Web Analytics Made Easy - Statcounter

یزد – ایرنا – مدیرکل راه آهن استان یزد مدعی شد: مسئولان این اداره کل با جدیت پیگیر پرداخت یک ماه حقوق عقب افتاده کارمندان و کارگران شرکت های پیمانکار هستند.

سید مصطفی داودی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در پاسخ به گلایه کارگران برخی شرکت های پیمانکاری که در فضای مجازی از پرداخت نشدن حقوق خود در چهار ماه اخیر انتقاد کرده بودند گفت: عقب افتادگی پرداخت حقوق به مدت چهارماه صحت ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: شرکت پیمانکار، حقوق تا پایان تیرماه را پرداخت کرده و با توجه به اینکه همه شرکت ها یک ماه حقوق را به جهت تضامین بین خودشان نگه داشته و در پایان قرارداد تسویه می کنند به همین دلیل حقوق مردادماه به این دلیل پرداخت نشده است.
مدیرکل راه آهن استان یزد اضافه کرد: شرکت هنوز حقوق شهریور را پرداخت نکرده و مهرماه هم معمولا تا دهم ماه پرداخت می شود که هنوز به دهم نرسیده ایم، بنابر این فقط یک ماه حقوق، عقب افتاده است.
داودی تصریح کرد: با این حال به شرکت تذکر کتبی داده شده و شرکت نیز قول پرداخت حقوق یک ماه را ظرف یک هفته آتی داده است.
وی خاطرنشان کرد: نیرو هایی که حقوق آنها عقب افتاده متعلق به شرکت پیمانکار طرف قرارداد راه آهن هستند و قانوناً اداره کل راه آهن فقط باید بر انجام صحیح کار واگذار شده نظارت کند.
این مسئول با بیان اینکه در کنار راه آهن ، ادارات کار استانها نیز ناظر بر روابط کارگر و پیمانکار هستند نه کارفرمایان ادامه داد: با این وجود مسئولان اداره کل بشدت پیگیر پرداخت حق و حقوق کارگران هستند و امیدواریم یک ماه طلب کارگران ظرف یک هفته آتی پرداخت شود.
حدود 300 نفر از کارگران این شرکت پیمانکار به دلیل دریافت نکردن حقوق، شهریورماه در مقابل فرمانداری اردکان تجمع کردند و در چند روز اخیر نیز اعتراضات خود را به فضای مجازی و برخی کانال های استان کشاندند.
1968/ 6197 خبرنگار:محمودرضا رحمانی**انتشار: فلاح
@irnayazdd

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۴۰۲۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

15 درصد حقوق بازیکنان استقلال پرداخت شد

هلدینگ خلیج فارس‌ محدودیتی برای مدیرعامل باشگاه استقلال ایجاد نکرده است.

طرفداری | با پیگیری مدیرعامل استقلال و مساعدت مدیرعامل مالک جدید این باشگاه، 15درصد مطالبات بازیکنان تیم پرداخت شد.

با پیگیری و مساعدت مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس، بازیکنان استقلال پیش از دیدار با تراکتور شارژ مالی شدند. در جلسه مدیران باشگاه با عبدالعلی علی‌عسکری پیشنهاد پرداخت ۱۵ درصد از مطالبات اعضای تیم توسط مدیرعامل ارائه شد.

خطیر در این جلسه اعلام می‌کند با توجه به اینکه بانک شهر مبلغی را به بازیکنان پرسپولیس پرداخت کرده، بهتر است مالک جدید استقلال نیز این کار را انجام بدهد تا قبل از بازی حساس و مهم مقابل تراکتور، انگیزه و روحیه تیم بالاتر برود.

احمد شهریاری نماینده هلدینگ خلیج فارس در باشگاه استقلال، توصیه می‌کند این پول پس از بازی پرداخت شود تا بازیکنان قبل از بازی درگیر مسائل مالی نشوند. بااینحال مدیرعامل استقلال با پیگیری مستقیم از طریق علی‌عسکری مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس، پرداخت ۱۵ درصد مطالبات اعضای تیم را پیش از بازی با تراکتور، عملی می‌کند.

همچنین براساس پیگیری‌ها مشخص شد، هلدینگ خلیج فارس‌ محدودیتی برای مدیرعامل باشگاه استقلال ایجاد نکرده است و آن‌ها با نظارت شهریاری در جلسات هیات مدیره، به کارشان ادامه خواهند داد.

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • برنامه ریزی برای تولید سوخت حاصل از زباله در شهر تبریز
  • پرداخت همه مطالبات معلمان تا پایان اردیبهشت+ فیلم
  • واریز ۳ مطالبه معلمان تا پایان اردیبهشت
  • تسهیلات و نبود نقدینگی عمده مشکلات واحد‌های صنعتی در قوچان است
  • 15 درصد حقوق بازیکنان استقلال پرداخت شد
  • ۱۸۵ هزار نفر در کردستان عضو تعاونی‌ها هستند
  • نرخ مشارکت اقتصادی در زنجان بالای ۵۰ درصد است
  • جشن روز کارگر در بوشهر برگزار شد
  • پرداخت ۴۰۰ میلیارد تومان یارانه کالا در استان بوشهر
  • تداوم پرداخت تسهیلات خرید یا ساخت مسکن ایثارگران در سال ۱۴۰۳