Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از فارس، سید رضا میرزا زاده حسینی درجلسه بررسی کاهش تلفات در شرکت توزیع نیروی برق استان فارس، گفت: بحث کاهش تلفات در صنعت برق بشدت مورد توجه و تاکید شرکت توانیر است و از این رو شرکت های توزیع نیروی برق کشور پیوسته مورد رصد و پایش قرار دارند. وی، با بیان اینکه در بخش کاهش تلفات موضوعاتی چون: اعتبارات، مدیریت واعتقاد مدیران ودست اندرکاران به کاهش میزان تلفات بسیار حائز اهمیت است خاطرنشان کرد: اگرچه تاکنون فعالیت های بسیارخوب واثربخشی دربحث کاهش تلفات درکشور انجام گرفته، اما هنوز با استاندارد های جهانی فاصله داریم و باید کارهای بیشترو بزرگتری دراین حوزه انجام گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میرزا زاده حسینی، ضمن مثبت ارزیابی کردن اقدامات شرکت توزیع نیروی برق استان فارس در جهت کاهش تلفات اظهار امیدواری کرد با تلاش و جدیت بیشتری اهداف کاهش تلفات محقق شوند. در ادامه این بازدید، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان فارس نیز اظهارداشت: در راستای طرح ملی و جهادی کاهش تلفات انرژی، شرکت توزیع نیروی برق استان فارس توانسته عملکرد بسیار مثبتی داشته باشد که علاوه بر افزایش دانش در این حوزه و ایجاد شیوه های نوین، موفق گردیده تلفات شبکه را به  8 درصد کاهش داده و این رقم را ثابت نگه دارد. زینل قنبری،در بخشی دیگر از سخنان خود به راهکارهای کاهش تلفات در این شرکت اشاره کرد و گفت: تحول مهندسی، کاهش یا حذف شعاع تغذیه، ارتقاء کیفیت شبکه های توزیع، استاندارد سازی لوازم و تجهیزات ونظارت دقیق و کامل جهت بکارگیری آنها و هوشمند سازی شبکه های توزیع ازجمله راهکارهای بخش فنی کاهش تلفات می باشند که با دقت و حساسیت در این شرکت درحال پیگیری اند. این مقام مسئول، توجه به اهمیت حوزه مشترکین، برگزاری جلسه با مامورین قرائت، نصب لوازم اندازه گیری جهت مشترکین فاقدکنتور، جمع آوری برق های غیرمجاز متفرقه، نصب کنتور مرجع، ساماندهی و ثبت انرژی شبکه روشنایی معابر، کاهش شعاع تغذیه، رفع موانع مشاهده شده توسط مأمورین قرائت و بازرسی لوازم اندازه گیری را از جمله فعالیت های مهم انجام پذیرفته طی سال های اخیر در زمینه کاهش تلفات برشمرد قنبری در خاتمه ابراز داشت: شرکت توزیع نیروی برق استان فارس با دو بخش فنی و غیر فنی در زمینه تلفات مواجه می باشد که خوشبختانه در هر دو بخش به نتیجه های مطلوبی دست یافته است.

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۱۶۵۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۸۰ میلیون جایزه غیرنقدی پیش‌بینی شده برای خوش‌مصرف‌ها

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی رجبی مشهدی، مدیر عامل توانیر در آیین رونمایی از کمپین انرژی در جمع خبرنگاران گفت: یکی از شاخص های مصرف برق شدت مصرف انرژی در کشور است که در ایران تقریباً دو برابر میانگین جهانی به شمار می آید.

وی افزود: همواره باید به صورت بهینه مصرف کنیم تا بتوانیم تقاضای جدید در بخش مولد کشور را تامین کنیم.

وی ادامه داد: هدف از این پویش این است که مشترکان خانگی و تجاری که بیش از ۸۰ درصد مشترکان کشور را تشکیل می دهند و ۵۰ درصد مصرف دوران اوج مصرف مربوط به این بخش است ترغیب به کاهش مصرف می کند، به همین دلیل هم جایزه و هم طرح های سال گذشته پاداش صرفه جویی در دستور کار قرار گرفت.

مدیر عامل توانیر خاطر نشان کرد: بیش از ۸۰ میلیون جایزه غیر نقدی پیش بینی شده که در صورت تکرار کاهش مصرف، جوایز ارزنده تخصیص داده می شود.

به گفته این مقام مسئول با چنین اقدامی مشترکان می‌توانند برق مطمئن و پایداری را دریافت کنند و در کنار آن کمک می کنند تا بخش مولد کشور مانند صنایع و کشاورزی از انرژی بیشتری برخوردار بوده و بتوانیم برق پایدار اقصی نقاط کشور را تامین کنیم.
ادامه دارد…

کد خبر 6092448 فاطمه صفری دهکردی

دیگر خبرها

  • بهره‌مندی از ظرفیت بسیج سازندگی در مدیریت مصرف انرژی
  • در طول روز چرت بزنیم یا نه؟
  • بزرگترین خدمت به عرصه تولید مدیریت مصرف انرژی است
  • افتتاح کنفرانس بین‌المللی توزیع نیروی برق در زنجان
  • ۱۰۰ درصد شبکه های توزیع نیروی برق خراسان شمالی ایمن شد
  • به محض ترک قند و شکر در بدن چه می‌شود؟
  • کاهش یک درصدی بهای نفت در بازار جهانی
  • کشف ۸ دستگاه ماینر غیرمجاز در روستای دودهک دلیجان
  • بیش از ۸۰ میلیون جایزه غیرنقدی پیش‌بینی شده برای خوش‌مصرف‌ها
  • نخستین موزه برق و روشنایی تبریز راه‌اندازی می‌شود