Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز،  به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، نخستین دوره رقابت‌های لیگ به شیوه جام جهانی (تیمی 5 نفره) در رده‌سنی جوانان و بزرگسالان "یادواره شهید روزبه هلیسایی (شهدای تکواندوکار مدافع حرم)" با حضور 150 تکواندوکار در قالب 12 تیم و 4 گروه برگزار می‌شود.

رقابت‌های مقدماتی و یک چهارم نهایی گروه اول و دوم روز گذشته (دوشنبه) انجام شد و دیدارهای گروه سوم و چهارم (7 تیم) امروز (سه شنبه) در فدراسیون تکواندو پیگیری می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در مرحله مقدماتی تیم های ملوان نداجا، پاس قوامین و منطقه آزاد ارس در گروه سوم و شهرداری ورامین، هیات تکواندو سرپل ذهاب، باشگاه فرمانیه و تیم لوازم ورزشی کوروش در گروه چهارم با یکدیگر مبارزه می کنند تا 4 تیم راه یافته به مرحله یک‌چهارم نهایی مشخص شوند.

در ادامه نیز تیم های اول و دوم هر گروه با تیم های دوم و اول گروه دیگر مبارزه می‌کنند و دو تیم صعودکننده از این دو گروه به مرحله نیمه‌نهایی معرفی خواهند شد.

درنخستیندور تیم شهرداری ورامین و هیات تکواندو سرپل ذهاب از گروه چهارم با یکدیگر مبارزه کردند و در نهایت این شاگردان خانلرخانی بودند که توانستند با نتیجه 41 بر 18 پیروز این میدان باشند.

محسن قشقائی، آریان محمدی، سیداحمد خسروفر، سهیل محمدیان، حسین صیفوری و مهدی جلالی (بازیکن ذخیره) نفرات حاضر در تیم شهرداری ورامین بودند.

هدایت این تیم برعهده پیام خانلرخانی به عنوان سرمربی، هاشم زنگنه و حمیدرضا بیات به عنوان مربی است و سیدحسین میر به عنوان سرپرست تیم را همراهی می کند.
تیم هیات تکواندو سرپل ذهاب نیز با ترکیب امیرحسین گندمکار، سهیل مرادی، وحید پارسایی، امیررضا ایلخانی، امیرحسین رضایی و نیما منصوری (بازیکن ذخیره) در این مبارزه به مصاف حریفش رفت.

هدایت تیم را وحید ناصری به عنوان سرمربی، منصور غلامی و پژمان ناصری به عنوان مربی برعهده داشتند و محسن امیری نیز سرپرست تیم است.

گفتنی است، مرحله نیمه نهایی و فینال مسابقات نیز روز پانزدهم آبان‌ماه با حضور 4 تیم راه یافته به این مرحله برگزار می شود تا قهرمان این دوره از رقابت‌ها مشخص شود.

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۲۰۰۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست سراسری مدیران، گروه‌ها و اعضای هیات علمی«گردشگری، میراث و شهرسازی»

عکاس: علیرضا میرزایی

دیگر خبرها

  • لحظه شیرین پیروزی نوشاد عالمیان برابر پینگ‌پنگ باز چهارم جهان / فیلم
  • ۷۰۰ نفر بیمه شده قالی بافی در سرپل ذهاب فعالیت دارد
  • بارش تگرگ در شهرستان‌های پاوه، ثلاث‌باباجانی و سرپل ذهاب
  • نشست سراسری مدیران، گروه‌ها و اعضای هیات علمی«گردشگری، میراث و شهرسازی»
  • هدف ستاد تعطیلی واحدهای صنفی نیست/صنوف با قوانین هماهنگ شوند
  • پیروزی نوشاد عالمیان مقابل نفر چهارم رنکینگ جهان
  • شگفتی‌سازی نوشاد عالمیان با پیروزی مقابل نفر چهارم رنکینگ جهان
  • شاهکار نوشاد با شکست چینی معروف پینگ‌پنگ دنیا
  • نفر چهارم تنیس روی میز جهان برابر نوشاد عالمیان زانو زد
  • گروه‌بندی دور چهارم مرحله گروهی لیگ بسکتبال ملی ایران