Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- در شش ماهه نخست سال جاري، 88 هزار بازنشسته کشوري براي دريافت چهار خدمت چاپ حکم، چاپ فيش حقوق، صدور کارت منزلت و استعلام به دفاتر پيشخوان دولت مراجعه کردند.
به گزارش خبرگزاري آريا، پس اجراي مرحله نخست طرح برون سپاري خدمات صندوق بازنشستگي کشوري که شامل چهار خدمت چاپ حکم، چاپ فيش حقوق، صدور کارت منزلت و استعلام بود، در گام دوم، خدمات عصا، عينک و سمعک بازنشستگان اين صندوق نيز به دفاتر پيشخوان دولت واگذار شد که در شش ماه نخست امسال با استقبال 88 هزار و 829 بازنشسته در 31 استان مواجه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


براساس آمار منتشر شده از سوي دفتر برنامه ريزي و توسعه سيستم هاي صندوق بازنشستگي کشوري، بيشترين استقبال بازنشستگان کشوري از فاز دوم طرح برون سپاري خدمات اين صندوق، در استان هاي تهران با 17 هزار و 818 نفر، گيلان با 9 هزار نفر، آذربايجان شرقي با هشت هزار و 873 نفر، خوزستان هفت هزار و 178 نفر و آذربايجان غربي با پنج هزار و 415 نفر صورت گرفته است.
برون سپاري خدمات غيرحاکميتي صندوق بازنشستگي کشوري در راستاي مصوبات ابلاغي و با توجه به تاکيد دولت مبني بر واگذاري خدمات مورد نياز مردم به دفاتر پيشخوان دولت، صورت مي گيرد.
دسترسي آسان تر به مراکز ارائه خدمات براي بازنشستگان کشوري در سراسر کشور به ويژه در نقاطي که به مراکز استان و ادارات بازنشستگي کشوري دور هستند، کاهش رفت و آمد بازنشستگان، در دسترس بودن دفاتر پيشخوان دولت در شهرستان ها، ارائه خدمات اصلي به بازنشستگان در اين دفاتر و صرفه جويي در وقت و انرژي اين عزيزان از جمله اهداف و دستاوردهاي طرح برون سپاري است.
در حال حاضر بيش از 16 هزار دفتر پيشخوان دولت در شهرها و روستاهاي کشور مشغول خدمت رساني به مردم هستند که ليست دفاتر ارائه دهنده اين خدمات در سايت صندوق بازنشستگي کشوري به آدرس cspf.ir موجود است.
‌ حدود يک ميليون و 300 هزار بازنشسته تحت پوشش صندوق بازنشستگي کشوري قرار دارند و اين صندوق در 31 استان کشور به مشترکان خود خدمات ارائه مي دهد.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۲۱۱۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌اندازی سامانه مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای خودرو در اردبیل

رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری اردبیل از راه‌اندازی سامانه مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای خودرو خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، دلاور زارعی اظهار کرد: با توجه به ارتقای خدمات شهری و بهبود وضعیت ترافیکی با همکاری سازمان‌های مدیریت و مهندسی شبکه حمل‌ونقل و فاوای شهرداری اردبیل، سامانه مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای خودرو، راه‌اندازی شد.

وی افزود: همشهریان عزیز می‌توانند با مراجعه به آدرس https://ardabilman.ir و بخش حمل‌ونقل و ترافیک از خدمات پارک حاشیه‌ای استفاده کنند.

زارعی بیان کرد: با توجه به اینکه همه خدمات شهری در سامانه جامع خدمات شهروندی (اردبیل من) تجمیع شده است، شهروندان محترم با مراجعه به آدرس فوق و نصب این اپلیکیشن از قسمت صفحات، بدون نصب سایر نرم‌افزارها می‌توانند از همه خدمات شهرداری اردبیل بهره‌مند شوند.

کد خبر 748840

دیگر خبرها

  • برخورد قاطع با تور‌های گردشگری غیرمجاز در کردستان
  • جزییات افزایش وام بازنشستگان و مبلغ اقساط
  • پرداخت خسارت درمان بازنشستگان تامین اجتماعی تا آخر سال ۱۴۰۲
  • راه‌اندازی سامانه مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای خودرو در اردبیل
  • دولت قانون ساماندهی اجاره بها را تا قبل از شروع فصل جا به جایی مستاجران اجرایی کند
  • حجم سرمایه‌گذاری سه هلدینگ‌ وزارت تعاون در چهارمحال و بختیاری ۴۵۰۰ میلیارد تومان است
  • ضرورت ساماندهی شرکت‌های تابعه و مولدسازی اموال صندوق بازنشستگی مس/دغدغه‌های‌ بازنشستگان عزیز باید رفع شود
  • جدول اضافه حقوق‌ بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی و لشکری و کشوری
  • جزئیات افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی / همسان‌سازی یا افزایش حقوق کدامیک مهم‌ترند؟
  • جزئیات دانلود و بارگذاری فیش حقوقی بازنشستگان