Web Analytics Made Easy - Statcounter

هاشمی نسب از حواشی روز گذشته در تمرین خونه به خونه گفت.

طرفداری- مهدی هاشمی نسب، مربی تیم فوتبال خونه به خونه می گوید لیدرهای خونه به خونه علیه یکی دو بازیکن شعار دادند که وقتی وارد ماجرا شدم، دعواها پیش آمد.

مهدی هاشمی‌نسب در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم، درباره اتفاقات تمرین روز گذشته (دوشنبه) خونه به خونه و درگیری لیدرهای این تیم با بازیکنان اظهار داشت:

این اتفاقات در فوتبال ایران عادی است و برای اولین بار نیست که چنین چیزهایی را می‌بینم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نمی‌دانم با لیدرهای خونه به خونه چطور رفتار شده که راحت وارد زمین می‌شوند. نمی‌دانم چه اتفاقی افتاده، یکی پول می‌دهد، دیگری از پول بازیکن و پاداش به آنها پولی می‌دهد تا چنین اتفاقی را شاهد باشیم.

وی افزود:

وقتی لیدرها علیه یکی دو بازیکن ما فحاشی کردند، جلو رفتم و گفتم با چه کسی هستید؟ تیم بازی قبلی را برده و شما این کارها را می‌کنید؟ در ادامه کمی سر و صدا شد و لیدرها هم شروع به عربده‌کشی کردند. جواد نکونام هم تصمیم گرفت محل تمرین را ترک کند. تصمیم با جواد است و هر چیزی که او بگوید ما انجام می‌دهیم. در حال حاضر تهران هستیم و منتظریم تکلیف‌مان مشخص شود.

مربی تیم فوتبال خونه به خونه در واکنش به اینکه گفته می‌شود با لیدرها درگیری فیزیکی داشته است، گفت:

درگیری فیزیکی نبود و همان چیزی بود که شرح دادم. ضمن اینکه چه کسی گفته بازیکنان نمی‌خواستند تمرین کنند؟ بی‌خود کردند که چنین حرفی زده‌اند! مربی اسپانیایی ما کارهای تمرین را کرده و موانع را چیده بود که این اتفاقات افتاد. نمی‌دانم این اتفاقات از کجا آب می‌خورد. البته این ماجرا برای من اتفاق خاصی نیست، چون با لیدرهایی سر و کله زده‌ام که 90 هزار نفر را این ور و آن ور می‌کنند.

هاشمی‌نسب در خصوص اینکه حسن‌زاده مالک باشگاه خونه به خونه گفته است که علیرضا مرزبان سرمربی سیاه‌جامگان به لیدرها پول داده تا حاشیه درست کنند، تصریح کرد:

صحبتی در این زمینه ندارم، چون نمی‌دانم آیا کسی به اینها پول داده یا نداده است.

وی در ادامه گفت‌وگوی خود با تسنیم درباره دربی 85 تصریح کرد:

صحبت‌هایی که درباره دربی از سوی هواداران می‌شود، از خود بازی جذاب‌تر است. دربی‌ خوب داشته‌ایم، اما خیلی تداوم نداشته است. با توجه به شرایط دربی، تیم‌ها با احتیاط بازی می‌کنند. در حال حاضر وضعیت استقلال به نسبت پرسپولیس بحرانی است، اما شرایط دربی با همه بازی‌ها تفاوت دارد.

بازیکن پیشین تیم‌های پرسپولیس و استقلال در پاسخ به این سؤال که دوست دارد چه تیمی برنده شود، گفت:

اگر بگویم مهم نیست، دروغ گفته‌ام، چون این بار دوست دارم یک تیم برنده شود. برای من مهم نیست که پرسپولیس با الهلال عربستان بازی دارد یا استقلال با العین امارات. در این بازی اما دوست دارم تیمی که می‌خواهم برنده شود. نمی‌خواهم نام ببرم، چون با هر دو تیم و هوادارانش خاطرات زیادی دارم.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۲۳۱۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آرتتا و موفقیتی که ونگر حسرتش را داشت!‏

به گزارش "ورزش سه"، پیروزی امروز آرسنال در دربی شمال لندن از ‏هر جهت برای آرتتا و تیمش پیروزی مهمی بود. آنها همچنان به ‏عنوان یکی از مدعیان اصلی قهرمانی باقی ماندند و یکی از موانع ‏اصلی‌شان در هفته‌های پایانی را از سر راه برداشتند.‏

اما این برای میکل آرتتا یک پیروزی تاریخی هم بود. او به رکوردی ‏دست پیدا کرد که آرسنال 36 سال بود در رسیدن به آن ناتوان نشان ‏می‌داد: پیروزی در دو دربی پیاپی در خانه حریف. این موفقیتی بود که ‏آرسن ونگر افسانه‌ای در دوران 22 ساله حضور روی نیمکت آرسنال به ‏آن نرسیده بود. ‏

در واقع آخرین باری که توپچی‌ها موفق شدند در دو دربی پیاپی در ‏خانه تاتنهام به پیروزی برسند به فصل 89-1988 برمی‌گشت. زمانی ‏که تاتنهام در ورزشگاه تاریخی‌اش وایت هارت لین، بازی می‌کرد و ‏سرمربی آرسنال جرج گراهام بود. آرسنال در آن فصل قهرمان لیگ ‏شد. ‏

در واقع در سی و شش سال اخیر بازی در ورزشگاه تاتنهام به گربه ‏سیاه آرسنال تبدیل شده بود. توپچی‌ها در 17 بازی اخیرشان در خانه ‏تاتنهام تنها 2 بار پیروز شده بودند و حالا با آرتتا دو پیروزی پیاپی در ‏یک فصل به دست آوردند.  ‏

دیگر خبرها

  • مس رفسنجان - گل گهر سیرجان؛ در انتظار دربی ال کرمانو | پیش بازی
  • ببینید l بازدید میلیونی زمین خوردن یک ربات/ انسان‌نماها زمین خوردن را تمرین می‌کنند؟
  • لواندوفسکی: آقای گلی؟ اگر همه بازیکنان عملکرد خوبی داشته باشند، گلزنی برای من هم راحت‌تر می‌شود
  • والورده: برای صعود به فینال می‌جنگیم
  • استقلال می‌خواهد صدای کامیون‌ها را نشنود و راحت بخوابد!
  • آرتتا و موفقیتی که ونگر حسرتش را داشت!‏
  • آرسنال با فتح دربی شمال لندن یک قدم به قهرمانی نزدیک‌تر شد
  • پرسپولیس خیال هوادارانش را راحت کرد
  • معرفی جوانان برتر همدان در جشنواره جوانان برتر ایران زمین
  • جشن در پرایدپارک: دربی کانتی به چمپیونشیپ بازگشت!