Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، مریم مجتهدزاده امروز در حاشیه بازدید از پارک موزه دفاع مقدس مازندران اظهار داشت: تاریخ نشان داد زنان جامعه ما قبل و بعد از انقلاب نقش مهمی در پیروزی انقلاب اسلامی داشتند و دوشادوش مردان توانستند در مسیر انقلاب گام بردارند.

وی افزود: در جنگ تحمیلی و در طول هشت سال دفاع مقدس زنان ما بار صبر و گذشت خود ثابت کردند در پیدایش و استمرار آن نقش شاخص و برجسته ای داشتند که اکنون زمانی است که باید این نقش پیش برندگی را حفظ کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان حفظ و نشر آثار زنان در دوران دفاع مقدس تصریح کرد: بنا داریم نشستی با عنوان اسوه صبر و مقاومت با همسران و مادران شهدا برگزار کنیم تا فرهنگ ایثار و شهادت با کمک خانواده‌های شهدا به درستی در جامعه نهادینه شود.

وی گفت: مازندران نقش و حضور مهمی در دفاع مقدس داشته که جلسه ای به منظور هم اندیشی با سپاه خواهران و آشنایی لشکر زینبیون جهت کمک به جبهه مقاومت داریم.

مجتهدزاده بیان کرد: امروزه زنان ما می‌توانند در بحث پشتیبانی، امداد و تربیت و تشویق همسران و فرزندان خود در جبهه مقاومت حضور داشته باشند.

رئیس سازمان حفظ و نشر آثار زنان در دوران دفاع مقدس بیان کرد: بسیاری از زنان ما در دفاع مقدس یا در جبهه‌ها حضوری فعال داشتند و یا پشت جبهه توانستند عرصه‌های موفقیت را طی کنند و با صبوری فرزندانی موفق تحویل جامعه دهند.

مجتهدزاده تصریح کرد: امروز دشمن تلاش دارد نقش زنان ما را در جامعه اسلامی کمرنگ و بی ارزش کند که باید تلاش کنیم با حضور پررنگ و چشمگیر در تمام صحنه‌های انقلاب، نقشه‌های شومشان را خنثی کنیم.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۱۲۹۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولویت رسانه ملی تولید محتوای مرتبط با فرهنگ ایثار و شهادت است

رسول شکری نیا در گفتگو با مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گلستان گفت: با توجه به سند تحول سازمان، تولید برنامه‌های محتوایی مرتبط با فرهنگ ایثار و شهادت برای انتقال به نسل آینده در صدا و سیمای گلستان در جریان است.

شکری نیا بر همکاری‌های رسانه‌ای در فضای ایثار و شهادت و ضرورت گسترش همکاری‌های مشترک تأکید کرد و افزود: وظیفه ذاتی رسانه ملی پرداختن به مقوله ایثار و شهادت است و صداوسیمای گلستان آمادگی تولید برنامه‌های مختلفی را در حوزه ایثار و شهادت دارد.

وی با اشاره به اینکه همه ما مدیون و بدهکار به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران هستیم و هر چقدر که در راه خدمت رسانی به آنها گام برداریم باز هم کم است، گفت: برنامه‌سازان رسانه استانی همچون سال‌های گذشته همه توان و ظرفیت خودرا برای معرفی ارزش‌ها و نشر فرهنگ ایثار و شهادت به کار خواهند گرفت.

در ادامه این نشست مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ضمن تشکر و قدردانی از تعامل خوب مدیر کل صدا و سیما با بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گفت: دشمن در عرصه رسانه بسیار هزینه می‌کند تا به هر طریقی اذهان جامعه را مشوش و جوانان ما را نسبت به این انقلاب و نظام بدبین کند و این بار سنگین بر دوش رسانه ملی است تا با جهت دهی درست بتواند با برنامه‌های ترویجی ایثار و شهادت و معرفی چهره‌های ایثارگر، حقیقت اهداف متعالی این انقلاب را به جامعه معرفی کند.

اسدی با تشکر از پوشش و توجه خوب صدا و سیما به مسائل ایثارگران و خانواده‌های معظم آنان گفت: تعامل بسیار خوبی میان بنیاد شهید وصداوسیمای گلستان برای تولید برنامه‌های محتوایی در حوزه ایثار و شهادت وجود دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • اولویت رسانه ملی تولید محتوای مرتبط با فرهنگ ایثار و شهادت است
  • شهدا بهترین الگوی جامعه هستند/ برای ادامه راه انقلاب به یاد و راه شهدا نیاز داریم
  • ایثارگران اسوه عزت و پایداری انقلاب هستند
  • تضعیف فرهنگ جهاد و شهادت، هدف دشمنان انقلاب
  • تجلیل و تکریم خانواده شهدا باید به عنوان یک فرهنگ در جامعه نهادینه شود
  • لزوم استفاده از ظرفیت‌های استانی در ساخت موزه دفاع مقدس
  • ضرورت معرفی جلوه‌های ایثار و شهادت به نسل جدید
  • گردشگری مقاومت یکی از راه‌های معرفی شهدا است
  • مقاومت، ایران را به ملت تعیین‌کننده برای بشریت تبدیل کرده است
  • گردشگری مقاومت یکی از راه‌های معرفی و نگه‌داشت یاد شهداست