Web Analytics Made Easy - Statcounter

کرج-ایرنا- مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه ساز البرز گفت: 28 مدرسه خیری در این استان در حال ساخت و آماده سازی برای تحویل به آموزش و پرورش این استان است.

حسن مهرانی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: مجمع خیرین البرز در سال جاری 28 پروژه مدرسه خیری در این استان در دست اجرا دارد که از این تعداد 14 پروژه آموزشی آن در قالب 154 کلاس درس قابل افتتاح در مهر و آبان ماه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه قلب هایی که در مسیر الهی قرار می گیرند مشمول الطاف الهی می شوند ، اظهار کرد: خیرین مدرسه ساز از جمله انسان های پاکی هستند که مشمول عنایت خداوند متعال هستند زیرا در عصر کنونی بهترین راه خدمت به اسلام و مسلمانان در راه رسیدن به توسعه پایدار بسترسازی برای توسعه علم است.
وی تصریح کرد: خیرین مدرسه ساز با تلاش در راستای گسترش فضاهای آموزشی زمینه رشد و شکوفایی را در جامعه فراهم می‌آورند چراکه مدرسه سازی نماد حماسه آفرینی سنگرسازان فرهنگی کشور در سال اقتصاد مقاومتی تولید اشتغال است و از ماندگارترین کارهای نیک به شمار می‌آید.
وی ادامه داد: خیرین برای ساخت هر یک متر مربع فضای آموزشی ده میلیون ریال هزینه می کنند تا شاهد لبخند و حضور دانش آموزان در کلاس درس معلم با شرایطی مناسب برای دانش اندوزی و تلاش برای ساخت ایرانی آباد باشند.
مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه ساز البرز یاد آور شد: از تعداد 28 پروژه خیری ، 14 مدرسه با هدف گسترش فضای آموزشی برای دانش آموزان در این استان آماده بهره برداری شده است.
مهرانی گفت : در سالجاری خیرین مدرسه ساز به ویژه در مناطق کم برخوردار و پر جمعیت البرز اقدام به تکمیل 14 پروژه مدرسه خیری کردند تا در سال تحصیلی 97-96 به آموزش و پرورش تحویل داده شود.
وی تصریح کرد: در آموزش و پرورش ناحیه یک کرج مدرسه 6 کلاسه اردوخانی ساخته شده است.
وی اضافه کرد: در آموزش و پرورش ناحیه 2 کرج مدرسه 24 کلاسه دکتر مسعود سعادت و 2 سالن چند منظوره به نام های ثارالله و اجمائیان احداث شده است.
مدیر عامل مجمع خیرین مدرسه ساز البرز ادامه داد: مدرسه 12 کلاسه دکتر طایفه ولد آباد در آموزش و پرورش ناحیه 3 کرج هم آماده افتتاح شده است.
مهرانی گفت: در آموزش و پرورش ناحیه 4 کرج مدارس 12 کلاسه استاد غلامعلی رهبری و 24 کلاسه دکتر حسین محمود آماده بهره برداری است.
وی خاطر نشان کرد: در شهرستان نظرآباد مدرسه 12 کلاسه بنیاد گیتی نژاد همزمان با آغاز سال تحصیلی گشایش یافت و مدارس 12 کلاسه محمد رضا گلستانیان و 20 کلاسه مهندسصراف زاده فرهنگیان آماده گشایش شده است.
وی با اشاره به اینکه مدرسه 8 کلاسه برادران فلاح پور نیز در بانو صحرا شهرستان ساوجبلاغ گشایش یافت و هنرستان 16کلاسه هیمالیا ،برادران ریسمان سنج نیز آماده شده است.
وی با بیان اینکه در اشتهارد نیز مدرسه 12 کلاسه برادران گیوه چی در هفته اول سال تحصیلی به بهره برداری رسیده است ، اظهار کرد: در این شهرستان مدرسه 4کلاسه زنده یاد قیصری نیز قابل بهره برداری است.
وی تاکید کرد: برای این 14 مدرسه خیری در استان البرز با حضور خانواده معظم شهدا ، خیرین و مسئولان استانی آیین افتتاحیه برگزار شده و می شود.
استان البرز حدود 463 هزار دانش آموز دارد.
2819 / 6155 خبرنگار: مهین مالمیر**انتشار دهنده: محمد عزیزپور

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۳۸۱۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سال گذشته ۱۹۷ کلاس درس تحویل دانش آموزان گلستانی شد

وحید فراهی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: سال گذشته ۵۰ مدرسه در استان گلستان ساخته شد که از این تعداد ۴۹ مورد با مشارکت خیرین انجام شد.

وی افزود: با این تعداد پروژه توانستیم ۱۹۷ کلاس درس را تحویل دانش آموزان گلستانی دهیم.

مدیرکل توسعه و تجهیز و نوسازی مدارس استان گلستان گفت: برای ساخت ۵۰ مدرسه در استان مبلغ ۳۰۰ میلیارد تومان هزینه شده است.

وی خاطرنشان کرد: طبق برنامه ریزی هایی که انجام دادیم سعی داریم طی ۶ ماه نخست امسال حدود ۴۰ پروژه دیگر به بهره برداری برسانیم و آنها را تحویل دانش آموزان گلستانی دهیم.

فراهی اظهار کرد: ۲۶ جشنواره خیرین مدرسه ساز استان گلستان ۳۰ اردیبهشت با حضور مسؤولان کشوری و استانی در استان برگزار خواهد شد.

کد خبر 6090474

دیگر خبرها

  • پیش دبستانی و دبستان خیرساز در بخش رضویه مشهد افتتاح شد
  • ۸۰ درصد مدارس استثنایی استان خیرساز هستند
  • کمبود زمین برای ساخت مدرسه در البرز/ درخواست کمک از دستگاههای ملی
  • اجرای ۸ هزار و ۳۳۶ پروژه مدرسه‌سازی در استان‌ها
  • تفاهم‌نامه ۲۵۰۰ میلیارد تومانی برای ساخت ۱۴۳ کلاس درس در استان بوشهر
  • آغاز عملیات اجرایی هشت مدرسه و بهره‌برداری از یک هنرستان در بوشهر
  • تجلیل از ٣٨ خیر مدرسه ساز در خراسان جنوبی
  • ۲ مدرسه خیر ساز در جوادآباد ورامین افتتاح می‌شود
  • تمرین مشترک ملی پوشان ووشو ایران با چینی‌ها در اردوی آماده‌سازی
  • سال گذشته ۱۹۷ کلاس درس تحویل دانش آموزان گلستانی شد