Web Analytics Made Easy - Statcounter

زاهدان - ایرنا - سرپرست انتظامی ایرانشهر در جنوب سیستان و بلوچستان گفت: مهرماه امسال با اجرای طرح های مختلف انتظامی در این شهرستان یک تن و 300 کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف و در این رابطه 12سوداگر مرگ نیز دستگیر شدند.

سرهنگ محمود سعادتی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: همچنین ماموران انتظامی شهرستان ایرانشهر در راستای ارتقای امنیت اجتماعی و افزایش احساس امنیت در میان شهروندان با تلاش های شبانه روزی خود موفق به دستگیری 87 سارق حرفه ای در مهرماه امسال شدند که این متهمان به 98 فقره سرقت اعتراف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: در مهر ماه امسال هشت فقره سرقت منزل توسط پلیس شهرستان ایرانشهر کشف شد که در این زمینه 26 سارق منزل نیز دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.
وی بیان کرد: همچنین 17 قبضه سلاح غیرمجاز در این مدت در ایرانشهر کشف و ضبط شد.
وی تصریح کرد: همچنین 70 هزار لیتر سوخت قاچاق در مهرماه امسال در شهرستان ایرانشهر کشف شد.
وی با اشاره به کشف کالای قاچاق به منظور جلوگیری از هدر رفت سرمایه های ملی، گفت: در مهرماه امسال بیش از 2 میلیارد و 335 میلیون ریال انواع کالای قاچاق کشف و 39 نفر از متهمان برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شده اند.
سرپرست انتظامی ایرانشهر با اشاره به ارائه آموزش های مختلف در زمینه فرهنگ ترافیک اظهار داشت: در این راستا پلیس راهور این شهرستان ضمن برخورد با قانون شکنان 175 دستگاه خودرو و 201 دستگاه موتور سیکلت متخلف را نیز روانه پارکینگ کرد.
ایرانشهر در 340 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان واقع شده است.
7314**3213 خبرنگار: محمد هادی ** انتشار دهنده: اکبر نوری
اخبار لحظه به لحظه را در کانال تلگرامی «اخبار ایرنا سیستان و بلوچستان» دنبال کنید. @irnazahedan

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۲۷۰۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر جاسازی ماهرانه مواد مخدر در یک کامیون

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 7 یک کیلوگرم مواد مخدر که به شکل ماهرانه‌ای در زیر شاسی یک کامیون خروجی جاسازی شده بود، با هوشیاری مأموران گمرک بازرگان کشف شد. تصاویر جاساز خاص این کامیون را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • تصاویر جاسازی ماهرانه مواد مخدر در یک کامیون
  • کشف مواد افیونی در مرز‌های جنوبی سیستان و بلوچستان
  • شهدا مسیر سعادت را انتخاب کردند
  • انهدام ۸ باند قاچاق مواد مخدر در کردستان
  • اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در ایرانشهر
  • امسال برای اشتغال فارغ‌التحصیلان برنامه ریزی شده است
  • پاتک پلیس فیروزکوه به سوداگران مرگ 
  • سفر سرپرست وزارت صنعت و تجارت طالبان به ایران
  • دستگیری 10 خرده فروش مواد مخدر در شهرستان فردوس
  • کشف ۱۰۰ میلیارد اخلال در نظام اقتصادی در زاهدان