Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش امتداد نیوز از بوشهر، امرالله پاراد ظهر امروز در نشست شورای اداری استان بوشهر با بیان اینکه ۸۱ درصد مشترکان خانگی استان بوشهر در بخش خانگی است اظهار داشت: ۱۴ درصد مشترکان برق در حوزه تجاری، یک درصد کشاورزی، ۳ درصد صنعتی است.

وی با بیان اینکه ۶۸ درصد مصرف انرژی در بخش خانگی اختصاص دارد افزود: ۱۴ درصد مصرف برق به امور عمومی و اداری، ۵ درصد کشاورزی، ۳ درصد صنعتی و ۸ درصد تجاری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برفق استان بوشهر با اشاره به فروش انرژی برق در استان بوشهر خاطرنشان کرد: ۳۶ درصد فروش انرژی به بخش خانگی، ۲۲ درصد عمومی و اداری، ۳ درصد کشاورزی و ۳۲ درصد تجاری اختصاص دارد.

پاراد از ۴ برابری مصرف برق مشترکان خانگی استان بوشهر نسبت به متوسط کشوری خبرداد و تصریح کرد: مصرف برق مشترکان خانگی استان بوشهر در یکسال ۱۰ هزار و ۷۰۰ کیلووات ساعت است که نسبت به متوسط کشوری افزایش ۴ برابری دارد.

وی متوسط مصرف برق خانگی در کشور را ۲هزار و ۸۵۰ کیلووات ساعت در سال دانست و خاطر نشان کرد: میزان مصرف برق  مشترکان خانگی استان بوشهر چهار برابر مصرف متوسط کشور و ۱۱ برابر متوسط جهانی است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر با اشاره به افزایش اوج بار مصرف برق استان بوشهر تصریح کرد: پیک بار مصرف برق استان بوشهر از ۱۴۹۷ مگاوات سال قبل امسال به ۱۶۰۸ مگاوات رسیده است که رشد ۷٫۴ درصدی نشان می‌دهد.

پاراد بیشترین زمان مصرف برق در استان بوشهر را در ساعت ۱۳ و ۱۷ دانست و گفت: بیشترین  مصرف برق در استان بوشهر بین ساعات تعیین شده ۵۰ تا ۱۰۰ مگاوات برآورد شده که کاهش پیک مصرف برق ناشی از  تغییر ساعت کار ادارات در فصل تابستان است.

وی با بیان اینکه تعرفه برق مصرفی در استان بوشهر تغییری نداشته است خاطر نشان کرد: آخرین تغییرات تعرفه برق مصرفی مربوط به اول فروردین سال ۱۳۹۵ است که مجلس شورای اسلامی تصویب کرد و پس از آن هیچ تغییری در تعرفه برق مصرفی ایجاد نشده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر به مصرف برق در دو دوره چهارم و ششم پرداخت و گفت: بر اساس ارزیابی‌های انجام شده در دوره چهارم امسال ۷۹ درصد قبوض برق مصرفی خانگی در استان بوشهر زیر ۱۰۰ هزار تومان صادر شده و  تنها ۱ درصد از مشترکان خانگی بالای ۳۰۰ هزار تومان برق مصرف کرده‌اند و مابقی بین ۱۰۰ تا ۳۰۰ هزار تومان هزینه برق آنها ثبت شده است.

پاراد به دوره ششم پرداخت و با بیان اینکه در دور ششم ۶۷ درصد قبوض مصرف برق خانگی مشترکان استان بوشهر زیر ۱۰۰ هزار تومان صادر شده تصریح کرد: ۲۶ درصد بین ۱۰۰ تا ۲۰۰ هزار تومان، ۴ درصد ۲۰۰ تا ۳۰۰ هزار تومان و ۳ درصد بالای ۳۰۰ هزار تومان برق مصرف کرده‌اند.

وی با تاکید بر رعایت الگوی مصرف برق در استان بوشهر افزود: اگر در هر ماه ۳ هزار کیلووات ساعت هر مشترک برق مصرف کند هزینه آن بسیار پایین است ولی اگر از مصرف منطقی فراتر برود هزینه آن افزایش می‌یابد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر با بیان اینکه ۹ ماه از سال تعرفه برق استان بوشهر گرمسیری محاسبه می‌شود گفت: در  تعرفه گرمسیری با حداقل نرخ برق مصرفی محاسبه می‌‌شود.

پاراد با تاکید بر پرداخت بدهی دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر بابت مصرف برق گفت: ۹۷ درصد مشترکان خانگی بابت برق مصرفی بدهی ندارند و این در حالی است ۶۴ درصد دستگاه‌های اجرایی بدهی برق دارند.

وی تاکید کرد: اگر نقدینگی به سیستم شرکت توزیع نیروی برق تزریق شود در اجرای طرح های برقرسانی و ارائه بهتر خدمات به مشترکان تسریع می‌شود.

انتهای پیام/

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۵۰۱۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست خانگی رم برابر لورکوزن در حضور کوتاه آزمون

دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا با شکست خانگی سردار آزمون و یارانش برابر قهرمان جدید بوندس‌لیگا و تساوی مارسی در فرانسه برابر آتالانتا به پایان رسید. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، دیدارهای دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا، شب گذشته (پنجشنبه) به صورت همزمان از ساعت 22:30 به وقت تهران برگزار شد که در پایان آنها رم به بایرلورکوزن باخت و نبرد مارسی و آتالانتا با تساوی همراه بود.

در ورزشگاه المپیکوی شهر رم، تیم فوتبال رم برابر میهمان آلمانی خود بایرلورکوزن با نتیجه 2 بر صفر تن به شکست داد. فلورین ویرتز در دقیقه 28 و رابرت آندریخ در دقیقه 73 گل‌های قهرمان جدید بوندس‌لیگا را به ثمر رساندند تا این تیم گام بلندی به سوی فینال بردارد و شانس خود برای کسب سه‌گانه را افزایش دهد. سردار آزمون مهاجم ایرانی رم در دقیقه 79 این بازی به جای روملو لوکاکو به میدان رفت، اما نتوانست دروازه تیم اصلی خود را باز کند. 

صعود رُم و لورکوزن در شب حذف میلان و لیورپول از لیگ اروپا

 

در بازی دیگر که در ورزشگاه ولودروم شهر مارسی برگزار شد تیم فوتبال مارسی برابر آتالانتا به تساوی یک - یک رضایت داد. جانلوکا اسکاماکا در دقیقه 11 گل نخست را برای نماینده ایتالیا به ثمر رساند و شانسل امبما در دقیقه 20 گل تساوی را برای میزبان فرانسوی زد.

دیدارهای دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا پنجشنبه هفته آینده به میزبانی لورکوزن و آتالانتا برگزار خواهند شد.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • شکست خانگی رم برابر لورکوزن در حضور کوتاه آزمون
  • خیز ژاپن برای اینترنت نسل ۶، ۵۰۰ برابر سریع‌تر از نسل ۵!
  • اهدای جوایز نفیس برای کاهش ۱۵ درصدی مصرف در ۲۱ هفته
  • معرفی معلم مراغه‌ای به عنوان برگزیده کشوری
  • پیش بینی کاهش ناترازی برق به ۱۱ هزار مگاوات
  • مصرف برق همدان در بخش‌های مختلف انضباط یابد
  • اختصاص ۶۵ میلیارد ریال جایزه کم‌مصرفی به مشترکان کاشانی
  • مصرف ۳ هزار و ۸۸۵ میلیون کیلووات ساعت برق در استان همدان
  • سیر صعودی و نزولی مشترکان اینترنت موبایل و ثابت در ایران
  • طرح تعرفه‌گذاری پلکانی گاز خانگی باید اجرایی شود/ تخصیص بی‌حساب و کتاب یارانه انرژی را متوقف کنید