Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور از کسب رتبه بیست و یکم تیم ملی مهارت آموزان جمهوری اسلامی ایران در چهل و چهارمین مسابقات جهانی مهارت ابوظبی خبر داد. محمد امین سازگار نژاد در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صداوسیما با بیان اینکه مهارت آموزان ایرانی در این دوره از مسابقات علاوه بر کسب یک مدال طلا در رشته آکواترونیک و یک مدال برنز در رشته لوله کشی ، شش مدالیوم نیز بدست آوردند این موفقیت ارزشمند را به همه مدال آوران و خانواده های آنان و همچنین مردم ایران تبریک گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی جایگاه تیم ایران در چهل و سومین دوره مسابقات جهانی مهارت را که دوسال پیش در کشور برزیل برگزار شد سی و هفتم دانست و افزود : تیم ایران با کسب مقام بیست و یکم در ابوظبی موفق شد جایگاه خود تا شانزده پله ارتقا دهد .
سازگارنژاد با اشاره به اینکه تیم جمهوری اسلامی ایران در 29 رشته مهارت حرفه ای در مسابقات جهانی ابوظبی شرکت کرده است از اینکه برگزار کنندگان این دوره از مسابقات بدلیل تحریم های ظالمانه تیم ایران را از حضور در چهار رشته منع کردند ابراز تاسف کرد و گفت : با این حال کاراموزان ایرانی با همه وجود در این مسابقات شرکت کردند و خوش درخشیدند .
وی سطح رقابت ها را در این دوره از مسابقات بسیار بالا و پیچیده توصیف کرد و افزود : در دوره های پیشین شرکت کنندگان با کسب 500 امتیاز مدالیوم دریافت می کردند حال انکه در این دوره برای اعطای این نوع مدال باید هریک از شرکت کنندگان 700 امتیاز کسب بدست می اوردند .
سازگارنژاد اعطای وام 100 میلیون تومانی به مدال آوران این دوره از مسابقات جهانی مهارت را از مهمترین اقدامات دولت برای حمایت از مهارت آموزان دانست و گفت : علاوه براین از این پس سازمان اموزش فنی و حرفه ای کشور به همه مدال اوران مسابقات ملی مهارت نیز وام 50 میلیون تومانی با هدف امادگی برای حضور در مراحل بعدی اعطا می کند .
وی برگزاری اردوهای تدارکاتی خارج از کشور برای مدال اوران ملی و افراد زیر 21 سال را از دیگر برنامه های پیش بینی شده این سازمان دانست و گفت : با این رویکرد تلاش می شود تا نوجوانان ایرانی در مسابقات بین المللی روسیه که قرار است در سال 2019 برگزار شود با آمادگی بیشتری حضور داشته باشند .    

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۰۸۲۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جام جهانی پاراتیراندازی|رقیه شجاعی از صعود به فینال بازماند

بانوی ملی‌پوش پاراتیراندازی ایران از صعود به فینال ماده تفنگ سه وضعیت در جام جهانی بازماند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در ادامه رقابت‌های جام جهانی پاراتیراندازی در کره جنوبی، رقیه شجاعی ملی‌پوش تیراندازی کشورمان در ماده تفنگ سه وضعیت در مرحله مقدماتی با کسب هزار و 145 امتیاز با یک نمره اختلاف در جایگاه نهم ایستاد و از راهیابی به فینال بازماند. شجاعی پیش از این در ماده تفنگ بادی ایستاده در جایگاه هشتم قرار گرفته بود.

جام جهانی پاراتیراندازی| 3 طلا، نقره و برنز برای ایران

 

در این دوره از رقابت‌ها تیم تپانچه بادی میکس کشورمان متشکل از محمدرضا میرشفیعی و نسرین شاهی به مدال نقره رسید، محمدرضا میرشفیعی در ماده تپانچه بادی آقایان موفق به کسب مدال نقره شد و نسرین شاهی و ساره جوانمردی در ماده تپانچه بادی بانوان به مدال طلا و برنز دست پیدا کردند.

این مسابقات با حضور 125 ورزشکار (71 مرد و 54 زن) از 27 کشور جهان به میزبانی کره جنوبی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ثبت نام دور جدید مسابقات روبوتیکاپ دانش آموزی آغاز شد
  • جام جهانی پاراتیراندازی|رقیه شجاعی از صعود به فینال بازماند
  • مسابقات رباتیک با شرکت بیش از یک هزار دانش‌آموز برگزار می‌شود
  • تقویت هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای از اولویت‌های جدی ما است
  • ثبت‌نام لیگ قرآنی «ضحی» در گیلان آغاز شد
  • ثبت‌نام سومین دوره مسابقات تیمی قرآن در گیلان آغاز شد
  • مهارت‌آموزی دانش‌آموزان به تصویب رسید‌
  • طلای تاریخی دختر ایرانی در قهرمانی آسیا
  • دو ایرانی در مسابقات قرآن مالزی
  • صعود دانش‌آموزان والیبالیست ایران به جمع چهار تیم برتر جهان