Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش امتداد نیوز از اصفهان، شاید جنجالی‌ترین دیدار لیگ برتر فوتسال با عنوان دیداری معوقه از هفته پنجم لیگ پس از پایان هفته ۱۳ لیگ برگزار شد، دیدار بین ۲ تیم گیتی‌پسند اصفهان و تأسیسات دریایی را می‌توان جنجالی‌ترین دیدار لیگ در این فصل و فصل‌های اخیر دانست.

گیتی‌پسند دیدار معوقه هفته پنجم را با شکست پشت سر گذاشت تا روزهای بحرانی این تیم تکمیل شود، در ۵ هفته گذشته گیتی‌پسند ۴ تساوی و یک شکست داشته، تیمی که فصل گذشته قهرمان لیگ برتر شده بود و در ابتدای فصل نیز نایب‌قهرمانی آسیا را به دست آورده بود در هفته‌های پایانی لیگ در شرایطی نامطلوب به سر می‌برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از ۲ تساوی مقابل مس سونگون تیم صدرنشین و ملی حفاری و شکست در برابر تأسیسات دریایی مدیران این تیم افضل را از رأس کادر فنی اخراج کردند و نکته جالب توجه در این مسئله بود که پس از اخراج افضل از گیتی‌پسند در کمتر از ۴۸ ساعت حسین شمس سرمربی این تیم شد.

شمس در گذشته نیز در حضور خود در اصفهان با تیم فولاد ماهان عملکرد بسیار خوبی را داشته، وجود سرمربی با تجربه‌ای همچون حسین شمس که کارنامه درخشانی در عرصه بین‌المللی دارد می‌تواند هواداران تیم گیتی‌پسند را امیدوار به آینده کند، گیتی‌پسند ملی پوشان بسیار خوب و با تجربه‌ای را در ترکیب خود دارد که با دانش شمس این تیم می‌تواند مجدد به روزهای اوج خود بازگردد.

گیتی‌پسند در دیدارهای گذشته نشان داده که ضعف بسیاری در خط دفاعی خود دارد و بازیکنان این تیم در دیدارهای گذشته علاوه بر اینکه موقعیت‌های خود را به راحتی از دست دادند در خط دفاع نیز به راحتی گل دریافت کرده‌اند و همین مسئله سبب تساوی‌های پی در پی این تیم در دیدارهای گذشته شده است.

گیتی‌پسند در هفته چهاردهم لیگ فوتسال پنجشنبه به مصاف هیئت فوتبال قم می‌رود، تیم هیئت فوتبال در هفته نخست لیگ در مقابل گیتی‌پسند حاضر نشد و دیدار نخست این ۲ تیم ۳ بر صفر به سود گیتی‌پسند اعلام شد اما این تیم پس از رفع مشکلاتی که داشت در لیگ حضور پیدا کرد.

هیئت فوتبال قم نتوانست مانند دیگر تیم‌های قمی عملکرد مطلوبی داشته باشد و در حال حاضر با ۲ امتیاز در قعر جدول رده بندی لیگ برتر فوتسال قرار دارد، به طور قطع از نظر جدول نخستین دیدار حسین شمس در تیم گیتی‌پسند شاید آسان به نظر برسد اما همیشه تیم‌های پایین جدول و ناشناخته برای تیم‌های حاضر در کورس قهرمانی مشکل ساز شده‌اند.

پیروزی در نخستین دیدار نیم فصل دوم می‌تواند شاگردان حسین شمس را از نظر روحیه تقویت کند، ضمن اینکه در این هفته تأسیسات دریایی به مصاف مس سونگون می‌رود دیداری که در صورت پیروزی گیتی‌پسند می‌تواند این تیم را یک قدم دیگر به صدر جدول رده بندی نزدیک کند.

برنامه‌  دیدارهای هفته چهاردهم لیگ برتر فوتسال به شرح زیر است:

پنجشنبه ۴ آبان

آذرخش بندرعباس- فرش آراء مشهد-فجر

داورها: ولی صفارها- رضا پورشایگان- امیر مختار رودساز- میلاد سعیدی

گیتی پسند اصفهان -هیئت فوتبال قم

داورها: محمد علی ترحمی- محمد مهدی حقوقی- ولی امجدی- عبدالرحیم محمدی

شهروند ساری- شرکت ملی حفاری ایران

داورها: محمد غفاری نژاد- امیر لامعی- علی مرادیان- ابوالفضل اسماعیلی

شهرداری ساوه- پارسیان شهر قدس-فجر- ساوه

داورها: حمیدرضا طیب طاهری- علیرضا قربانی- رضا وثوقی- نیما روحانی

مقاومت البرز-لبنیات ارژن شیراز-انقلاب- کرج

داورها: علیرضا رمضانی- علیرضا زنگنه- سید مهدی عظیم- عرفان زندی

مقاومت قرچک- آتلیه طهران قم

داورها: محمد بیاتی- محمد علی سیاحی- احسان سبزواری- علی احمدی

جمعه ۵ آبان

تأسیسات دریایی ایرانیان- مس سونگون ورزقان

داورها: علی پورافشار- علی حفیظی- ابراهیم مهرابی افشار- محمدرضا ذاکری

انتهای پیام/

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۴۸۱۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلال درس خوبی از شمس آذر گرفت/ نباید تراکتور را دست کم بگیرند

فرشاد فلاحت زاده در گفت و گو با خبرنگار مهر در ارزیابی عملکرد آبی پوشان در دیدار برابر شمس آذر و عواملی که باعث شد استقلال در آخرین دقایق تا نزدیک تساوی پیش برود گفت: دلایل مختلفی در این اتفاق دخیل بودند ، اعتقاد دارم بازیکنان استقلال دچار غرور شدند و خود را برنده می دانستند. وظایف و نکاتی را که سرمربی به آنها گفته بود را فراموش کردند. خط دفاع استقلال کاملا فراموش کرده بود چه وظایفی بر عهده دارد و همه این عوامل دست به دست هم داده بود تا استقلال هنوز بازی به پایان نرسیده خود را برنده فرض کند.

مدافع سابق آبی پوشان ادامه داد: این دیدار تجربه و درس خوبی برای بازیکنان استقلال بود که تا زمان سوت پایان بازی باید با تمام توان بجنگند و خود را از پیش برنده ندانند ، غرور کاذب می‌رفت تا کار دست استقلال دهد و معتقدم اگر تجربه بازیکنانی همچون حسینی و چشمی و مرادمند نبود استقلال صدر جدول را از دست می داد

فلاحت زاده در خصوص عملکرد شمس آذر قزوین هم گفت : شمس آذر درس بزرگی به استقلال داد تیم جوانی که به گفته سرمربی اش بعضی بازیکنان تیم تا به حال در ورزشگاه آزادی بازی نکرده بودند و اگر آنها تجربه بیشتری داشتند بطور حتم دردسر استقلال بیشتر می شد اما خوشحالم که استقلال این دیدار را با پیروزی پشت سر گذاشت تا امیدواری بیشتری به قهرمانی داشته باشد .

کارشناس فوتبال در خصوص دیدار هفته بیست و پنجم استقلال برابر تراکتور گفت : تراکتور حال و روز خوبی ندارد و نتوانسته انتظار هوادارانش را برآورده کند اما استقلال نباید فریب نتایج تراکتور را بخورد و دوباره حریف را دست کم بگیرد ، تراکتور بدنبال این است که جایگاه خود را در جدول بهبود ببخشد و نمی خواهد در تبریز به حریف امتیاز بدهد بنابراین باید با آرامش بازی کند ، از جنجال بپرهیزد و تا سوت پایان بازی را نشنیده اند حریف را دست کم نگیرد. تراکتور شاید در جدول جایگاه خوبی ندارد ولی این دلیل نمی شود که استقلال فکر کند به راحتی این تیم را شکست خواهد داد.

وی تاکید کرد: نکونام سرمربی با تجربه ای است و می داند بازی سختی در تبریز خواهد داشت بنابراین با توجه فاصله زمانی که تا دیدار برابر تراکتور باقی مانده استقلال باید خود را از لحاظ روحی و روانی آماده این دیدار کند تا بتواند با پیروزی در این دیدار صدرنشینی خود را تداوم بخشیده و به قهرمانی نزدیکتر شود.

فلاحت زاده در پایان خاطر نشان کرد: حساسیت لیگ در بالا و پایین جدول بیش از حد زیاد شده و هر اشتباهی می تواند باعث سقوط به دسته پایین تر و یا از دست دادن قهرمانی شود ، بنابراین استقلال اگر به دنبال پیروزی در دیدارهای باقی مانده است باید با آرامش و تمرکز بازی کند ، کوچکترین اشتباه باعث می شود تلاش یک سال مجموعه استقلال از بین برود. ضمن اینکه امیدوارم در این روزهای پایانی لیگ که فوق‌العاده حساس هم شده است تمام ارکان باشگاه اختلافات را به فراموشی سپرده و همه تمرکز خودرا برای قهرمانی استقلال بگذارند تا تیم بتواند در پایان فصل جام را به هواداران تقدیم کند .

کد خبر 6090025

دیگر خبرها

  • برتری نیروی زمینی و گیتی پسند در روز جشن قهرمانی زود هنگام مسی‌ها
  • باخت برایم بی‌معنا است/هندبال گیتی‌پسند در آسیا حرف خواهد زد
  • گیتی‌پسند پیروز نبرد همشهری‌ها
  • قهرمانی زودهنگام و بدون باخت مس/ دربی نقش‌جهان به نام گیتی‌پسند
  • جام باشگاه های فوتسال آسیا دوباره برگزار می شود
  • انصراف گیتی‌پسند از لیگ فوتسال
  • خشم گیتی پسند از لغو جام باشگاه‌های آسیا؛ کنار می‌کشیم و وارد رشته‌های دیگر می‌شویم
  • انصراف گیتی‌پسند از لیگ فوتسال با لغو جام باشگاه‌های آسیا
  • تمدید قرار داد امیرحسین داودی با تبم گیتی پسند
  • استقلال درس خوبی از شمس آذر گرفت/ نباید تراکتور را دست کم بگیرند