Web Analytics Made Easy - Statcounter

غلامعلی غلامزاده در گفت و گو با امتداد نیوز با اشاره به اینکه کشف مواد مخدر در چهارمحال و بختیاری ۷۰ درصد رشد نسبت به سال گذشته داشته است، عنوان کرد: از ابتدای سالجاری تاکنون یک هزار و ۷۰۰ کیلو مواد مخدر در این استان شناسایی شده است.

فرمانده نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری عنوان کرد: در این بخش تاکنون ۲۴ خودرو حامل مواد مخدر در این استان شناسایی و توقیف شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۱۶ باند مواد مخدر در این  چهارمحال و بختیاری شناسایی شده است

وی بیان کرد: ۱۶ باند مواد مخدر در این استان شناسایی شده است و تمام اعضای آنها دستگیر شده است و تحویل مراجع قضایی شده است.

فرمانده نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه پاکسازی نقاط آلوده در دستور کار نیروی انتظامی این استان است، بیان کرد: نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری تعامل بسیاری خوبی با سازمان مبارزه مواد مخدر استان دارد.

وی بیان کرد: باید زیان های مصرف مواد مخدر برای نسل جوان امروز اطلاع رسانی شود و تلاش شود که از ظرفیت رسانه ها برای مبارزه با مواد مخدر بهره گرفت.

فرمانده نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: نیروی انتظامی در تلاش است با جلوگیری از ورود مواد مخدر به استان نقش مهمی در مبارزه با مواد مخدر ایفا کند.

کشف محموله جدید ۱۸۵ کیلوگرمی مواد مخدر درچهارمحال و بختیاری

وی تصریح کرد: افزایش اقدامات در راستای مبارزه با مواد مخدر، کاهش سرقت وافزایش مواد مخدر از مهمترین دستاورد های شبانه روزی نیروهای انتطامی در استان چهارمحال و بختیاری است.

فرمانده نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری در ادامه تاکید کرد: آخرین محموله مواد مخدر شناسایی شده در این استان ۱۸۵ کیلوگرم بوده است.

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۳۰۳۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف حدود ۲۵ کیلوگرم مواد مخدر صنعتی در تایباد

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی به نقل از ستاد نظارت گمرکات خراسان رضوی، کارشناسان گمرک دوغارون موفق شدند با استفاده از دستگاه ایکس ری کامیونی، حین کنترل کامیون‌های ورودی به کشور، این مواد را کشف کنند.   مواد کشف شده از نوع هرویین فشرده و شیشه، به طرز ماهرانه‌ای داخل کابین راننده جاسازی شده بود.

دیگر خبرها

  • دستگیری دو باند توزيع مواد مخدر در کرمانشاه
  • رشد ۲۵ درصدی تولید لوازم خانگی در چهارمحال و بختیاری
  • دستگیری ۹ خرده فروش مواد مخدر در شهرستان بهارستان
  • جمع آوری۲۵۴ معتاد متجاهر در مشهد
  • تحقق ۵۰ درصدی تعهد خیرین مدرسه ساز
  • کشف حدود ۲۵ کیلوگرم مواد مخدر صنعتی در تایباد
  • کشف ۸۰۰ گرم هروئین از مخفیگاه خرده‌فروشان مواد مخدر
  • کشف و ضبط ۱۰ کیلوگرم مواد مخدر در بروجرد
  • ۴۷ قاچاقچی مواد مخدر در لرستان دستگیر شدند
  • از کشف کود شیمیایی قاچاق در عجب‌شیر تا کشف تخم مرغ‌های فاقد مجوز در هشترود