کبدی و بدمینتون را با خواهش اداره کل جز تیم‌های تحت پوشش باشگاه سپاهان قرار گرفته شده، با توجه محدودیت‌های اقتصادی که باشگاه‌های بزرگ ما دارند محدودیت‌هایی ایجاد شده و برخی موانع قانونی در چند سال گذشته گذاشته شد.

سلطان حسینی خاطرنشان کرد: از نظر ما ووشو و والیبال و دیگر ورزش‌ها تفاوتی ندارند، در گذشته قانون بر این اساس بود که شرکت‌های صنعتی یک درصد از درآمد سالانه خود را در ورزش بگذارند که این قانون برداشته شد و به همین دلیل باشگاه‌ها با مشکلات مالی مواجه شوند، امروز یک تیم والیبال کمتر از یک تیم فوتبال نیست.

وی تصریح کرد: حدود ۴۰۰ باشگاه ثبت شده داشتیم و امروز بیش از ۸۰۰ باشگاه به تعداد باشگاه‌های ما در سراسر استان اضافه شده و یکی از بالاترین‌ ظرفیت‌ها را در باشگاه‌ها داریم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان بیان کرد: در قانون به این‌گونه آمده که هیئت‌ها در بحث واگذاری اماکن ورزشی باید با دیگر متقاضیان یکسان باشند اما با اقداماتی که داشتیم همه اماکن ورزشی تخصصی در اختیار هیئت‌ها قرار گرفته و در مزایده‌ها برنده شده‌اند.

وی درباره وضعیت ورزش همگانی اصفهان و برگزاری مجمع انتخاباتی هیئت ورزش همگانی گفت: ما نمی‌توانیم افراد از حضور در مجمع منع کنیم و جهت‌گیری سیاسی در این مسیر نمی‌تواند سبب عدم حضور افراد در مجمع انتخاباتی هیئت‌ها شود.

سلطان حسینی درباره خاک‌های اطراف ورزشگاه نقش‌جهان اظهار داشت: ورزشگاه نقش‌جهان با همه نواقص افتتاح شد، رینگ سوم شهر اصفهان از مقابل ورزشگاه نقش‌جهان عبور می‌کند و پیش از بازی جلسات متعددی را با مسئولان برگزار می‌کنیم تا مواردی که قابل تهیه است را صورت دهیم. مسئولیت ما آمادگی ورزشگاه بود و پس از آن نیز ۳ مسیر دیگر پیشنهاد شده و سبب می‌شود بسیاری از این مشکلات رفع می‌شود.

وی افزود: سال ۹۰ با فردی قرارداد بسته می‌شود تا خاک‌های اطراف نقش‌جهان را از اطراف نقش‌جهان خارج کند و قسمتی از آن را خارج کرده اما باقی‌مانده آن را به دلایل وجود نخاله خارج نکرد و پرونده قضایی برای آن باز شده، اگر این خاک‌ها خارج شود ظرفیتی حدود ۴۰۰ ماشین برای نقش‌جهان باز می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان خاطرنشان کرد: شاید روز افتتاح نقش‌جهان دست تقدیر بر این بود تا گرد و خاک شود و مسئولان کشوری محرومیت‌های استان اصفهان را نیز ببینند و اصفهان را تنها یک استان برخوردار نبینند اما باید رسانه‌ها نیز به صورت کامل گزارش می‌کردند.

وی درباره مبلغ دریافتی سپاهان برای بازی ذوب‌آهن در نقش جهان تصریح کرد: قرار بر این شد تا باشگاه سپاهان مبلغی را که به باشگاه ذوب آهن پرداخت می‌کردند برای حضور در نقش جهان دریافت کنند.

انتهای پیام/

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۱۰۵۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود وزیر ورزش به تایلند با استقبال سفیر ایران و تاج

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، صبح امروز به وقت محلی وزیر ورزش و جوانان برای حضور به عنوان مهمان ویژه در دیدار نهایی رقابت‌های فوتسال جام ملت‌های آسیا وارد بانکوک تایلند شد.

ناصرالدین حیدری سفیر جمهوری اسلامی ایران در تایلند و مهدی تاج رییس فدراسیون فوتبال در بدو ورود وزیر ورزش و جوانان به بانکوک ضمن حضور در فرودگاه، به هاشمی خوش‌آمد گفتند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیام وزیر ورزش در پی قهرمانی فوتسال در آسیا
  • حضور بیش از ۱۲۰۰ نفر ورزشکار در ویژه‌برنامه «ایرانی پهلوان»
  • پیام تبریک وزیر ورزش پس از قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران
  • روایتی از هنرآفرینی هنرمندان نصف‌جهان در قطب عاشقی عالم، «کعبه»
  • ورود وزیر ورزش به تایلند با استقبال سفیر ایران و تاج
  • چند پروژه عمرانی دانشگاه یاسوج با حضور وزیر علوم افتتاح شد
  • حضور وزیر ورزش در مراسم ترحیم کاپیتان پیشین تیم ملی بسکتبال
  • هشت هزار و ۴۰۴ واحد نهضت ملی مسکن در آذربایجان شرقی افتتاح شد
  • گزارش تصویری | مراسم قهرمان ایران با حضور رییس رسانه ملی و وزیر ورزش
  • افتتاح ۸۴۰۴ واحد نهضت ملی مسکن در آذربایجان شرقی با حضور وزیر راه