Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر اجرایی دوازدهمین نمایشگاه فرش دستباف و تابلو فرش گفت: این نمایشگاه به منظور معرفی طرح‌های جدید صادراتی و فرش‌های تازه بافته شده برپا شده است.

امیرحسین ازگلی راد در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما افزود: در این نمایشگاه حدود ۸ هزار تخته فرش دستباف از شهرهایی چون مشهد، شیراز، اصفهان، کاشان، قم، سنندج، چهارمحال و بختیاری و کرمان در دید علاقه‌مندان قرار داده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در این نمایشگاه ۲۳ شرکت تولیدی، توزیعی و بافنده حضور دارند گفت: تلاش تولید کننده‌ها نمایش جدیدترین دست بافته‌های اصیل ایرانی در این نمایشگاه است.

ازگلی راد افزود: این نمایشگاه از امروز کار خود را آغاز کرده است و تا ۵ آبان از ساعت ۱۵ تا ۲۱ پذیرای علاقه‌مندان خواهد بود.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۱۰۶۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ششمین نمایشگاه توانمندی صادراتی ایران (اکسپو ۲۰۲۴)

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، این نمایشگاه ۵ روزه است و از ۸ تا ۱۲ اردیبهشت برگزار می‌شود. این رویداد میزبان بیش از ۲۰۰۰ مقام و فعال اقتصادی از ۱۰۰ کشور است. بگفته معاون ارتقای کسب و کار‌های بین‌المللی سازمان توسعه تجارت، ۸۰۰ شرکت ایرانی در این نمایشگاه توانمندی‌های خود را به نمایش خواهند گذاشت. آقای قناد زاده در برنامه سلام خبرنگار گفت که این نمایشگاه مهمترین آوردگاه، معرفی توانمندنیها، فرصت‌ها و دستاورد‌های بی نظیر تولیدی کشور است. قناد زاده گفت امروز بازدید عمومی از نمایشگاه وجود ندارد و، اما از فردا عموم مردم می‌توانند از این نمایشگاه تخصصی دیدن داشته باشند. ششمین نمایشگاه توانمندی صادراتی ایران از ساعت ۸ تا ۱۷ آماده پذیرش علاقه‌مندان است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی  

 

 

دیگر خبرها

  • ظرفیت‌های صادراتی قم در نمایشگاه ایران اکسپو۲۰۲۴ معرفی می ‌شود
  • اولین روز ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران
  • معرفی ۱۱۰ فرصت سرمایه گذاری خراسان جنوبی در اکسپو ۲۰۲۴
  • افتتاحیه ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران
  • معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری همدان در نمایشگاه اکسپو
  • عکس/ حضور رئیسی در افتتاحیه ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران
  • از کشور‌هایی کالا می‌خریم که از ما کالا بخرند
  • ششمین نمایشگاه توانمندی صادراتی ایران (اکسپو ۲۰۲۴)
  • سخنرانی رییس‌جمهور در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی آغاز شد
  • افتتاح ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران