Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس سازمان لیگ با اعلام اینکه حکم مربوط به محرومیت مسلمان و غفوری از سوی کمیته اخلاق به دست آنها نرسیده، احتمال حضور این دو بازیکن را در دربی هشتاد و پنج افزایش داد.

به گزارش "ورزش سه"، حیدر بهاروند، رییس سازمان لیگ برتر در خصوص حق پخش تلویزیونی و موضوع درگیری فدراسیون و صدا و سیما گفت: فدراسیون نمی خواهد توافق کند و خود شما هم بهتر می دانید که باشگاه هایی که بدهکار هستند بیش از 70، 80 درصد بدهی های مربوط به حق پخش هم واریز نمی شود چون درآمد و هزینه باشگاه در دنیا 70 درصدشان از همین حق پخش است؛ اما در ایران این اتفاق نمی افتد و به همین دلیل اکثر باشگاه ها بدهکار هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر مشکلات و معضلات با هزینه حق پخش برطرف شود باشگاه‌ها می توانند مشکلات مالی شان را حل کنند.


وی در مورد شایعه عدم پخش این دیدار از تلویزیون گفت: دربی به صورت زنده در سراسر کشور پخش می شود و البته در نامه ای نوشتیم که از ورود دیگر دوربین‌ها جلوگیری شود.


بهاروند در مورد اینکه این روند ممنوعیت ورود دوربین‌ها تا چه زمانی خواهد بود گفت: اگر با ریاست فدراسیون و وزارت ورزش مذاکره شود و به توافق برسند، همه چیز به روال سابق برخواهد گذشت.


موضوع مربوط به محرومیت محسن مسلمان و وریا غفوری دیگر سوالی بود که رییس سازمان لیگ به آن پاسخ داد: هنوز چیزی درباره حکم لغو بازی محسن مسلمان و وریا غفوری به دست ما نرسیده و آنها می توانند بازی کنند. دبیرکل فدراسیون باید به ما اعلام کنند که آنها نمی توانند بازی کنند که فعلا چیزی به دست ما نرسیده است.


وی در مورد اینکه این دو بازیکن قادر به حضور در دربی خواهند بود یا خیر گفت: آقای تورک به دبیرکل ابلاغ کرده و دبیرکل باید برای ما ابلاغیه بفرستند که جلوی بازی آنها گرفته شود؛ گفتم هنوز چیزی برای ما ارسال نشده است. اگر آقای ساکت نامه ای را به دست ما نرساندند آنها مشکلی برای بازی کردن نخواهند داشت، باید رسما و کتبا به ما اعلام کنند که جلوی بازی آنها گرفته شده است. حتی اگر صبح بازی این ابلاغیه به دست ما برسد، باز هم جلوی بازی آنها گرفته خواهد شد؛ ولی بعید می دانم که چنین شود.

محسن مسلمان حیدر بهاروند(سرپرست سازمان لیگ) وریا غفوری استقلال تهران پرسپولیس تهران سازمان لیگ برتر

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۳۰۵۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عجیب‌ترین پنالتی هفته چیپ بود!

به گزارش "ورزش سه"، هفته گذشته بازی‌های جام حذفی در شبی برگزار شد که اغلب بازی‌ها به وقت‌های اضافه رسید و در نهایت آلومینیوم و تراکتور با ضربات پنالتی توانستند به مرحله یک چهارم نهایی صعود کنند.

در ابتدا فریبرز گرامی و محمد قریشی در زدن ضربه پنالتی ناکام ماندند و سپس نوبت به مجید علیاری، ستاره سابق مس رفسنجان، رسید تا رودرروی حسین پورحمیدی، شانس خود را امتحان کند.

دو پنالتی‌زن اول ضربه خود را به سمت راست زدند که گل نشد و پورحمیدی گرفت اما این بار علیاری در تصمیمی عجیب ضربه چیپ را برای گل‌کردن توپ انتخاب کرد که این ضربه ارتفاع بالایی داشت و به تیرک دروازه خورد.

نکته جالب اینکه ارتفاع توپ به حدی بالا بود که که به وسط تیر افقی دروازه خورد و حتی پایین هم نیفتاد و تا نزدیکی محوطه شش قدم پیش رفت تا آب سردی بر پیکر تیم ذوب آهن ریخته شود.

اگرچه بعد از این ذوب آهن یک پنالتی را گل کرد، اما دیگر از دست دادن سه پنالتی اول به منزله حذف این تیم از جام حذفی بود.

دیگر خبرها

  • اشتباه عجیب دروازه‌بان بارسلونا در بازی مقابل والنسیا + فیلم
  • افزایش ۵۰ درصدی مراکز آموزشی جوار کارگاهی در کشور
  • رئیس سازمان ملی استاندارد: امضای ایرانی جهانی شد
  • عجیب‌ترین پنالتی هفته چیپ بود!
  • رد شایعات تغییر در مدیریت سازمان سینمایی
  • ادعای عجیب تن‌هاخ: ما جذاب‌‌ترین تیم لیگ هستیم!‏
  • برخورد با یک راننده تاکسی به دلیل حمل عجیب بار + عکس
  • حمل بار عجیب توسط یک تاکسی/ معرفی تاکسیران به هیات انضباطی
  • مانع‌تراشی برای فعالیت تولیدکنندگان پذیرفتنی نیست
  • قتل مادر با ضربه‌های هولناک دمبل و دستگیری عامل تیراندازی در فرحزاد تهران