Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار کردستان گفت: هنوز عزم و جزم جدی برای حل مسائل و مشکلات استان ایجاد نشده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، بهمن مرادنیا پیش‌از ظهر امروز در چهل و هفتمین کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان کردستان که با حضور مدیران و مدیران عامل بانک‌های استان کردستان در سالن شهدای گمنام استانداری کردستان برگزار شد، اظهار داشت: در مورد وضعیت منابع بانکی و تسهیلات پرداختی به واحدهای صنعتی و تولیدی کردستان در رده‌های آخر کشوری هستیم و در حال حاضر شرایط استان طوری است که از بیان کردن این آمارها خوشحال نیستم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه هنوز عزم و جزم جدی برای حل مسائل و مشکلات استان ایجاد نشده است، گفت: مشکل بیکاری، اشتغال، تولید همه آنها فقط به یک شعار تبدیل شده و اگر ما هم در دو ماه آینده نتوانیم کاری انجام دهیم در حقیقت همان شعار را ادامه خواهیم داد.

استاندار کردستان با اشاره به اینکه معوقات بانکی استان نسبت به کشوری خیلی بالا نیست، تصریح کرد: همه مردم دارای مشکلات هستند اما مشکل مردم و سرمایه‌گذاران باید توسط بانک‌ها حل شود.

تولیدکنندگان کردستانی نیازمند حمایت هستند

وی از همه مدیران عامل بانک‌های عامل استان و مسئولان خواست که شرایط کنونی جامعه را در نظر بگیرند چرا که تولیدکنندگان استان نیازمند حمایت هستند و ما باید آنها را دریابیم و اکنون در کردستان با نهایت سخت‌گیری‌ها عمل می‌شود.

مرادنیا با تاکید بر اینکه باید کردستان به شرایط ایده‌آل برگردد، افزود: استان کردستان برای توسعه و پیشرفت نیاز به جهش دارد و هم اکنون شرایط استان کردستان شرایط نامناسبی است و نباید به این چنین وضعیتی رضایت دهیم.

وی از مسئولان و مدیران ادارات خواست مشکلات استان را بررسی کنند و اگر در جهت پیشرفت و توسعه استان حرکت نکنیم همه ما مسئول و مدیون هستیم.

استاندار کردستان با بیان اینکه چرا باید این استان از نظر آماری در رده استان‌های آخر کشوری باشد، خاطر نشان کرد: هدفگذاری ما حفظ وضعیت موجود نیست بلکه چیزی دیگری است و امیدوارم همگی فکر توسعه استان را داشته باشیم.

انتهای پیام/

R7848/P1486/S6,66/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۵۰۶۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شورای اسلامی بازوی مشورتی برای مدیران کشور

رئیس شورای اسلامی استان چهارمحال‌وبختیاری گفت: شورای اسلامی را باید بازوان مشورتی برای مدیران و تسهیل گری قوی در همه زمینه‌ها در کشور دانست.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از چهارمحال‌وبختیاری، بهمن میری، امروز _پنجشنبه، سیزدهم اردیبهشت_ در همایش روز شوراها اظهار کرد: شورای اسلامی را باید بازوان مشورتی برای مدیران و تسهیل گری قوی در همه زمینه‌ها در کشور دانست، شاید نام شورای اسلامی چهارمحال‌وبختیاری در گذشته کمتر شنیده می‌شد؛ اما در دوره ششم با انسجام مثال زدنی، ارتباطی تعاملی و سازنده با مسئولان استانی گامی مؤثر در جهت احیای شورای استان برداشته شد.

وی افزود: در این دوره شورای اسلامی استان، بیش از ۲۰۰ جلسه رسمی با مسئولان استانی و کشوری برگزار شد سه هزار نامه به مسئولان و دستگاه‌های اجرایی زده شد و هزار و ۵۰۰ مصوبه اجرایی اتخاذ شد. همچنین ۱۴ دوره آموزشی در سطوح مختلف شورایی برگزاری شد و تفاهم نامه‌هایی با دستگاه‌ها و نهادهای مختلف در استان ایجاد شد.

رئیس شورای اسلامی استان چهارمحال‌وبختیاری با اشاره به دستاوردهای این شورا عنوان کرد: بیش از ده طرح در شورای استان چهارمحال‌وبختیاری تدوین، تصویب و به شورای عالی کشور ارسال شد، حال باید با افتخار بگوییم این طرح‌ها در انتظار برای تبدیل به قانون در مجلس شورای اسلامی است.

کد خبر 750160

دیگر خبرها

  • شورای اسلامی بازوی مشورتی برای مدیران کشور
  • بررسی مشکلات واحدهای تولیدی در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید آذربایجان غربی
  • تشکیل کارگروه رفع موانع سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری ساوجبلاغ
  • آمادگی بسیج سازندگی برای برطرف کردن مشکلات و کمبود‌های عشایر
  • آمادگی بسیج سازندگی برای برطرف کردن مشکلات و کمبودهای عشایر
  • موانع تولید ۲۴ کارخانه در البرز طی سال گذشته رفع شد
  • تلاش دستگاه قضایی برای تحقق شعار سال
  • اختصاص سهمیه ۳۰۰ نفری بیمه برای کارگران ساختمانی کردستان
  • کمبود معلم در هرمزگان ‌برای همیشه برطرف شود
  • ناترازی بنزین با سوخت متانول برطرف می‌شود