Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: مدیران این استان خلاق مداری، مستندسازی املاک و اموال اداری، صیانت از بیت المال، عدم استفاده شخصی از خودروهای دولتی، پرهیز از قومیت گرایی و باندبازی را سرلوحه فعالیت‌های خود قرار دهند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، علی محمد احمدی پیش از ظهر امروز در نشست شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به بازدید از شهرستان‌ها و پروژه‌های مختلف عمرانی، اظهار داشت: در این شورا چارچوب‌های سازمانی، بودجه‌ای و اداری تبیین می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه دولت در 4 سال نخست خدمت شاخص‌های کلان اقتصادی را بهبود بخشید و بستر رشد توام با ثبات را مهیا کرد، ادامه داد: تعامل بین دستگاهی در استان باید باشد زیرا این مسئله در بهبود روند اجرایی پروژه و طرح ها موثر است.

احمدی با تاکید بر اینکه مدیران باید از رویکرد جزیره‌ای در دستگاه‌های خود خودداری کنند زیرا راهبرد نخست ما باید هم افزایی باشد، عنوان کرد: نمایندگان مردم منتخب مردم بوده و در صورت داشتن اختلاف سلیقه حق نداریم از انجام کار مردم خودداری کنیم.

وی اظهار داشت: باید تعامل دو سویه بین ائمه جمعه و دولت وجود داشته باشد و آنها مشکلات مردم را به ما منعکس کنند و از تریبون نماز جمعه برای تشریح خدمات دولت نیز استفاده کنند.

احمدی ابراز کرد: مدیران باید در حوزه‌های مختلف اعم از اداری، مالی و بودجه ای تسلط کافی داشته باشند و اجازه ندهند کارشناسان زیرمجموعه اطلاعات غلطی به آنها ارائه دهد.

وی با بیان اینکه قوانین مزاحم و موازی در کشور بسیار است، ابراز کرد: مدیران علاوه بر تسلط بر قوانین حوزه کاری خود باید ارتباط شبکه‌ای داشته باشند زیرا نبود تعامل موجب هزینه دادن مردم می‌شود.

نماینده عالی دولت در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: داشتن تعامل مدیران کل و شهرستان با مسئولان کشوری در وزارت خانه‌های مختلف برای رفع مشکلات یکی از شاخص‌های مدیر توانمند است.

احمدی با بیان اینکه پول ابزار خوبی برای مدیریت است ولی شرط کافی نیست، عنوان کرد: مدیران باید به صورت مستمر از پروژه های حوزه خود بازدید و نظارت داشته باشند.

وی بر جذب اعتبارات مختلف از سوی مدیران تاکید کرد و افزود: اجازه ندهید جذب اعتبارات به ویژه تملک و دارایی به نیمه دوم سال کشیده شودو مدیران در راستای عملیاتی کردن بودجه تلاش کنند و در پایان کار میزان و نحوه جذب اعتبارات هر دستگاه با دستگاه‌های سایر استان‌ها مقایسه می‌شود.

احمدی با تاکید بر اینکه تلاش کنید پروژه های مناطق کمتر برخوردار تسریع یابند و روند مناطق برخوردار نیز تقویت شود، تصریح کرد: توجه جدی به توزیع عادلانه از منابع فرصت رشد و تعالی استان را فراهم می‌کند اما رویکرد حاکم بر عدالت توزیع فقر نباشد.

وی با بیان بر اینکه اولویت مدیران باید مدیریت درآمدها باشد، گفت: مدیران پاکدستی و امانت داری را سرلوحه کار خود قرار دهند و از هزینه‌های غیرضرور پرهیز کنند.

احمدی خواستار تدوین نقشه راه اصلاح نظام اداری در استان شد و ادامه داد: نباید روحیه اشرافی گری در مدیریت ها ساری و جاری شود و باید به سفره های مردم نگاه کنیم.

وی بیان کرد: به عنوان مثال به کارگیری فردی که در یک دانشگاه عادی و با معدل پایین ظلم بوده در صورتی که فردی از دانشگاهی همچون امیرکبیر و با معدل بیکار هنوز بیکار است.

احمدی اخلاق مداری، مستندسازی املاک و اموال اداری، صیانت از بیت المال، عدم استفاده شخصی از خودروهای دولتی، پرهیز از قومیت گرایی و باندبازی را از ویژگی‌های یک مدیر برشمرد و گفت: انتظار می رود از ظرفیت بانوان و جوانان متناسب با جایگاه‌ها در تصمیم گیری‌ها استفاده شود.

وی اظهار داشت: مدیران یک ارتباط و تعامل دوسویه با اصحاب رسانه داشته باشند و آستانه تحمل خود را در برخورد با خبرنگاران بالا ببرند و مدیران علی رغم حفظ ارتباط با رسانه‌ها نباید تحت تاثیر فضای مجازی و رسانه‌ای تصمیم گیری کنند و ابزار رسانه‌ها شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: مدیران کل تعامل مطلوبی با فرمانداران داشته و مدیران شهرستانی بدون اجازه فرماندار حق خروج از شهرستان محل کار خود را ندارند.

احمدی با اشاره به اینکه در آستانه برگزاری کنگره ملی آیت الله ملک حسینی قرار داریم، عنوان کرد: آن عالم مجاهد و نستوه نماد فرهنگ و دانش در استان بوده و باید این کنگره به نحو مطلوبی برگزار شود.

انتهای پیام/

R41452/P1336/S6,69/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۲۶۷۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک میلیون و۳۱۸هزارقطعه جوجه ریزی در مرغداریهای استان انجام شد

به گزارش خبرنگار مهر، رضا بهنام‌پور ظهر دوشنبه در حاشیه بازدید از یک واحد پرورش مرغ گوشتی در دست ساخت، در گفتگو با خبرنگاران افزود: نبود مرغ در بازار یکی از دغدغه‌های مردم بود، اما در این دولت با احیای واحدهای راکد و احداث چندین واحد تولیدی جدید مشکل حل شد.

وی بیان داشت: با اجرای دقیق برنامه‌های جوجه‌ریزی و تلاش کشاورزان فعال در این زمینه، تولید گوشت مرغ، پایدار شده است.

بهنام پور تصریح کرد: در شش ماه اخیر به ندرت نیاز به تزریق مرغ منجمد در بازار داشتیم و ما همواره مدافع حقوق تولیدکنندگان بوده و برای استفاده از ظرفیت‌های قانونی برای حمایت از آنان و تحقق جهش تولید با مشارکت مردم، تلاش بیشتری خواهیم کرد.

معاون بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی استان با بیان اینکه پس از تهران در شاخص جوجه‌ریزی و تحقق میزان تعهدات رتبه دوم کشور را در سال ۱۴۰۲ کسب کردیم، گفت: استان کهگیلویه و بویراحمد، در این شاخص مهم، عملکردی درخشان داشته است.

وی افزود: وزارت جهاد کشاورزی برای همه استان‌ها، از مردادماه سال گذشته تاکنون سهمیه‌ای برای جوجه‌ریزی تحت عنوان برش استانی مشخص کرد که استان کهگیلویه و بویراحمد نه تنها به صد درصد تعهد خود عمل کرده بلکه ۱۱ درصد نیز بیشتر جوجه‌ریزی داشته و در این زمینه رتبه دوم کشور را کسب کرد.

کد خبر 6098295

دیگر خبرها

  • یک میلیون و۳۱۸هزارقطعه جوجه ریزی در مرغداریهای استان انجام شد
  • افتتاح دو شهرداری جدید شهر ممبی و شهر سرآسیاب یوسفی
  • ۹۸ و ۸ دهم درصد نرخ باسوادی در کهگیلویه و بویراحمد
  • هشدار سطح نارنجی هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد
  • کهگیلویه و بویراحمد سوگوار صادق آل عبا
  • وارد آمدن خسارت به زیر ساخت ها در استان کهگیلویه و بویراحمد
  • امدادرسانی هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد به ۲۴۰ سیل زده
  • طوفان مهیب در کهگیلویه و بویراحمد ؛ شدت طوفان را ببینید | تصاویر
  • سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) در کهگیلویه و بویراحمد
  • اعلام میزان بارش های بهاری در کهگیلویه و بویراحمد