Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی گفت: همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی ارومیه جمعه پنجم آبان ماه بنام ۱۲۰۰۰ شهید آذربایجان غربی برگزار خواهد شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا عبدالله چمن گلی در گفت و گو با اروم نیوز، با اشاره به برگزاری همایش بزرگ پیاده روی در ارومیه اظهار کرد: این همایش با هدف ایجاد شادابی و نشاط و نیز سلامتی مردم، مزیّن بنام ۱۲۰۰۰ شهید والامقام آذربایجان غربی بوده و برنامه های ارزشمند فرهنگی و ورزشی در آن اجرا می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی، با اشاره به دستگاه های مشارکت کننده در برگزاری این همایش ورزشی خانوادگی، افزود: استانداری، فرمانداری ارومیه، صدا و سیما، شهرداری، اداره کل آموزش و پرورش، نیروی انتظامی، راهنمایی و رانندگی، بانک ها و شرکت های خصوصی در این همایش مشارکت دارند.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی، با اشاره به برخی از جوایز اهدایی به شرکت کنندگان در پایان همایش پیاده روی گفت: ۲ دستگاه خودروی پراید، ۱۰۰ دستگاه دوچرخه، ۲۰ کمک هزینه عتبات عالیات و … برخی از صدها جایزه این همایش است که با هدف تشویق شرکت کنندگان اهدا می شود و همه این جوایز در پایان همایش اعلام می شود بنابراین مردم تا آخر بمانند تا از سرنوشت جوایز مطلع شوند.

وی، با تاکید بر پخش زنده همایش گفت: بر اساس هماهنگی های انجام گرفته با فدراسیون ورزش های همگانی و شبکه سوم سیما همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی ارومیه صبح روز جمعه پنجم آبان ماه همزمان به صورت زنده از شبکه سوم سیما و شبکه استانی آذربایجان غربی پخش می شود.

چمن گلی، با تجلیل از صداوسیمای آذربایجان غربی در پخش زنده دو همایش دوچرخه سواری میاندوآب و پیاده روی ارومیه، این اقدام صدا و سیمای استان را شایسته تقدیر عنوان کرد.

وی، گفت: این همایش از ساعت ۷ صبح روز جمعه ۵ آبان ماه رسماً آغاز خواهد شد و خانواده ها مسیر ۵/۴ کیلومتری بلوار ساحلی الغدیر، والفجر ۲ تا پارک ائللرباغی را پیاده روی خواهند کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی، تاکید کرد: تعرفه های قرعه کشی این همایش ۱۰ روز تا یک هفته مانده به برگزاری در محل هیأت در استادیوم تختی، فرهنگسراها و مراکز و میادین اصلی و پرتردد شهر توزیع و غرفه هایی بدین منظور مستقر خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۴۸۳۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی به مناسبت هفته سلامت

به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی چهارمحال و بختیاری، همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی ساعت ۷ صبح امروز جمعه ۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ با عنوان "پویش سلامتی را قدم بزن" و باشعار "سلامت خانواده، غذای سالم و ورزش همگانی" برگزار شد.

بیشتر بخوانید

برگزاری همایش پیاده روی کارکنان سپاه قمربنی هاشم(ع) در شهرکرد

این همایش با مشارکت دستگاه‌های اجرایی، از ستاد دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد واقع در بلوار کاشانی برگزار شد.

برپایی ایستگاه سلامت غربالگری فشارخون و دیابت، ایستگاه نقاشی ویژه کودکان، ایستگاه مشاوره سلامت روان و جوانی جمعیت، تجلیل از خانواده ها، اجرای حرکات نمایشی باحضور ورزشکاران حرفه ای، اجرای موسیقی زنده، ورزش صبحگاهی، قرعه کشی و اهدای جوایز از برنامه‌های جانبی این همایش بود.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی در دیواندره
  • همایش پیاده روی خانوادگی با حضور ۵۰۰ خانواده فریدونشهری
  • برگزاری همایش‌های پیاده‌روی خانوادگی در دهه کرامت
  • پیاده‌روی بزرگ خانوادگی در بجنورد به مقصد «بش‌قارداش» برگزار شد
  • برگزاری همایش پیاده‌روی خانوادگی در شهر خروشهرستان نیشابور
  • برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی به مناسبت هفته سلامت
  • همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی در چهارمحال و بختیاری
  • همایش پیاده‌روی خانوادگی فردا در یاسوج برگزارمی شود
  • همایش پیاده‌روی خانوادگی با جوایز ارزنده در یاسوج
  • همایش پیاده روی خانوادگی و صرف صبحانه سالم در روستای یار عزیز تکاب