Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-05-06@20:36:40 GMT

سفر شهردار تهران به عراق برای اربعین

تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۲۴۳۰۷۴

خرداد:رئیس مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران از بررسی زمینه‌های سفر نجفی به عراق خبر داد و گفت: از روز گذشته هیات شهرداری برای سرکشی به خدماتی که توسط شهرداری تهران در دو شهر نجف و کربلا به زائران اربعین حسینی ارائه می‌شود، به عراق سفر کرده‌اند.
به گزارش خرداد ،امین عارف‌نیا در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به سفر هیات شهرداری به عراق که مرکب از حق‌شناس رییس کمیسیون اجتماعی شورای شهر تهران، یزدانی معاون خدمات شهری، رییس سازمان بازرسی شهرداری و مدیرکل حراست شهرداری تهران انجام شد، گفت: از روز گذشته این هیات برای سرکشی به خدماتی که توسط شهرداری تهران در دو شهر نجف و کربلا به زائران اربعین حسینی ارائه می‌شود، به عراق سفر کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار کرد: 2000 نفر نیروی خدماتی که شامل ناظران و نیروهای پشتیبانی نیز می‌شود، خدمات نظافت و جمع‌آوری زباله در دو شهر نجف و کربلا را برعهده دارند.
رئیس مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران با بیان اینکه 750  نیرو در بازه زمانی اول "از 29 مهر تا 11 آبان‌" اعزام و به نظافت این دو شهر مشغول هستند، گفت: همچنین 1350 نفر نیز در بازه زمانی "10 تا 22 آبان‌" به نجف و کربلا اعزام می‌شوند؛ این در حالیست که لوازم مورد نیاز نظافت و تأمین بهداشت محیط در اختیار همکارانمان قرار گرفته است.
به گفته عارف‌نیا نیروهای خدماتی شهرداری تهران در دو شیفت 7 صبح تا 14 و 14 تا 21 در سطح شهر کربلا و نجف به نظافت مشغول هستند و رینگ پیرامون حرم مطهر را نظافت می‌کنند.
وی همچنین با بیان اینکه تأمین بهداشت و نظافت موکب‌های  مسیر نجف و کربلا برعهده شهرداری است گفت: عملیات اربعین تا 22 آبان‌ماه ادامه خواهد داشت.
رئیس مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران همچنین در مورد احتمال سفر شهردار تهران به عراق برای مدیریت عملیات بزرگ اربعین گفت: سفر بنده نیز به دلیل بررسی زمینه‌های سفر شهردار تهران به عراق انجام شده که نجفی علاوه بر سرکشی به عملیات بزرگ اربعین زمینه تعامل با شهرداری‌های نجف و کربلا را فراهم می‌کنند که برهمین اساس جلساتی نیز با مسوولان شهرداری کربلا داشته‌ایم که آنها علاوه بر قدردانی، به افزایش همکاری‌ها، تمایل نشان دادند.
عارف‌نیا با بیان اینکه سفر شهردار تهران به کربلا زمینه توسعه همکاری‌های بیشتر شهرداری تهران با شهرداری‌های کربلا و نجف را فراهم می‌کند، گفت: نباید تعامل شهرداری‌های این سه شهر محدود به ارائه خدمات مقطعی در اربعین باشد و معتقدیم شهرداری‌های این دو شهر بیش از نیاز به ارائه خدمات، نیاز به انتقال تجربه و نظرات کارشناسی دارد که در جلسات با مسوولان شهرداری نجف و کربلا به انتقال تجربیات و دانش مدیریت شهری تاکید شود و شهرداری تهران نیز آماده انتقال تجربیات خود است.
رئیس مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران همچنین به حضور حق‌شناس رییس کمیسیون اجتماعی و فرهنگی شورای شهر تهران، ری و تجریش در این هیات اشاره کرد و گفت: رییس کمیسیون اجتماعی شورای شهر تهران در جریان مجموعه خدمات ارائه شده توسط شهرداری به زائران حسینی قرار گرفت و در طول دو روز اخیر ضمن سرکشی به کمپ استقرار کارکنان شهرداری به بررسی مشکلات و اقدامات آنها پرداخت. برچسب ها: امین عارف‌نیا ، شهردار تهران ، عراق

منبع: خرداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۴۳۰۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمهیدات لازم برای اربعین از سوی کشور عراق اندیشیده می شود

به گزارش خبرنگار مهر، «اللوا ریاض الخیکانی» مشاور وزیر داخلی و رییس ستاد اربعین کشور عراق ظهر دوشنبه در نشست مشترک با سفیر جمهوری اسلامی ایران و معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام گفت: تمهیدات لازم برای اربعین‌حسینی از هم اکنون تدارک دیده می‌شود.

وی افزود: در چند روز گذشته با معاون وزیر در این خصوص مذاکراتی صورت گرفت و معاون وزیر تاکنون چندین جلسه در این خصوص برگزار کرده است.

مشاور امنیت ملی عراق ادامه داد: با رصد چهار گذرگاه اصلی مهران، چذابه، خسروی و شلمچه، باید کمبودهای این مرزها برای برگزاری اربعین‌حسینی در این چهار مرز، شناسایی و برطرف شود.

کد خبر 6098368

دیگر خبرها

  • تمهیدات لازم برای اربعین از سوی کشور عراق اندیشیده می شود
  • رویکرد جدید ارائه خدمات در شهرداری اصفهان/ تقویت خدمات‌دهی در ایام اربعین حسینی
  • (ویدیو) عضو شورای شهر تهران: با شهرداری نظارت‌ناپذیر رو‌به‌رو هستیم
  • معاون شهردار تهران: قرارداد چین ابهامی ندارد و باعث افتخار است
  • سامانه پایش اجرای مصوبات شورای شهر تهران رونمایی شد
  • معاون شهردار تهران: قرارداد چین ابهامی ندارد و باعث افتخار ماست
  • رونمایی از سامانه پایش اجرای مصوبات شورای شهر تهران | معاون شهردار: نظارت گریز نیستیم
  • چرا در پارک لاله حصار کشیده شده/ شهردار تهران اطلاع‌رسانی درست انجام دهد
  • ۲۰۰۰ تاکسی برقی بزودی به ناوگان حمل و نقل تهران می‌پیوندد
  • زاکانی: تخصیص ارز تاکسی‌های برقی تهران تامین شده است