Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در کنفرانس خبری پیش از دربی 85 از هفته دهم مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران (جام خلیج فارس) در جمع اصحاب رسانه گفت: پیش از هر چیز درگذشت ابراهیم آشتیانی پیشکسوت تیم پرسپولیس را تسلیت می‌گویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درگذشت کاپیتان اسبق پرسپولیس فقدان بزرگی در آستانه دربی است.

وی افزود: الان می‌بینم که همه برای بازی فردا هیجان دارید و منتظر شروع بازی هستید. این بزرگترین بازی در آسیا است. ما همه از این بابت خوشحال هستیم و بی‌صبرانه منتظریم. می‌دانیم این بازی برای هوادارانمان چقدر مهم است و نتیجه آن برخی اوقات از قهرمانی بیشتر است. استقلال هم همین نظر را دارد. بارها عرض کردم که دربی یک بازی خاص است و از قبل برنده‌اش مشخص نیست. هیچ ارتباطی به شرایط تیم در جدول ندارد و به تصمیم بازیکنان، تصمیم جمعی و روح تیمی مربوط است. از همه مهم‌تر این که بازیکنانمان لحظه‌ای به ذهنشان خطور نمی‌دهند که کم‌کاری کنند و به دنبال شاد کردن دل هواداران هستند.

برانکو خاطرنشان کرد: خوشحالم که به عنوان مربی در این بازی حضور دارم. طبیعی است که به جز ۱۱ بازیکن اصلی تیم، بقیه بازیکنان تا حدی به خاطر عدم حضورشان در چنین بازی بزرگی، ناراحت هستند. فردا سردرد و مصدومیت توجیه پذیر نیست. برای بازی فردا همه سالم هستند و تنها کسانی که در این رقابت نیستند، مهدی طارمی، فرشاد احمدزاده و احمد نورالهی هستند.

ایوانکوویچ در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا می‌توان یک بازی هجومی را از پرسپولیس شاهد بود، گفت: همان‌طور که گفتم تمام بازیکنان سالم هستند و طبیعتا فقط به برد فکر می‌کنیم. برد برد و فقط برد. در این بازی انگیزه خیلی زیاد است. فردا باید قلب‌ها داغ و ذهن و مغز متمرکز باشد. تعداد گل برای ما مهم نیست و فقط برد برای ما مهم است.

سرمربی پرسپولیس درخصوص حضور مسلمان در بازی فردا افزود: مسلمان در کادر بازیکنان‌مان است. در لیست ما ۲۰ بازیکن حضور دارند. باید نقاشی بکشم برایتان تا متوجه شوید. بیرانوند هم جزو بازیکنانمان است و همه احتمال بازی دارند. مسلمان برای چه حق بازی نداشت؟ مگر در ایران قلیان کشیدن ممنوع است؟ من فکر می‌کنم این مساله شخصی است و در قانون مشخص است چه چیزی ممنوع است. من در رستوران هم می‌بینم که مردم قلیان می‌کشند.

برانکو درباره این که چه تدبیری اندیشیده است که مانند بازی فصل قبل شکست نخورند، گفت: دربی یک بازی خاص است و برنده از قبل ندارد. یکسری جزئیات سرنوشت بازی را مشخص می‌کند. ما فصل پیش در پنج دقیقه شکست خوردیم. الان هم استقلال شرایط بدی در جدول دارد ولی استقلال مربی خوب و بازیکنان خوبی دارد.

ایوانکوویچ درخصوص بشار رسن هم گفت: من بشار را آورده‌ام که از او بازی بگیرم و اگر لازم باشد این کار را در دربی انجام می‌دهم. من ترکیب تیمم را در نشست خبری مشخص نمی‌کنم. بشار از زمانی که آمده تقریبا در تمام بازی‌ها حضور داشته است. متاسفانه مدت کمی با تیم بوده ولی چیزی که خوب است، این است که با آمدن او به هدف زده‌ایم. چون او پتانسیل‌اش را برای حضور در پرسپولیس نشان داده و مهم‌تر این که ۲۰ سال دارد و خیلی جوان است.

سرمربی سرخپوشان درباره این که گفته می‌شود با توجه به تجربه بالای برانکو در دربی نسبت به شفر این تجربه چه کمکی به او می‌کند، گفت: قبول ندارم که او تجربه ندارد. او با توجه به کارنامه‌ای که دارد تجربه زیادی هم دارد. او قهرمان آفریقا شده و تجربه عظیمی دارد. تجربه دربی و بازی‌های بزرگ را هم دارد. بنابراین من فکر می‌کنم که او تجربه زیادی دارد.

برانکو درمورد ترکیب حریف افزود: شفر آلمانی است و فلسفه فوتبال آلمان، هجومی است اما طبیعی است که او به عنوان مربی واقعی در تمام فازهای بازی حساب باز می‌کند. طبیعی است که به دنبال این است که بخواهد با بیشترین تعداد بازیکن به سمت دروازه ما بیاید.

ایوانکوویچ درباره تمرکز بازیکنانش در این دیدار تصریح کرد: ما در کدام بازی تمرکز نداشتیم؟ در بازی فصل قبل، پنج دقیقه نیمه نخست بود. شاید فردا پنج دقیقه دیگر باشد. ما مدام روی تمرکز بازیکنان کار می‌کنیم. شما بهتر از من می‌دانید که انگیزه و هیجان در این دیدار بین بازیکنان و هواداران چطور است. شما نمی‌توانید به راحتی مقابل ۸۰ هزار نفر بازی کنید. من روی تجربه سید جلال، شجاع خلیل‌زاده و حسین ماهینی حساب باز کرده‌ام و مطمئنما چنین ضعف‌هایی رخ نمی‌دهد.

برانکو درمورد میزبانی پرسپولیس در این دیدار با وجود برابر بودن تعداد تماشاگران گفت: این دربی ایرانی زیباتر از  حد معمول است و طبیعتا طبق قانون، میزبان ۱۰ درصد سکوها را به میهمان می‌دهد اما من فکر می‌کنم همین وضعیت هم خیلی زیبا است که قبول کردند که نصف استادیوم برای پرسپولیس و نصف برای استقلال باشد. من فکر می‌کنم که این خیلی خوب است. من بابت این مساله به پرسپولیس و استقلال تبریک می‌گویم. در کنار این دو تیم به فدراسیون هم تبریک می‌گویم. این بازی‌ها به خاطر هواداران و مردم است و باید آنها را شاد کنیم.

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۴۹۵۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمسایی: بازیکنان ازبکستان خودشان را روی زمین می‌انداختند

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران گفت: نکته عجیبی که برای اولین بار در فوتسال دیدم این بود که بازیکنان ازبک خودشان را روی زمین می‌انداختند. - اخبار ورزشی -

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران:

بازی در آسیا سخت و نزدیک شده است

به گزارش خبرگزاری تسنیم، وحید شمسایی در نشست خبری پس از بازی با ازبکستان گفت: قبل از هر چیز این پیروزی را به مردم تبریک می‌گویم، ما الان در فینال هستیم و منتظر هواداران تایلندی تا یک بازی پرشور را مقابل هم برگزار کنیم.

وی گفت: بازی را خودمان برای خودمان سخت کردیم، در شرایطی که برتری داشتیم گل خوردیم، این قشنگی این رشته است و نشان می‌دهد که چقدر فوتسال در آسیا سخت و نزدیک شده است. 

صعود نفسگیر ایران به فینال جام ملت‌های فوتسال آسیا با پنالتی

شمسایی گفت: وقتی ازبکستان یکی از بهترین مربیان جهان را به خدمت می‌گیرد، سرمایه‌گذاری می‌کند و میزبان جام جهانی می‌شود یعنی باید بپذیریم همه دنبال بهترین موقعیت در فوتسال آسیا هستند.

وی در پاسخ به این سؤال که چه احساسی دارد که به عنوان بازیکن و سرمربی فینال جام ملت‌ها را تجربه کرده، گفت: تجربه خوشایندی است، ما دو سال پیش در عین شایستگی قهرمانی را از دست دادیم ولی همیشه از اینکه بازی به پنالتی کشیده شود حس خوبی ندارم، برای همین طبیعی بود که حساسیت بسیار زیاد بازی را تجربه کنم. مهم این است که حالا در فینال هستیم.

شمسایی ضمن تحسین بازیکنان ازبکستان گفت: نکته عجیبی که برای اولین بار در فوتسال دیدم این بود که بازیکنان ازبک خودشان را روی زمین می‌انداختند، در فوتبال دیده بودم ولی در فوتسال نه. تعجب کردم وقتی بازیکنان این تیم می‌توانند به این خوبی بازی کنند، چرا این کار را کردند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شوق و هیجان 15 هزارنفری برای فرار از افسردگی
  • بادامکی: باید برابر آلومینیوم باتجربه‌تر بازی می‌کردیم/ پرتاب اشیاء از سمت هواداران حریف بود
  • شمسایی: مشتاقانه منتظر فینال و هواداران تایلندی هستم
  • بازیکنان ازبکستان خودشان را روی زمین می‌انداختند
  • شمسایی: بازی در آسیا سخت و نزدیک شده است
  • شمسایی: بازیکنان ازبکستان خودشان را روی زمین می‌انداختند
  • بادامکی: با این نفرات باید با تجربه‌تر عمل می‌کردیم/ در مورد تمدید قرارداد اوسمار مدیرعامل و هیات مدیره تصمیم می‌گیرند+فیلم
  • هواداران از پرسپولیس ۲ قهرمانی می‌خواهند
  • دنبال تحقق خواسته هواداران تراکتور هستیم
  • همه باید همدل و متحد به دنبال موفقیت تراکتور باشیم