Web Analytics Made Easy - Statcounter

محسن طاهری مدیرعامل باشگاه سپاهان اصفهان تأکید کرد که از سوی این باشگاه هیچ‌گونه اولتیماتومی به کرانچار داده نشده و همه این صحبت‌ها شایعه است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

محسن طاهری درباره آخرین وضعیت تیم سپاهان اظهار داشت:‌

خدا را شکر الان تیم وضعیتش خوب است. تنها مشکل ما گلزنی است که باعث می‌شود تیم از گرفتن امتیاز دور شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته ما از نتیجه دیدار مقابل گسترش فولاد اصلاً راضی نیستیم. ما باید این دیدار را با حداکثر امتیاز به پایان می‌رساندیم. تساوی مقابل گسترش‌ فولاد اصلاً نتیجه خوبی نبود و ما دو امتیاز مجانی را از دست دادیم.

وی با اشاره به آخرین وضعیت مهدی شریفی برای بازگشت به سپاهان، خاطرنشان کرد:

تراکتورسازی یک نامه‌ای زده که اگر امکانش باشد از شریفی در نیم‌فصل دوم هم استفاده کند. ما هم این موضوع را به کرانچار اعلام کردیم و قرار است او تصمیم خود را به ما اعلام کند، اما تا زمانی که کرانچار جوابی به ما ندهد، ما هم جواب تراکتورسازی را نمی‌دهیم. اگر کرانچار به شریفی احتیاج داشته باشد، او باید در نیم‌فصل به سپاهان برگردد، اما اگر مشکلی با ماندن شریفی در تراکتورسازی نداشته باشد، ما هم با این باشگاه تعاملات لازم را انجام خواهیم داد.

محسن طاهری ادامه داد:

کرانچار تاکنون چیزی به صورت مکتوب به ما اعلام نکرده است. در صحبت‌هایی که با یکدیگر داشتیم، او اعلام کرده که نظرش روی برگشتن شریفی است، اما همان‌طور که گفتم، تا کرانچار چیزی به صورت رسمی اعلام نکند، ما هم جواب نامه باشگاه تراکتورسازی را نخواهیم داد.

مدیرعامل باشگاه سپاهان به گلایه از شایعات موجود پیرامون بحث برکناری زلاتکو کرانچار پرداخت و گفت:

هیچ‌وقت نفهمیدیم که این شایعات را چه کسانی درست می‌کنند. ما نه جلسه‌ای داشته و نه اولتیماتومی به کسی داده‌ایم. اگر می‌دانید چه‌ کسی از داخل باشگاه گفته که ما به کرانچار اولتیماتوم دادیم، بگویید تا با او برخورد کنیم. کادر فنی هم همه تلاشش را می‌کند تا در راستای هدف‌گذاری که کردیم، تیم خودش را پیدا کند و ان‌شاءالله به‌زودی در جدول هم بالا خواهد آمد.

محسن طاهری راجع به اضافه شدن مربیان جدید به کادر فنی تیم سپاهان به‌عنوان دستیار زلاتکو کرنچار، تصریح کرد:

ابتدا ما چند گزینه را به کرانچار معرفی کردیم، اما او اعلام کرد که می‌خواهد خودش دستیارانش را انتخاب کند و ما هم قبول کردیم. به کرانچار گفته‌ایم که خودش چند گزینه را معرفی کند، اما او هنوز اسمی به ما نداده است.

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۲۲۵۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید یک میلیون تن چغندرقند در مزارع استان کرمانشاه

فرهاد شریفی معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه با بیان اینکه استان کرمانشاه جزو قطب‌های تولید چغندرقند در کشور به شمار می‌رود، گفت : امسال برآورد می‌شود تولید چغندرقند در استان به یک میلیون تن برسد.

 وی افزود: در سال زراعی گذشته یک میلیون تن چغندرقند در استان کرمانشاه تولید شد.

معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه با بیان اینکه چغندرقند به دو شکل بهاره و پاییزه در استان کشت می‌شود، گفت: چغندرقند در شهرستان‌های سردسیر و معتدل استان به صورت بهاره و در شهرستان‌های گرمسیر به صورت پاییزه کشت می‌شود.

شریفی با بیان اینکه کشت بهاره چغندرقند در مزارع استان کرمانشاه از اواخر اسفندماه شروع شده و تاکنون ادامه داشته، اضافه کرد: امسال در مجموع حدود ۱۲ هزار هکتار چغندرقند بهاره در استان کشت شده و پیش‌بینی می‌شود از این سطح بیش از ۸۰۰ هزار تن محصول تولید شود.

شریفی افزود: پاییز سال گذشته نیز ۳۶۰۰ هکتار از مزارع مناطق گرمسیر استان زیر کشت چغندرقند پاییزه رفته بود که پیش‌بینی می‌شود بیش از ۲۰۰ هزار تن چغندرقند هم از مزارع مناطق گرمسیر استان تولید شود.

وی با بیان اینکه برداشت چغندرقند پاییزه در استان از اواخر اردیبهشت شروع و تا پایان مرداد ادامه دارد، گفت: برداشت چغندرقند بهاره نیز از اواخر شهریور شروع و تا پایان آذر ماه ادامه دارد. 

شریفی در ادامه با بیان اینکه چغندرقند تولیدی در استان جزو محصولات با کیفیت در کشور بوده و از نظر عیار جزو محصولات با بازار پسندی بالا محسوب می‌شود، گفت: به دلیل آب‌بر بودن کشت چغندر قند، در پی سمت و سو دادن کشت چغندرقند به سمت کشت پاییزه به منظور استفاده از آب باران برای آبیاری آن هستیم.

وی اشاره‌ای هم به قیمت خرید تضمینی چغندرقند داشت و گفت: قیمت خرید تضمینی اعلام شده برای سال زراعی جاری برای چغندرقند بهاره به ازای هر کیلو با عیار ۱۶ درصد ۳۹ هزار و ۳۰۰ ریال اعلام شده و قیمت مصوب شده این محصول به ازای هر کیلوگرم چغندرقند پاییزه با عیار ۱۵ درصد ۳۸ هزار ریال اعلام شده است

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • تولید یک میلیون تن چغندرقند در مزارع استان کرمانشاه
  • آخرین وضعیت بیرانوند برای همراهی پرسپولیس در بازی با سپاهان
  • سرگیجه در پرسپولیس؛ ستاره تیم بازی با سپاهان را از دست داد؟
  • پرسپولیس در دو گروه تمرین کرد ، وضعیت مبهم بیرانوند برای بازی با سپاهان
  • اندر احوالات وضعیت نامشخص بیرانوند
  • وضعیت مصدومان سپاهان قبل از دیدار با پرسپولیس
  • ستاره‌ی پرسپولیس بازی با سپاهان را از دست می‌دهد؟
  • بیرانوند به بازی مقابل سپاهان می رسد؟
  • وضعیت نامشخص بیرانوند برای بازی مقابل سپاهان
  • آخرین خبر از وضعیت مصدومیت یاسین سلمانی