Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسنا، متن این تذکرات به شرح زیر است:

*جلال محمودزاده، حسین زاده، خضری، هاشمی و عثمانی به وزیر آموزش و پرورش: دلیل عدم برخورد قاطع و به موقع مسئولین آموزش و پرورش با عامل رفتار غیر انسانی با دانش آموز دختر مدرسه اسلام آباد ارومیه وعدم همراهی با خانواده دانش آموز چیست؟

*جواد کریمی قدوسی نماینده مشهد و اکبر رنجبرزاده نماینده اسدآباد به وزیر جهاد کشاورزی: علت انحصار در بازار مرغ و ایجاد فشار بر صنعت طیور و افزایش قیمت هفتگی

*شهاب نادری نماینده اورامانات به وزیر نیرو: بی مدیریتی در آب برای روستائیان مشکل آفرین شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

*محمد دامادی، علی محمد شاعری، احمدی لاشکی، ادیانی، نیازآذری، رضیان و یوسف نژاد نمایندگان استان مازندران به وزیر جهاد کشاورزی: جلوگیری از بیکار شدن کارگران و کارکنان نکاچوب

*ولی داداشی نماینده آستارا به وزیر امور خارجه: چرا وزیر امور خارجه در تمدید پروتکل گذر مرزی ۴۵ کیلومتر مرزنشینان با جمهوری آذربایجان کوتاهی می‌کند؟

*احمد علی کیخا نماینده سیستان به وزیر راه: جلوگیری از قطع پروازهای هواپیمایی فرودگاه زابل

*جواد کریمی قدوسی نماینده مشهد به رئیس جمهور: حفظ مواضع اصولی در سیاست خارجی و تذکر به نهاوندیان معاون رئیس جمهور در اعلام نظر در مذاکره در مورد مسایل غرب آسیا با اروپاییان

*محمد خدابخشی، شهروز برزگر، وقفچی، فرشادان و الله یار ملک‌شاهی به همراه تعداد ۲۰ نفر از نمایندگان به رئیس جمهور: چرا بعد از گذشت چند ماه مشکل سپرده گذاران آرمان، توسعه و کاسپین حل نشده است؟

*محسن بیگلری، منصور مرادی، فرشادان، علوی، علی محمد مرادی به اتفاق ۶ نفر از نمایندگان به رئیس جمهور: علت انتقال آب سد آزاد کردستان به استان‌های همجوار چیست؟

*سید جواد حسینی کیا نماینده سنقر به رئیس جمهور: علت عدم پرداخت طلب کشاورزان استان کرمانشاه

*سید کاظم دلخوش نماینده صومعه سرا به رئیس جهمهور: دلیل عدم بررسی کارشناسی و رسیدگی به معضل خشک شدن تالاب صومعه سرای انزلی چیست؟، به وزیر جهاد کشاورزی: دلیل عدم رسیدگی به رانش کوه در منطقه محروم تینان چیست؟

*قره‌جه طیار نماینده گنبدکاووس و همچنین ۵۲ نفر از نمایندگان به رئیس جمهور: پرداخت خسارت خشکسالی کشاورزی خوزستان خصوصا رامهرمز پرداخت نشده است

* علی وقف‌چی نماینده زنجان به رئیس جمهور: تعیین تکلیف پسماندها و آلودگی شهر زنجان

* محمد مهدی زاهدی به وزیر کشور: حضور بی سابقه اتباع بیگانه غیر مجاز و باندهای قاچاق در حال ایجاد بحران اجتماعی- امنیتی در کرمان است هر چه سریع‌تر اقدام شود.

*شهاب ناداری نماینده اورامانات به وزیر دفاع: پاکسازی زمین‌های کشاورزی اورامانات از مین‌های جنگ تحمیلی

*کوچکی نژاد نماینده رشت به وزیر اقتصاد: چرا به مشکلات سپرده گذاران کاسپین توجه نمی شود؟

*محمد قسیم عثمانی نماینده بوکان به رئیس جمهور: علت فشار به کشاورزان بوکان به بهانه احیای دریاچه ارومیه

*سید جواد ابطحی نماینده خمینی شهر، رنجبرزاده نماینده اسد آباد به وزیر کشور: تدبیر فوری برای کاهش هزینه های زوار اربعین

* محمدقسیم عثمانی نماینده بوکان به وزیر آ موزش و پرورش: سوء تدبیر و تعلل در مدیریت مدرسه اسلام آباد ارومیه

* جواد کاظم نسب نماینده اهواز به وزیر اقتصاد: علت اخراج ۶۰۰ نفر از نیروهای شرکتی بانک صادرات

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۴۶۰۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماینده ویژه رئیس‌ جمهور : نقش حمایتی از مردم افغانستان را دنبال می‌کنیم

 نماینده ویژه رئیس‌جمهور ایران در امور افغانستان در گفت‌وگویی به تبیین آخرین وضعیت روابط تهران- کابل پرداخت.
 
به گزارش ایسنا؛ حسن کاظمی قمی در خصوص توجه خاص افغان‌ها به چابهار گفت: سیاست ما این بوده حوزه مکران و چابهار توسعه پیدا کند و برنامه‌های توسعه‌ای را دنبال می‌کنیم.
 
وی در ادامه گفت: از جمله اقداماتی که در منطقه چابهار و مکران صورت می‌گیرد مسئله احداث فرودگاه بزرگ بین‌المللی است. ما به دنبال جذب سرمایه‌گذار خارجی در منطقه چابهار هستیم.
 
کاظمی قمی در  گفت‌وگو با ایراف در خصوص حق‌آبه ایران و رویکرد نمایندگی ایران در مورد واکنش‌های دولت سرپرست افغانستان در این موضوع اشاره کرد: آنچه دارالحکومه انجام می‌دهد، برآمده از تصمیمی است که در دارالخلافه در قندهار گرفته می‌شود. رهبری طالبان اعلام کرد در چارچوب معاهده ۱۳۵۱ باید حق آب مردم ایران را بدهند و حکم حکومتی داد.
 
وی در پاسخ به سوالی در مورد روش برخورد ایران با طالبان تصریح کرد: در دوران حکمرانان جدید در افغانستان از مسیر اقدامات دیپلماتیک و سایر اقدامات حرکت می‌کنیم. جمهوری اسلامی ایران نقش حمایتی از مردم افغانستان را دنبال می‌کند.
 
نماینده ویژه رئیس‌جمهور در خصوص خط راه‌آهن چابهار به افغانستان گفت: مسیر کریدور ترانزیت ایران-افغانستان، چین را به آب‌های آزاد و قاره اروپا و آفریقا وصل می‌کند. در چارچوب طرح یک راه یک کمربند، الان چینی‌ها دنبال می‌کنند، کریدور ایران-افغانستان مفهوم دارد.
 
وی اشاره کرد: احتمالاً نشست‌های سه جانبه‌ای را میان ایران-افغانستان-چین برگزار خواهیم کرد. کشورهای دیگر منطقه هم از این کریدور استقبال کرده‌اند. ثبات و امنیت منطقه در گرو ثبات و امنیت افغانستان است.
 
کاظمی قمی در پایان گفت: افغانستان مسیر دستیابی‌اش به آب‌های آزاد از ایران کوتاه‌ترین و امن‌ترین حتی اقتصادی‌ترین است. با توجه به شرایطی که امروز به ویژه با بحران اوکراین بوجود آمده، مسئله کریدورهای ترانزیت منطقه‌ای معنای جدی‌تری به خودش گرفته است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • آیا رئیس جمهور آرژانتین مشکل روانی دارد؟
  • ۵۴۳ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان، برآورد اولیه خسارت سیل به بخش کشاورزی
  • ۵۴۳ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان، برآورد اولیه خسارت سیل به بخش کشاورزی خراسان جنوبی
  • ضرورت ارتقاء روابط با پاکستان پس از سفر رئیس جمهور
  • خسارت خشکسالی به ۱۴۰ هزار هکتار محصول گندم بوشهر
  • کریمی قدوسی و ادعای سلاح هسته ای!
  • نماینده ویژه رئیس‌ جمهور : نقش حمایتی از مردم افغانستان را دنبال می‌کنیم
  • گره گشایی از روند احداث زیرساخت‌های کشاورزی و صادراتی در خوزستان
  • بررسی روابط دوجانبه در دیدار علی باقری با یک مقام روس
  • قرارداد بانک مسکن و صندوق توسعه ملی روی کاغذ ماند