Web Analytics Made Easy - Statcounter

بهرام پارسایی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایلنا، با اشاره به برگزاری نشست مجمع عمومی فراکسیون امید به‌منظور بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی علوم و نیرو که با حضور غلامی و اردکانیان برگزار شد، اعلام کرد: نشست مجمع عمومی فراکسیون امید از ساعت ۱۶ امروز به‌مدت ۲ ساعت و با حضور وزرای پیشنهادی آقای روحانی برای ۲ وزارتخانه علوم و نیرو برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پاسخ وزرای پیشنهادی به ابهامات نمایندگان

وی افزود: در این جلسه هم آقایان اردکانیان و غلامی نقطه‌نظرات و برنامه‌ها و کارنامه خود در حوزه‌های تخصصی وزارت علوم و نیرو را تشریح کردند و هم نمایندگان عضو فراکسیون، سوالات خود را مطرح کرده و دیدگاه‌ها و نقطه‌نظرات‌شان را در خصوص مسائل مختلف بیان کردند و وزرای پیشنهادی هم به این سوالات و ابهامات پاسخ گفتند.

اردکانیان از عهده مدیریت وزارت نیرو برمی‌آید

نماینده اصلاح‌طلب مردم شیراز در مجلس درباره نظر عمومی نمایندگان عضو فراکسیون امید درمورد وزیر پیشنهادی نیرو گفت: به هر حال به نظر می‌رسد آقای اردکانیان باتوجه به سوابق مدیریتی و تحصیلی‌اش که در داخل و خارج کشور از تجربیات خوبی چه در حوزه تحصیلی و چه در حوزه اجرایی برخورد است، خواهد توانست از عهده امور این حوزه برآید.

وی افزود: وزیر پیشنهادی نیرو تجربیات خوبی در حوزه اجرایی و آکادمیک در مورد یکی از بحران‌های اصلی کشور که «بحران آب» است، داشته و به نظر می‌رسد که بتواند با اجرای برنامه‌های خود در این رابطه موثر عمل کند. بنابر این شخصاً معتقدم اردکانیان توضیحاتی مستندل و علمی ارائه شد و درمجموع نیز احساس می‌کنم دیگر همکاران نیز از توضحات وزیر پیشنهادی نیرو قانع شدند.

در بحث مدیریت وزارت علوم، نگرانی‌هایی احساس می‌شود

سخنگوی فراکسیون امید مجلس همچنین در تشریح اظهارات وزیر پیشنهادی علوم در این جلسه گفت: در مجموع لازم است، باتوجه به مشکلات عدیده در این حوزه و مطالبات فراوان دانشجویان و دانشگاهیان، نیاز است که مدیریتی خاص در این بخش داشته باشیم که اتفاقاً در این رابطه نیز مسائل بسیاری مطرح شد و نمایندگان سوالات مختلف خود را مطرح کرده و آقای غلامی نیز تا حد امکان به این سوالات پاسخ داد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا نمایندگان مسائل مربوط به انتقادات دانشجویان نسبت به انسداد فضای سیاسی را نیز مطرح کردند، گفت: نمایندگان سوالات بسیاری درباره موضوعات مختلف را طرح کردند.

نماینده اصلاح‌طلب مردم شیراز در مجلس خاطرنشان کرد: با این حال باتوجه به اینکه آقای روحانی بعد از ۲۰ گزینه، به آقای غلامی رسیده و وزیر پیشنهادی علوم عملاً گزینه بیست و یکم رییس‌جمهوری است، قطعاً باتوجه به پیچیدگی‌های فراوان در بحث مدیریت وزارت علوم، نگرانی‌هایی احساس می‌شود.

جمع‌بندی نهایی فراکسیون امید درباره وزرای پیشنهادی در جلسه صبح یکشنبه

سخنگوی فراکسیون امید در پاسخ به این سوال که نظر عمومی اعضای این فراکسیون درمورد وزیر پیشنهادی علوم چه بوده است، گفت: بخشی از پاسخ‌های وزیر قانع‌کننده بود و برخی نمایندگان نیز سوالاتی داشتند که به هر حال توضیحات وزیر به این سوالات قانع‌کننده نبود و نمایندگان قانع نشدند.

پارسایی در پایان با بیان این‌که جمع‌بندی نهایی فراکسیون امید درباره وزرای پیشنهادی علوم و نیرو در جلسه مجمع عمومی صبح روز یکشنبه هفته آینده این فراکسیون انجام خواهد شد، اعلام کرد: احتمالاً نظر نهایی را صرفاً به اعضاء اعلام خواهیم کرد.

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۳۲۲۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوزدهمین مجمع‌عمومی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی کشور برگزار می‌شود

قائم مقام دبیرکل اتحادیه دانشگاه‌های غیردولتی و غیرانتفاعی کشور گفت: نوزدهمین مجمع‌عمومی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی کشور شامل دانشگاه‌های غیردولتی و غیرانتفاعی در دانشگاه غیردولتی خاتم برگزار می‌شود.

غلامرضا بلالی، قائم مقام دبیرکل اتحادیه دانشگاه‌های غیردولتی و غیرانتفاعی کشور در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به برگزاری نوزدهمین دوره مجمع‌عمومی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی کشور اظهار کرد: نوزدهمین مجمع‌عمومی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی کشور شامل دانشگاه‌های غیردولتی و غیرانتفاعی در دانشگاه غیردولتی خاتم برگزار می‌شود، در این دوره از مجمع محمدعلی زلفی گل وزیر علوم و تحقیقات فناوری، عبدالحسین خسروپناه دبیر شورای‌عالی انقلاب و معاون آموزش وزارت علوم به همراه مدیران حوزه آموزش و اساتید حوزه دانشگاهی شرکت خواهند کرد.

وی افزود: در این مجمع نقش دانشگاه‌های غیردولتی و غیرانتفاعی در آموزش عالی بررسی خواهد شد و در خصوص فرصت‌ها و تهدیدها در آموزش عالی بحث و گو خواهد شد و راهکارهای موجود مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت.

به گفته وی؛ نوزدهمین مجمع‌عمومی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی کشور شامل دانشگاه‌های غیردولتی و غیرانتفاعی روز سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت‌ماه در دانشگاه غیردولتی خاتم برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دادستان کل کشور: بی حجابی امروز ناشی از کشف حجاب رضاخانی است / بدحجابی سطح بندی شود / دستورالعملی برای اجرای طرح نور به فراجا ابلاغ می شود
  • نوزدهمین مجمع‌عمومی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی کشور برگزار می‌شود
  • وزیر علوم: دانشگاه‌های کم‌دانشجو ادغام می‌شوند
  • توضیحات وزیر کار درباره اصلاح حقوق کارگران
  • امیدوارم بتوانیم حقوق دستیاران را به ۲۰ میلیون برسانیم
  • ظرفیت استقبال از گفتمان انقلاب اسلامی در دنیا بی نهایت است
  • قطر پاسخ حماس به طرح پیشنهادی آتش بس را مثبت ارزیابی کرد
  • هنیه: پاسخ حماس به طرح پیشنهادی جهت توقف جنگ ارسال شده است
  • هیأت مذاکره‌کننده تل‌آویو در حال بررسی پاسخ حماس است
  • ارتقاء دانشگاه علوم پزشکی مشهد در رتبه بندی جهانی موضوعی