Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا ؛ فیلم سینمایی «رفتن» جایزه ویژه هیئت داوران نوزدهمین جشنواره بزرگ بین المللی سوچی روسیه را دریافت کرد.

مراسم اختتامیه جشنواره بزرگ سوچی با حضور ولادمیر پوتین یکشنبه شب با شرکت بیش از سی هزار جوان از ۱۸۰ کشور جهان در شهرسوچی روسیه برگزار شد در بخش سینمایی این فستیوال بزرگ ۱۵۰ فیلم از سراسر جهان حضور داشتند فیلمهای که بین تاریخ های ۱۴ تا ۲۲ اکتبر در شهرهای سوچی و مسکو روسیه به نمایش گذاشته شده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 در این مراسم  فیلم سینمایی رفتن برادران محمودی موفق به دریافت جایزه ویژه هیئت داوران شامل لوح تقدیر و دوهزار دلار جایزه نقدی فستیوال شد.

 فیلم سینمایی "رفتن " برادران محمودی که در کشورهای افغانستان و آمریکا نمایش عمومی داشته است پس از عقد قرارداد در حال آماده شدن برای اکران در ترکیه و بلژیک است. 

در یکسال گذشته فیلم سینمایی رفتن به کارگردانی نوید محمودی و تیه کنندگی جمشید محمودی  موفق به دریافت چند جایزه بزرگ جهانی از جمله جایزه ویژه کارگردانی جشنواره بوسان بهترین بازیگرزن برای فرشته حسینی  از فستیوال بین المللی فیلم مراکش و جایزه بهترین فیلم از فستیوال بین المللی تریپولی  جایزه بهترین فیلم از فستیوال پارسی استر الیا و تندیس بهترین فیلم از نهمین فستیوال فیلمهای افغانستانی استکهلم سوید شده است. 

شرکت فرانسوی دریم لب به مدیریت نسرین میرشب  امتیازپخش بین الملی فیلم سینمایی رفتن به تهیه کننده گی جمشید محمودی  را برعهده دارد. 

رفتن قصه ی فرشته و نبی قصه ی عشقی که در پیچ و تاب رسیدن و نرسیدن در غبار گم می شود قصه ی عشقی که از همه چیز غیر از  معشوق  رنج می بیند رفتن قصه درد است درد خانه به دوشی درد مهاجرت فیلم رفتن محصول مشترک ایران و افغانستان است 

بازیگران: رضا احمدی  – فرشته حسینی – بهرنگ علوی – نازنین بیاتی- مسعود میرطاهری – سینا سهیلی – محفوظ محمودی- افشین اخلاقی – بشیر احمد و شمس لنگرودی هستند

نویسنده: جمشید محمودی – بر اساس طرحی از نوید محمودی، مدیر فیلم برداری: کوهیار کلاری . صدا بردار محمد رضا حبیبی . طراح صحنه و لباس امیر حسین باباییان . طراحی و ترکیب صدا حسین قورچیان مشاور تهیه کننده و تولید ارشاد محمودی. موسیقی سهند مهدی زاده . مدیر تولید علیرضا باقربیگی . دستیار و برنامه ریز امیر علی یازی مجری طرح شیما قنبری  شیوا قنبری.

 

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۴۷۰۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوتسالیست های ایران جوایز را درو کردند؛ احمد عباسی آقای گل، محمدی بهترین دروازه بان

سه جایزه انفرادی بهترین‌های جام ملت‌های فوتسال آسیا نصیب بازیکنان ایران شد.

طرفداری | تیم ملی فوتسال ایران امروز (یکشنبه) در فینال جام ملت‌های آسیا 2024 با شکست تایلند در فینال، جام قهرمانی رقابت‌ها را بالای سر برد.

سعید احمد عباسی، ستاره ایران در پُست رأس که هشت بار موفق به گلزنی شد و نقش انکارناپذیری در این قهرمانی داشت، آقای گل این مسابقات لقب گرفت. وی همچنین جایزه ارزشمندترین بازیکن جام ملت‌های آسیا را به خود اختصاص داد.

باقر محمدی نیز که در دیدار فینال درخشش چشمگیری داشت و گل چهارم ایران را به ثمر رساند، عنوان بهترین دروازه‌بان جام را به خود اختصاص داد.

تایلند نیز جایزه بازی جوانمردانه مسابقات را دریافت کرد.

از دست ندهید ????????????????????????

عبدالکریم حسن هم نامش را تغییر داد اعتراض سرمربی چلسی: VAR به فوتبال ضرر زده است آقای الگری سال بعد هم در تیم ما بمان! درگیری صلاح با کلوپ: ساکت شو!

دیگر خبرها

  • لواندوفسکی: پیچیچی؟ سعی می‌کنم باز هم گلزنی کنم
  • جشنواره فیلم پکن برندگانش را شناخت/تجلیل از چن کایگه با حضور ییمو
  • عنوان بهترین دروازه بان آسیا کف آرزوهای من بود
  • ستاره لهستانی بارسلونا: توپ طلای ۲۰۲۰ حق من بود و الان هم آن را می پذیرم
  • جایزه فردی خوشحالم نمی کند/ قرارداد کادرفنی باید زودتر مشخص شود
  • لواندوفسکی: توپ طلای ۲۰۲۰ حق من بود و الان هم آن را می‌پذیرم
  • احمد عباسی آقای گل و بهترین بازیکن شد؛ محمدی بهترین سنگربان
  • فوتسالیست های ایران جوایز را درو کردند؛ احمد عباسی آقای گل، محمدی بهترین دروازه بان
  • احمدعباسی بازیکن برتر و آقای گل جام شد؛ محمدی بهترین دروازه بان
  • احمدعباسی بازیکن برتر و آقای گل جام شد؛ محمدی بهترین دروزاه بان