Web Analytics Made Easy - Statcounter

ابوالفضل حسن بیگی در گفتگو با امتداد نیوز ضمن بیان اینکه جمع بندی نمایندگان مردم استان سمنان در مجلس شورای اسلامی با وزیر کشور در انتصاب مهدی عبوری به عنوان گزینه پیشنهادی به عنوان استاندار جدید سمنان قطعی شده است، افزود: وزارت کشور در روز چهارشنبه هفته جاری استاندار جدید را برای اخذ رای به دولت معرفی و طبق روال قانونی و با هماهنگی و برنامه ریزی لازم اقدام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین از برگزاری مراسم تودیع و معارفه استاندار جدید با حضور وزیر کشور پس از تایید هیئت دولت در سمنان خبر داد و گفت: قرار بود معرفی عبوری به عنوان استاندار جدید سمنان از سوی وزیر کشور به دولت در روز یکشنبه گذشته انجام گیرد که به دلیل عدم حضور رئیس جمهور در جلسه هیئت وزیران که باید وی حتما در تعیین استانداران حضور داشته باشد این موضوع به تاخیر افتاد و به روز چهارشنبه هفته جاری موکول شد.

پیشنهاد استانداری چهارمحال و بختیاری به خباز

عضو خانه ملت با اشاره به اینکه مجمع نمایندگان مردم استان چهار محال بختیاری استانداری این استان را به محمد رضا خباز پیشنهاد داده اند، تاکید کرد: در صورت قبول و اعلام رضایت وی، خباز برای سکانداری استانداری این استان به وزارت کشور و دولت معرفی خواهد شد.

حسن بیگی اضافه کرد: مجمع نمایندگان مردم استان سمنان مراتب قدردانی خود را از خباز استاندار فعلی که در این مقطع  تلاش های خوبی را در استان مانند پیگیری و جدیت در بحث انتقال آب از دریای خزر داشتند را به وزارت کشور و دولت رسما اعلام کرده است.

وی از دیدار نمایندگان استان سمنان با عبوری نیز خبر داد و گفت: تامین آب مهمترین دغدغه استان است که امیدواریم استاندار جدید اهتمام ویژه ای در این راستا داشته باشد.

دخالت برخی افراد در مقوله انتخاب استاندار سمنان

عضو مجمع نمایندگان مردم استان سمنان در مجلس شورای اسلامی از عبوری به عنوان فردی جوان و عملگرا یاد کرد و اظهار داشت: گمانه زنی ها و مباحثی که مطرح است و بعضا شاهد دخالت های نابجا، غیر قابل قبول و غیر قانونی برخی آقایان را از خارج استان شاهد هستیم که باید پایان بپذیرد چرا که اینها هیچگونه مسئولیتی در استان ندارند و فقط یک هم استانی هستند.

حسن بیگی همچنین بیان کرد: اگر این روند ادامه پیدا کند ناچارا از طریق تریبون مجلس و رسانه ها موضع گیری و برخی از مسائل را مطرح و فاش خواهم کرد.

وی با تاکید بر اینکه گذشته است آن زمان که برخی از خارج از استان برای ما تصمیم گیری می کردند، ادامه داد: ۱۶ سال است که این استان با بحران خشکسالی مواجه و انجام کارهای سیاسی و غیر قابل قبول متاسفانه موجب افزایش درد و رنج مردم شده است لیکن مجمع نمایندگان تصمیم گیرنده برای تمام استان هستند و پاسخگوی مطالبات مردم خواهند بود.

نماینده دامغان در مجلس دهم با تاکید بر اینکه باید از برخوردهای سیاسی و غیر قابل قبول و حضور گروه های سیاسی بدخیم جلوگیری شود، گفت: فقط به حل مشکلات استان چون فارغ التحصیلان بیکار فکر کرد و از حرکت های سیاسی پرهیز شود.

true برچسب ها : ابوالفضل حسن بیگی استانداری سمنان محمدرضا خباز true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۲۴۷۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسینی: دولت به موضوع انتخاب رئیس مجلس دوازدهم ورود نمی‌کند

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور گفت: دولت به هیچ وجه به موضوع ترکیب هیات رئیسه و ریاست مجلس دوازدهم ورود نمی‌کند.

به گزارش ایسنا، سید محمد حسینی، درباره اهمیت دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: در مجموع تکلیف ۴۵ کرسی باقی مانده در دور دوم انتخابات مشخص می‌شود که در تهران ۱۶ کرسی خالی مانده است که کرسی‌های تهران اهمیت زیادی دارد، زیرا نمایندگان تهران گرفتاری‌های نمایندگان شهرستان را ندارند و می‌توانند در مسائل کلان کشور و ملی نقش آفرین باشند و وقت بیشتری برای تهیه طرح‌ها و لوایح بگذارند. آن‌ها می‌توانند در ترکیب هیات رئیسه مجلس و روسای کمیسیون‌ها تاثیر زیادی داشته باشند. این نمایندگان و سایر نمایندگان باقی مانده در دو دوم اهمیت و نقش مهمی در مجلس دارند.

وی افزود: امیدوارم همانطور که در دور اول مردم حضور داشتند، در دور دوم هم مشارکت کنند به خصوص که در این دور انتخاب راحت‌تر است و در یک حوزه، مردم از بین دو نفر باید یک نفر را انتخاب کنند. بی تفاوتی سزوار نیست. مردم می‌توانند تحقیق کرده و فرد اصلح را انتخاب کنند. مردم کمک کنند افراد اصلح با پشتوانه رای بالا انتخاب شوند.

حسینی در پاسخ به این پرسش که دولت نظری درباره ترکیب هیات رئیسه و ریاست مجلس دوازدهم دارد؟ گفت: نه، دولت به هیچ وجه به این مساله ورود نمی‌کند. خط مشی رئیس جمهور این بوده که در انتخابات فهرست نداشته باشد در حالیکه در دوره‌های قبل دولت‌ها اینگونه نبوده اند. دولت، انتخاب را به خود مردم واگذار کرده و مردم در انتخاب حود نشان دادند، کسانی که همراهی بیشتری با دولت دارند، پایگاه مردمی بهتری دارند.

وی در پایان گفت: امیدوارم با تعامل سازنده دولت و مجلس، کار‌های اساسی انجام شود. اولویت ما اقتصاد است و به این مساله بها داده شود و لوایح یک فوریتی و دو فوریتی دولت. زودتر در دستور کار مجلس قرار گیرد.

دیگر خبرها

  • نماینده مجلس : موضوع چای دبش را لاپوشانی کردند
  • حداقل سهم مازندران در هیئت دولت، حضور یک وزیر کشاورزی یا ورزش از نخبگان این استان است
  • تشکیل جلسه در مازندران درخصوص ضرب‌وشتم داور کشتی
  • پل خورگو وارد مرحله اجرا شد
  • پل خورگو وارد فاز اجرا شد
  • موضع دولت درخصوص انتخاب رئیس مجلس دوازدهم
  • حسینی: دولت به موضوع انتخاب رئیس مجلس دوازدهم ورود نمی‌کند
  • جلسه ساماندهی و طرد اتباع غیر مجاز در سمنان
  • تشکیل یک استان جدید در کمیسیون سیاسی دولت تصویب شد
  • تصویب تشکیل استان تهرانِ شرقی در کمیسیون سیاسی دولت