Web Analytics Made Easy - Statcounter

کرمانشاه- جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از فراهم بودن تمهیدات امنیتی و انتظامی لازم در مرز خسروی به منظور تردد زائران اربعین حسینی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "علیرضا مرزبانی" در مراسم صبحگاه که در ستاد انتظامی استان برگزار شد، گفت: برقراری امنیت و نظم بهترین هدیه ماموران نیروی انتظامی به زائران سید و سالار شهدا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: باتوجه به بازگشایی مرز خسروی بر روی زائران اربعین حسینی، از مدت ها قبل برنامه ریزی های مناسب برای تردد ایمن و راحت زائران در استان انجام شده است.

جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با تاکید بر اینکه سبزپوشان ناجا در کرمانشاه آماده خدمت به زائران اربعین حسینی هستند، گفت: خدمت به زائران عتبات عالیات افتخاری بزرگ برای نیروی انتظامی محسوب می شود.

سرهنگ مرزبانی توضیح داد: ماموران پلیس راه و راهور به منظور تسهیل در تردد های زائران اربعین حسینی در جاده های استان در آماده باش کامل هستند.

وی افزود: همچنین پرسنل انتظامی به منظور برقراری امنیت در طول مسیر نیز در آماده باش هستند و پس از آغاز تردد زائران در کنار موکب ها و محل های توقف زائران مستقر خواهند شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه به فراهم کردن زیر ساخت های مناسب به منظور تردد زائران اربعین حسینی در مرز خسروی اشاره کرد و گفت: سازوکار های مناسب به منظور تامین گیت های تردد ورود و خروج با همکاری اداره کل راه و شهرسازی فراهم شده است.

احساس امنیت در جامعه خط قرمز پلیس است 

فرمانده انتظامی شهرستان صحنه تاکید کرد: خدشه دارد شدن احساس امنیت در جامعه خط قرمز اصلی نیروی انتظامی در تمامی عرصه ها محسوب می شود.  

سرهنگ "بهروز فخری" در نشستی با مسئولان سازمان قضایی که در ستاد انتظامی شهرستان صحنه برگزار شد، عنوان کرد: محوریت اقدامات پلیس قانون است و در راستای اجرای آن به هیچ عنوان کوتاهی نخواهد کرد.

وی پلیس مقتدر را لازمه ایجاد احساس امنیت و آرامش در جامعه عنوان کرد و گفت: خدشه دارد شدن احساس امنیت در جامعه خط قرمز اصلی نیروی انتظامی در تمامی عرصه ها محسوب می شود.

فرمانده انتظامی شهرستان صحنه همچنین رافت اسلامی و انعطاف پذیری منطقی و قانونمند را یکی از سرمایه های پلیس برای جلب اعتماد عمومی دانست.

کشف ۳۲ فقره سرقت در کرمانشاه 

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از اجرای طرح ضربتی مقابله با سرقت و کشف ۳۲ مورد سرقت در ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.  

سرهنگ "رضا شیرزادی" گفت: با توجه به فرارسیدن ایام اربعین حسینی در ۲۴ ساعت گذشته طرح مقابله با سرقت  توسط کلانتری ها و پاسگاه های تابعه این شهرستان به اجرا در آمد.

وی با بیان اینکه در پی انجام این طرح ۳۲ مورد سرقت کشف و ۹ سارق دستگیر شدند، عنوان کرد: ۱۴ فقره از این سرقت ها مربوط به سرقت داخل  خودرو، شش  فقره مربوط  قطعات خودرو، شش  فقره مربوط به سرقت اماکن و مابقی مربوط به سایر عناوین سرقت هستند.

سرهنگ شیرزادی افزود: با توجه به در پیش بودن حرکت زائران اربعین حسینی، پلیس  از تمام توان خود به منظور مقابله و پیشگیری از انواع  سرقت ها استفاده خواهد کرد و در این راستا تعداد واحدهای گشتی خود در سطح حوزه استحفاظی را افزایش می دهد.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه با تاکید بر اینکه امنیت در کرمانشاه مردم محور شده است، گفت: با برنامه ریزی و حمایت شهروندان، تلاش خواهیم کرد تا روند کاهشی سرقت حفظ شود.

دستگیری آدم ربا در کمتر از نیم ساعت 

فرمانده انتظامی شهرستان از دستگیری یک آدم ربا توسط پلیس این شهرستان در کمتر از نیم ساعت خبر داد.  

سرهنگ "رضا شیرزادی" در این باره گفت: روز گذشته در میدان بسیج خانمی  جوان مدتی پسر بچه ای ۵ ساله که در انتظار سرویس مهد کودک بوده را تحت نظر می گیرد.

این مقام انتظامی افزود: زن متهم با نزدیک شدن و کشیدن دست کودک قصد ربایش  او را داشت که با مقاومت و سر و صدای کودک، اهالی محل از موضوع مطلع  می شوند.

وی اظهارداشت: زن متهم با دیدن اهالی محل، با رها کردن کودک اقدام به فرار می کند که در همین حین، اکیپی از ماموران یگان امداد که در آن حوالی در حال گشت زنی بودند از موضوع مطلع شدند و نسبت به دستگیری آدم ربا اقدام کردند.

سرهنگ شیرزادی با بیان اینکه تاکنون انگیزه اصلی وی از آدم ربایی مشخص نشده است، گفت: پس از بازجویی های مقدماتی در این راستا پرونده ای تشکیل و به دادسرا ارسال شد.

انهدام باند تهیه و توزیع داروهای روانگردان در اسلام آبادغرب 

فرمانده انتظامی شهرستان اسلام آبادغرب از کشف و انهدام یک باند تهیه و توزیع قرص های روانگردان و داروهای مخدر در این شهرستان خبر داد.  

سرهنگ "بهروز سرتیپ نیا" در این باره گفت: ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی اسلام آبادغرب یک باند چهار نفره تهیه و توزیع داروهای روانگردان را شناسایی کردند و انهدام آن را در دستور کار قرار دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان اسلام آبادغرب افزود: پس از هماهنگی  با دستگاه قضایی مخفیگاه متهمان شناسایی و آنان در یک عملیات ضربتی دستگیر شدند.

به گفته سرهنگ سرتیپ نیا از مخفیگاه متهمان بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ حبه قرص روانگردان و بیش از ۲ لیتر شربت مخدر کشف و ضبط شده است.

وی عنوان کرد: متهمان پس از بازجوئی های فنی و جمع آوری مدارک به دستگاه قضائی معرفی و با قرار های وثیقه مناسب راهی زندان شدند.

تاکید فرماندار و فرمانده انتظامی هرسین بر خدمت رسانی مناسب به زوار اربعین 

نشست پیشگیری از حوادث وآسیب های اجتماعی شهرستان هرسین با محوریت برگزاری مراسم اربعین ونحوه خدمت رسانی به زوار برگزار شد.  

در این نشست که امام جمعه، فرماندهان نظامی و انتظامی و روسای ادارات وسازمان ها مختلف هرسین و همچنین مسولین موکب ها حضور داشتند دکتر شاه آبادی فرماندار هرسین  در سخنانی خاطرنشان کرد: خدمت رسانی به زوار ابا عبدالله (ع) باید به بهترین شکل ممکن انجام شود وهمه دستگاه ها  و نهادها با یکدیگر در این راستا همکاری وتعامل داشته باشند.

در این نشست سرهنگ  شکری فرمانده  انتظامی شهرستان هرسین هم در سخنانی با بیان اینکه   نیروی انتظامی با تمام توان و امکانات خود آماده خدمت رسانی به زائرین اربعین می باشد بر تعامل و همکاری مردم با نیروی انتظامی و همه عوامل خدمت رسان تاکید کرد.

کشف ۱۳۰ هزار نخ سیگار قاچاق 

رئیس پلیس آگاهی استان کرمانشاه از کشف محموله ۱۳۰ هزار نخی سیگار قاچاق به ارزش ۱۷۰ میلیون ریال و توقیف یک دستگاه خودرو خبر داد.  

سرهنگ "محمدرضا امیری" در تشریح این خبر گفت: در پی اخبار به دست آمده از منابع و مخبرین مبنی بر اینکه عده ای از قاچاقچیان یک محموله سیگار خارجی را از کشور عراق خریداری کرده و قصد انتقال آن به استان های مرکزی کشور را دارند، موضوع در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز  پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: پس از انجام اقدامات اطلاعاتی و مشخص شدن مسیر تردد خودرو حامل کالای قاچاق، تیم عملیاتی این پلیس تخصصی به مسیر مورد نظر اعزام و یک دستگاه خودرو پراید سفید رنگ که محموله سیگار قاچاق را در خود جای داده بود، توقیف کرد.

رئیس پلیس آگاهی استان کرمانشاه با بیان اینکه یک متهم در این رابطه دستگیر شده است، اظهارداشت: پس از بازرسی از خودرو مذکور ۱۳۰ هزار نخ سیگار قاچاق به ارزش ۱۷۰ میلیون کشف و ضبط شد.

سرهنگ امیری افزود: متهم دستگیر شده به منظور سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی و کالای مکشوفه به ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان تحویل داده شد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۰۳۸۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند سارقان احشام در بیله سوار

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل سرهنگ آقا محمدی - فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بیله سوار گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت احشام در شهرستان بیله سوار موضوع در دستور کار پلیس اگاهی شهرستان قرار گرفت .
وی افزود: ماموران پلیس اگاهی با بررسی های تخصصی و تحقیقات میدانی رد پای 5 سارق حرفه ای را شناسایی و پس از هماهنگی قضایی در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند.
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بیله سوار بیان کرد: سارقان در بازجویی های فنی و تخصصی پلیس به ارتکاب 9فقره سرقت احشام اعتراف کردند و با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شدند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی انهدام باند سارقان احشام در بیله سوار

دیگر خبرها

  • بازداشت پنج سارق حرفه ای در خرمشهر
  • کشف بیش از ۸۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین
  • کلاهبردار فراری پس از ۱۳ سال دستگیر شد
  • دستگيری عاملان نزاع دسته جمعی در کوهدشت
  • قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان دستگیر شد
  • کلاهبرداری از مالباخته در فضای مجازی
  • از توقیف خودرو ۱۷ میلیارد ریالی قاچاق تا دستگیری عامل آتش سوزی عمدی منزل در فارس
  • دستگیری قاتل به بهانه اختلافات ملکی در تالش
  • انهدام باند سارقان احشام در بیله سوار
  • از کشف کود شیمیایی قاچاق در عجب‌شیر تا کشف تخم مرغ‌های فاقد مجوز در هشترود