Web Analytics Made Easy - Statcounter

در راستای اجرای تفاهم نامه سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور و ستاد نیروهای مسلح نشست کارگروه راهبری و نظارت به میزبانی استان اصفهان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا  آموزش فنی وحرفه ای استان اصفهان اعلام کرد: در راستای اجرایی نمودن مفاد تفاهم نامه فی مابین سازمان و ستاد نیروهای مسلح با محوریت بررسی مفاد تفاهم نامه وتشکیل کمیته تخصصی، جلسه ای با حضور آرش اخوان معاون اداره آموزش، پژوهش و برنامه ریزی اداره کل، حسین مصلی نژاد رییس اداره آموزشگاه های آزاد و مشارکت های مردمی استان، معاون تربیت و آموزش فنی و حرفه ای اصفهان، سپاه صاحب الزمان، سرپرست برنامه ریزی آموزشی هسا، نماینده ارتش در استان و جمعی از اعضای کمیته تخصصی دو مجموعه برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنا بر این گزارش، این تفاهم نامه در سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال و در راستای تأکید مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به ستاد نیروهای مسلح مبنی بر اثربخشی دوره خدمت مقدس سربازی روی داده است و جهت مهارت آموزی سربازان وظیفه برای جذب آن ها پس از پایان خدمت سربازی در بازار کار می باشدو تمامی سربازان در پایان خدمات سربازی علاوه بر کارت پایان خدمت، براساس دانایی، توانایی و علاقمندی و براساس نیازبازار کار گواهی نامه مهارتی نیز دریافت کنند.

گفتنی است در این جلسه مقرر شد  برای اجرایی شدن مفاد این تفاهم نامه چالش ها، مشکلات و راه کارها بررسی و در جلسات بعدی با حضور بالاترین مقام هردستگاه مصوبات جلسه تبیین شد.

منبع: ایمنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۲۱۰۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تفاهم‌نامه همکاری کردستان با اتاق‌های مشترک ایران و ۷ کشور خارجی

به گزارش خبرگزاری مهر، علی نوری اظهار کرد: تفاهم نامه همکاری اقتصادی بین استان کردستان با اتاق‌های مشترک ایران و چهار کشور خارجی در ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران (اکسپو) منعقد شد.

وی گفت: برپایی نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ تهران فرصت مغتنمی برای تقویت فعالیت‌های اقتصادی به ویژه صادرات با معرفی هرچه بیشتر ظرفیت‌های موجود کشور و به تبع استان در این عرصه بود.

وی اضافه کرد: تیم اقتصادی استانداری کردستان با همراهی بخش خصوصی به ویژه اتاق بازرگانی سنندج در این نمایشگاه ظرفیت‌های استان در بخش‌های مختلف به ویژه کشاورزی، صنعت و معدن و گردشگری را به هیأت‌های تجاری معرفی کردند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کردستان گفت: افزون بر انعقاد تفاهم نامه در چند روز برپایی این نمایشگاه با مسئولان کشوری هم دیدارهایی داشتیم و در آن به بیان نیازها و مطالبات و استعدادهای استان پرداختیم.

کد خبر 6094981

دیگر خبرها

  • معاون وزیر دفاع جمهوری آذربایجان با سرتیپ نصیرزاده دیدار کرد
  • بزرگترین مرکز توزیع پوشاک حجاب در مشهد تأسیس می‌شود
  • روز پر اتفاق اتاق تبریز در نمایشگاه ایران اکسپو
  • تفاهم‌نامه همکاری کردستان با اتاق‌های مشترک ایران و ۷ کشور خارجی
  • امضای تفاهم نامه چاپ شناسنامه مکانیزه در اصفهان
  • امیر نصیرزاده: وضعیت دانشگاه‌های آمریکا نشان می‌دهد بیداری بزرگی رخ داده است
  • تفاهم‌ نامه ساخت مدرسه ۶ کلاسه خیرساز در تالش امضا شد
  • تربیت نیروهای متخصص برای کشور بزرگترین خدمت محسوب می‌شود
  • تخصیص ۲۵۰۰ میلیارد تومان به طرح‌های راهداری بوشهر
  • تأمین ۱۰۰۰ میلیارد تومان برای توسعه فضای آموزشی بوشهر