Web Analytics Made Easy - Statcounter

آبادان - ایرنا - نماینده مردم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی گفت:با وجود آمار بالای بیکاری در این شهر وضعیت مرز نیز با خطر مواجه شده است.

به گزارش ایرنا عبدالله سامری روز سه شنبه در حاشیه سفر یک روزه اعضای کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی به آبادان و خرمشهر در محل تاسیسات دریائی خرمشهر در جمع خبرنگاران افزود: روزگاری در تاسیسات دریایی خرمشهر نزدیک به پنج هزار فرصت شغلی ایجاد می شد ولی با رکود این شرکت اکنون تنها 600 فرصت شغلی فراهم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار کرد : قرار بود از سوی وزارت نفت مراحل ساخت فاز 11 پارس جنوبی به تاسیسات دریایی خرمشهر واگذار شود ولی این اقدام صورت نگرفت و ابعاد رکود در این شرکت بیشتر شد.
نماینده مردم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی گفت:با موافقت وزارت نفت طرح عظیم سکوی میدان نفتی فروزان به شرکت تاسیسات دریایی خرمشهر واگذار شده ولی به دلیل تامین نشدن بودجه از سوی شرکت فلات قاره، باز هم این شرکت دچار رکود است.
سامری افزود: این مشکلات و رکود شرکت تاسیسات دریایی خرمشهر موجب بالاتر رفتن آمار بیکاری در این شهرستان شده و این مهم با توجه به مرزی بودن این شهر شرایط را با خطر جدی مواجه کرده است.
سامری گفت: با ارائه برنامه و تزریق بودجه به شرکت تاسیسات دریایی خرمشهر می توان شاهد شکوفایی مجدد این شرکت در مسیر اشتغالزایی برای جوانان این شهرستان بود.
اعضای کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی سه شنبه در سفری یک روزه به خرمشهر و آبادان مشکلات شرکت های تاسیسات دریایی خرمشهر، پالایشگاه و پتروشیمی آبادان را بررسی کردند.
7104/6002
خبرنگار:مسعود گادار**انتشار: محسن بهاروند

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۳۴۸۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم سیر افزایش دما در آبادان و خرمشهر

محمد سبزه زاری مدیر سازمان هواشناسی خوزستان گفت: آسمان امروز آبادان و خرمشهر صاف و آفتابی است و دمای هوا در این شهر‌ها روی نقشه هواشناسی ۳۰ درجه را نشان می‌دهد که سه درجه بیشتر از دیروز است.

به گفته مدیر سازمان هواشناسی خوزستان در حال حاضر نم نسبی هوا ۳۵ درصد و دید افقی بیش از ۱۰ کیلومتر است.

او گفت: بیشترین دمای ثبت شده در آبادان و خرمشهر طی ۲۴ ساعت گذشته ۳۶ درجه و کمترین میزان دمای ثبت شده در این مدت زمانی ۲۲ درجه گزارش شده است.

این مسئول گفت: سرعت وزش باد در آبادان و خرمشهر یک متر بر ثانیه و چهار کیلومتر بر ساعت است.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • تداوم پایداری جوی در آبادان و خرمشهر
  • اوقات شرعی نهم اردیبهشت ماه به افق آبادان و خرمشهر
  • ضبط برنامه تبلیغاتی نامزدهای انتخابات دور دوم مجلس در آبادان
  • هوای خرمشهر در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس
  • ضبط برنامه تبلیغاتی نامزد‌های انتخابات دور دوم مجلس در صدا و سیمای مرکز آبادان
  • از «سید محمد مولوی» چه می‌دانیم/از آموزش و پرورش تا بهارستان
  • اوقات شرعی هشتم اردیبهشت ماه به افق آبادان و خرمشهر
  • پیش بینی افزایش دما و وزش باد در آبادان و خرمشهر
  • کنکوری های اروند در حال رقابت با یکدیگر
  • تداوم سیر افزایش دما در آبادان و خرمشهر