Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهید مهدی آقا شریعتی پس از ۳۱ سال به آغوش گرم خانواده باز خواهد گشت و روز جمعه مردم استان گلستان میزبان شهید آقاشریعتی خواهند بود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، به نقل از روابط عمومی سپاه نینوا گلستان، علی خالقی مسئول روابط عمومی سپاه نینوا گلستان اظهار داشت: شهید مهدی آقا شریعتی که به درجه رفیع شهادت نائل آمده بود پس از 31 سال با تفحص کمیته جستجوی مفقودین در منطقه ام الرصاص شناسایی و به آغوش خانواده باز خواهد گشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پس از انجام مراحل آزمایش DNA توسط سپاه نینوا از خانواده شهید و تفحص شهدا توسط کمیته جستجوی مفقودین پیکر این شهید بزرگوار با آزمایشات انجام شده تطبیق داده شد و در حال حاضر در معراج الشهداء تهران است.

مسئول روابط عمومی سپاه نینوا گلستان تصریح کرد: استقبال از پیکر مطهر این شهید بزرگوار در روز جمعه 5 آبان ماه ساعت 16 از میدان سرخواجه به سمت مسجد امام رضا(ع) صورت خواهد گرفت و مراسم وداع نیز همان شب همزمان با اقامه نماز مغرب و عشاء در مسجد امام رضا(ع) برگزار خواهد شد.

خالقی افزود: مراسم تشییع و خاکسپاری این شهید در روز شنبه 6 آبان ماه ساعت 8:30 دقیقه از معراج شهدای گرگان به سمت امامزاده عبدالله خواهد بود و پیکر مطهر این شهید در روستای سفید چال هزارجریب به خاک سپرده خواهد شد.

شهید مهدی آقا شریعتی دارای 3 دختر و 2 پسر است که به صورت داوطلبانه به جبهه‌های حق علیه باطل اعزام شد و در یازدهم اسفند ماه سال 65 به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

انتهای پیام/

R41471/P1486/S6,70/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۴۰۶۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی پیکر شهید رحیم هژبر قشونی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی شهید رحیم هژبر قشونی سالهاست که در قطعه شهدای گمنام وادی رحمت تبریز تحت عنوان شهید گمنام دفن شده است ولی با انجام آزمایش DNA شناسایی شد و این خبر به خانواده چشم به راه او اعلام شد و فراق ۴۱ ساله او با مادر چشم به راه تمام شد.

این شهید در سال ۶۱ در سن ۱۶ سالگی در عملیات والفجر مقدماتی در منطقه فکه شهید شد.

دیگر خبرها

  • تولید ۲۰۰ مستند از برنامه‌های بسیج و سپاه
  • تشییع پیکر شهید مهدی مزرئی نوده در بندرعباس
  • فیلم| کشف پیکر ۶۲ شهید در محوطه بیمارستان الشفاء
  • شناسایی پیکر شهید رحیم هژبر قشونی
  • پیام تسلیت آیت الله نورمفیدی در پی شهادت مامور گلستانی فراجا
  • شاهنامه پژوه بمی در خاک آرام گرفت
  • تشییع پیکر مسعود اسکویی
  • پیکر مطهر معلم شهید «حجت‌الله یوسفیه» در ورامین تشییع شد
  • پایان ۳۹ سال غربت/ تشییع پیکر معلم شهید در ورامین
  • جزئیات مراسم چهلم شهید زاهدی و یارانش | سپاه اطلاعیه داد