Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@00:48:26 GMT

بسیج امکانات راهور برای خدمت به زائران اربعین

تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۲۴۷۹۰۰

بسیج امکانات راهور برای خدمت به زائران اربعین

کرمانشاه- رئیس پلیس راهور استان کرمانشاه گفت: در آستانه شروع پیاده روی بزرگ اربعین حسینی، پلیس راهور تمامی امکانات خود را برای خدمت رسانی به زائران سید و سالار شهدا بسیج کرده است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "فضل الله شیری" گفت: بر اساس تمهیداتی که جهت ماموریت مهم اربعین اندیشیده شده است، با تمام توان برای خدمت رسانی به زائران مراسم پیاده روی اربعین حسینی  آمادگی  داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه پلیس راهور استان برای مراسم اربعین تدابیر ویژه ای را در دستور کار دارد، اظهارداشت: طرح ویژه ترافیکی از مبادی ورودی استان تا قصرشیرین آماده شده است که به زودی اجرایی خواهد شد.

رئیس پلیس راهور با تاکید بر اینکه با خودروهای متخلف در این ایام با جدیت برخورد خواهد شد، ادامه داد: در صورت پارک کردن خودرو در حاشیه خیابان ها و محل های غیرمجاز احتمال حمل آن با جرثقیل وجود دارد.

سرهنگ شیری از زائران خواست که وسیله نقلیه خود را در مسیرهای اصلی، خیابان‌ها و کوچه‌های خارج از پارکینگ های پیش بینی شده پارک نکنند.

کشف ۳۵۰ میلیون ریال کالای قاچاق در شهرستان کرمانشاه 

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از کشف دو محموله کالای قاچاق به ارزش ۳۵۰ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.  

سرهنگ "رضا شیرزادی" در بیان جزییات این خبر گفت: ماموران پاسگاه انتظامی کوزران در چند روز گذشته در مسیر چهارزبر-کوزران به یک دستگاه خودرو پژو پارس مشکوک و به منظور توقیف آن اقدام می کنند.

وی افزود: ماموران در بازرسی از خودروی مورد نظر  تعداد ۲۲۶ ثوب کاپشن خارجی و ۶۷ ثوب انواع البسه زمستانی به ارزش تقریبی ۲۵۰  میلیون ریال کشف و ضبط و سه متهم را در این رابطه دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه افزود: همچنین ماموران پاسگاه قزانچی نیز با مشکوک شدن به یک دستگاه خودر پراید در گلوگاه شهید کرانی و با استفاده از موانع بازدارنده، خودرو مذکور را توقیف و پس از بازرسی از آن تعداد ۱۱۷ ثوب کاپشن خارجی به ارزش تقریبی ۱۰۰ میلیون ریال کشف کردند و در این رابطه نیز یک نفر دستگیر و با تکمیل پرونده، وی را به مراجع قضایی تحویل دادند.  

سرهنگ شیرزادی با بیان اینکه مبارزه با قاچاق کالا و ارز همواره در دستور کار انتظامی شهرستان کرمانشاه قرار دارد، گفت: اقدامات اطلاعاتی و اجرایی به منظور شناسایی و دستگیری باندهای عمده قاچاق کالا و ارز به صورت جدی دنبال می شود.

افزایش ۷۸ درصدی دستگیری سارقان در سنقر 

فرمانده انتظامی شهرستان سنقر از کاهش ۲۶ درصدی وقوع سرقت و افزایش ۷۸ درصدی دستگیری سارقان در هفت ماهه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته در این شهرستان خبر داد.  

سرهنگ "غضبان احمدی فرد" در این باره گفت: به منظور افزایش احساس امنیت در جامعه و جلب رضایت مردم، مقابله با سرقت همواره به عنوان یک اولویت در نیروی انتظامی دنبال می شود.

وی افزود: با تلاش های صورت گرفته از ابتدای سال تا پایان مهر ماه شاهد کاهش ۲۶ درصدی وقوع سرقت، افزایش ۷۸ درصدی دستگیری سارقان و افزایش ۹ درصدی کشفیات سرقت بودیم.

فرمانده انتظامی سنقر به افزایش ۱۲۳ درصدی کشفیات مواد مخدر در این شهرستان اشاره و عنوان کرد: در این مدت  ۱۴ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف و  ۲۶۲ توزیع کننده مواد مخدر دستگیر شدند.

به گفته سرهنگ احمدی فرد در هفت ماه سال جاری یک میلیون ۲۳۰ هزار نخ انواع سیگار قاچاق کشف و ضبط  شده است.

وی خاطر نشان کرد: همکاری نهادهای دولتی و غیر دولتی و مردم با نیروی انتظامی عامل اصلی در پیشگیری از وقوع جرم و ایجاد امنیت پایدار در جامعه محسوب می شود.

کشف ۲۵ هزار لیتر سوخت قاچاق 

فرمانده انتظامی شهرستان روانسر از توقیف یک دستگاه تریلر کشنده و کشف مقدار ۲۵ هزار لیتر نفت سفید قاچاق خبر داد.  

سرهنگ "محمد قنبری" در این رابطه گفت: ماموران پاسگاه "حسن آباد" در راستای طرح مبارزه با قاچاق سوخت یک دستگاه تریلر کشنده حامل سوخت را توقیف و در بررسی های اولیه متوجه شدند که حامل ۲۵ هزار لیتر سوخت قاچاق به ارزش تقریبی ۲۵۰ میلیون ریال است.

فرمانده شهرستان با بیان اینکه در این رابطه یک متهم دستگیر شده است، عنوان کرد: در رابطه با این موضوع، پرونده تشکیل و جهت سیر مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی  ارسال شد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۴۷۹۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۲ تن شکر احتکار شده در زیرکوه

سرهنگ سلمانی فرمانده انتظامی شهرستان زیرکوه گفت: مأموران انتظامی شهرستان زیرکوه اخباری مبنی بر احتکار شکر در یک انبار در سطح شهرستان دریافت کردند که پیگیری موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

او افزود: مأموران با انجام بررسی و تحقیقات میدانی، انبار احتکار ارزاق عمومی را شناسایی کردند که پس از هماهنگی با مقام قضائی محل مورد نظر را شناسایی کردند.

سرهنگ سلمانی بیان کرد: مأموران در بازرسی از انبار ۲ تن و ۱۰۰ کیلوگرم شکر کشف کردند که بنا بر نظریه کارشناسان مربوطه ارزش ریالی کالای احتکار شده بالغ بر ۷۱۴ میلیون ریال براورد شد.

فرمانده انتظامی شهرستان زیرکوه تصریح کرد: مأموران در این رابطه یک متهم دستگیر کردند که متهم دستگیر شده به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

او از شهروندان خواست در صورت برخورد با هرگونه مورد مشکوک در زمینه احتکار و قاچاق کالا موارد را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع رسانی کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • خدمت ۱۳ میلیارد تومانی بسیج جامعه پزشکی به مناطق کم‌برخوردار کرمانشاه
  • از دستگیری عامل تیراندازی تا کشف ۱۶ هزار لیتر سوخت قاچاق در فارس
  • درگیری در یک ورزشگاه در فیروزآباد
  • کشف بیش از ۲ تن شکر احتکار شده در زیرکوه
  • پیش بینی تردد ۵۰ درصدی زائران عتبات از مرز خسروی در اربعین ۱۴۰۳
  • پیش بینی تردد ۵۰ درصدی زائران عتبات از مرز خسروی دراربعین ۱۴۰۳
  • کشف سیگار‌های قاچاق در بهاباد
  • کشف ۸۲ هزار و ۸۴۵ لیتر سوخت قاچاق در مرز پرویزخان
  • توقیف ۳۲ محموله قاچاق در هندیجان
  • دستگیری اعضای باند ۴ نفره سارقان به عنف/نوشابه‌های قاچاق به بازار نرسید