Web Analytics Made Easy - Statcounter

روزنامه الشرق الاوسط امروز (چهارشنبه) نوشت، گروه‌ها و رهبران سیاسی عراق تمایلی به برگزاری انتخابات در موعد مشخص شده ندارند و به دنبال چتری براساس قانون اساسی برای این مساله هستند.

به گزارش ایسنا، این روزنامه عربستانی به نقل از منبعی که نامش را فاش نکرد، نوشت، اکثر رهبران سیاسی عراق تمایلی به برگزاری انتخابات در موعد مشخص شده، ندارند، این در حالی است که مردم این کشور دوست دارند انتخابات برگزار شود تا از شرایط کنونی رهایی یابند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این منبع اشاره کرد، باید این گروه‌های سیاسی برای حل خلأ ناشی از عدم برگزاری انتخابات در زمان مشخص شده به فکر "انطباق قانونی" از طریق برگزاری انتخاباتی باشند که ممکن است سازمان ملل یا شورای امنیت با این اعتبار که عراق تاکنون زیر چتر بند هفتم قرار دارد، زمان مشخص شده آن را به تاخیر اندازند.

این منبع اظهار داشت، تاخیر در برگزاری انتخابات ممکن است اما نیازمند چتری بر اساس قانون اساسی است که ممکن است در صورت توافق بین گروه‌های سیاسی دادگاه فدرال آن را فراهم کند.

کمیسیون عالی مستقل انتخابات عراق به حیدر العبادی پیشنهاد داد روز شنبه ۱۲ ماه مه ۲۰۱۸ موعد برگزاری انتخابات پارلمانی در دوره چهارمش باشد.
 

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۴۹۷۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آزمون سراسری حافظان قرآن کریم در مهریز


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مهریز گفت: نوزدهمین دوره آزمون سراسری اعطای مدرک به حافظان قرآن کریم در دبیرستان علوم و معارف اسلامی صدرا دور اول با حضور ۴۰ حافظ در رشته‌های ۱۰ جزء، ۲۰ جزء و ۳۰ جزء قرآن کریم برگزار شد.


حجت الاسلام زارع افزود: در پایان به قبول شدگان ۱۰ جزء مدرک تخصصی درجه ۵ معادل دیپلم، ۲۰ جزء مدرک تخصصی درجه ۴ معادل فوق دیپلم، ۳۰ جزء مدرک درجه ۳ معادل لیسانس، درجه ۲ فوق لیسانس، درجه ۱ دکترا طی مراحلی در طول سال اعطا می‌شود.


وی ادامه داد: قبول شدگان در این آزمون به مرحله دوم یعنی حسن حفظ اواخر تیرماه راه خواهند یافت

دیگر خبرها

  • محسن رضایی: تک‌روی و سهم‌خواهی به نظام و مردم آسیب می‌زند
  • تعویق بررسی جنایات جنگی انگلیس در افغانستان برای یک سال دیگر
  • شکست سنگین حزب سوناک در انتخابات شورا‌های شهر
  • شکست سنگین حزب سوناک در انتخابات شوراهای شهر/حزب مخالف خواستار برگزاری انتخابات سراسری شد
  • برگزاری آزمون سراسری حافظان قرآن کریم در مهریز
  • آمادگی کامل وزارت کشور برای برگزاری انتخابات تمام الکترونیک
  • صعود سراسری بازی دراز بازهم به تعویق افتاد
  • مردم تقسیم‌بندی‌های سیاسی مجلس را مشخص می‌کنند
  • نفرات جدید کمیسیون ورزشکاران دوومیدانی با برگزاری مجدد انتخابات مشخص شدند
  • پیش‌بینی ۴۳۰شعبه اخذ رأی برای برگزاری انتخابات در خرم‌آباد و چگنی