Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی از حضور وزرای پیشنهادی علوم و نیرو در جلسه‌ی این فراکسیون خبر داد و گفت که جمع‌بندی نهایی اعضای فراکسیون امید درباره غلامی و اردکانیان یکشنبه آینده اعلام می‌شود.

به گزارش صدای ایران، بهرام پارسایی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به برگزاری نشست مجمع عمومی فراکسیون امید برای بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی علوم و نیرو، گفت: نشست مجمع عمومی فراکسیون امید از ساعت ۱۶ امروز(سه‌شنبه) به‌مدت ۲ ساعت و با حضور آقایان غلامی و اردکانیان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



‎وی افزود: در این جلسه آقایان اردکانیان و غلامی نقطه‌نظرات و برنامه‌ها و کارنامه خود در حوزه‌های تخصصی وزارت علوم و نیرو را تشریح کردند و نمایندگان عضو فراکسیون نیز سئوالات خود را مطرح و دیدگاه‌ها و نکته‌نظرات‌شان را در خصوص مسائل مختلف بیان کردند و وزرای پیشنهادی هم به این سئوالات و ابهامات پاسخ گفتند.

‎نماینده مردم شیراز در مجلس درباره نظر اعضای فراکسیون امید در مورد وزیر پیشنهادی نیرو، گفت: به هر حال به نظر می‌رسد آقای اردکانیان با توجه به سوابق مدیریتی و تحصیلی‌اش که در داخل و خارج کشور از تجربیات خوبی چه در حوزه تحصیلی و چه در حوزه اجرایی برخورد است، می‌تواند از عهده امور این حوزه برآید.

‎وی افزود: وزیر پیشنهادی نیرو تجربیات خوبی در حوزه اجرایی و آکادمیک در مورد یکی از بحران‌های اصلی کشور که «بحران آب» است، داشته و به نظر می‌رسد که بتواند با اجرای برنامه‌های خود در این رابطه موثر عمل کند. بنابراین شخصاً معتقدم اردکانیان توضیحاتی مستندل و علمی ارائه کرد و در مجموع نیز احساس می‌کنم دیگر همکاران نیز از توضیحات وزیر پیشنهادی نیرو قانع شدند.

‎سخنگوی فراکسیون امید مجلس همچنین در باره اظهارات وزیر پیشنهادی علوم در این جلسه، گفت: در مجموع با توجه به مشکلات عدیده در این حوزه و مطالبات فراوان دانشجویان و دانشگاهیان، نیاز است که مدیریتی خاص در این بخش داشته باشیم که اتفاقاً در این رابطه نیز مسائل بسیاری مطرح شد و نمایندگان سئوالات مختلف خود را مطرح کردند و آقای غلامی نیز تا حد امکان به این سئوالات پاسخ داد.

‎وی درباره انتقادات دانشجویان نسبت به غلامی و نگرانی از انسداد فضای سیاسی{در دانشگاهها} نیز، گفت: نمایندگان سئوالات بسیاری درباره موضوعات مختلف را طرح کردند. بخشی از پاسخ‌های وزیر قانع‌کننده بود و برخی نمایندگان نیز سئوالاتی داشتند که به هر حال توضیحات وزیر به این سئوالات قانع‌کننده نبود و نمایندگان قانع نشدند.

‎پارسایی یادآور شد: با این حال با توجه به این‌که آقای روحانی بعد از ۲۰ گزینه، به آقای غلامی رسیده و وزیر پیشنهادی علوم عملاً گزینه بیست‌ویکم رییس‌جمهور {برای وزارت علوم} است، قطعاً با توجه به پیچیدگی‌های فراوان در بحث مدیریت وزارت علوم، نگرانی‌هایی احساس می‌شود.

‎وی در پایان با بیان این‌که جمع‌بندی نهایی فراکسیون امید درباره وزرای پیشنهادی علوم و نیرو در جلسه مجمع عمومی صبح روز یکشنبه هفته آینده این فراکسیون انجام خواهد شد، گفت: احتمالاً نظر نهایی را صرفاً به اعضاء اعلام خواهیم کرد.

منبع: صدای ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۳۵۲۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام وزیر علوم درپی درگذشت نخبه کنکوری

محمدعلی زلفی گل، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در پی درگذشت نخبه کنکوری ۱۴۰۲ پیام تسلیت صادر کرد.

به گزارش ایسنا، پیام تسلیت وزیر علوم درپی درگذشت سید اسماعیل نصرالهی‌، نخبه کنکور انسانی بر اثر مسمومیت گاز مونوکسید کربن جان به شرح ذیل است:

بلبلی خون دلی خورد و گلی حاصل کرد
باد غیرت به صدش نوع پریشان‌دل کرد

فرزند فرهیخته‌ام "سیداسماعیل نصرالهی" که هزاران امید به اراده‌ آهنین و اعجاب علمی‌اش داشتم، جهان را باقی گذاشت و به خالق خویش پیوست.

در آیین تقدیر از او که به صبر و سربلندی از برگزیدگان رقابت علمی کنکور سال ۱۴۰۲ معرفی شده بود، شادمان از آن بودم که می‌تواند هم چون رویشی مبارک از نسل نو، مصداق جهاد علمی این روزگار باشد دریغ که سرنوشت او به گونه‌ای دیگر رقم خورده است. غیاب او حسرت مضاعفی برای من و همه‌خدمتگزاران ساحت دانش خواهد بود.

با قلبی غمگین و با رضایت به مشیت الهی، درگذشت آن گرانمایه‌فرزند عزیز و پدر ارجمندش دکتر "سیداحمد نصرالهی" را به جامعه‌ دانشگاهی، بازماندگان داغدارش خاصه مادر محترمش تسلیت عرض می‌نمایم و از خداوند صبر جزیل و اجر عظیم مسئلت می‌نمایم که در تربیت آن فقیدسعید از جان مایه گذارده بود. آرامش جاودان نصیب آن ارواح عزیز گردد که؛
جهان پیر است و بی‌بنیاد
ازاین فرهادکش فریاد....

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • برگشت امیدهای بوکس ایران از آسیا با ۳ برنز
  • پایان کار امیدهای بوکس با کسب 3 مدال برنز
  • پایان کار امیدهای بوکس با کسب ۳ مدال برنز در قهرمانی آسیا
  • وزیر کشور پیام فرستاد
  • پیام وزیر علوم درپی درگذشت نخبه کنکوری
  • پیام درگذشت وزیر علوم در پی درگذشت نخبه کنکوری
  • معاون وزیر نیرو: امسال خاموشی نداریم
  • واکنش وزیر دفاع آمریکا به ورود نیرو‌های روسی به پایگاه نظامی نیامی
  • پیام تشکر وزیر کشور برای یافتن یسنا
  • قدردانی وزیر کشور از نیرو‌های امدادی در یافتن کودک گلستانی