Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست به نقل از روابط عمومی فرابورس ایران؛ بازارهای دوم، شرکت‌های کوچک و متوسط (SME) و پایه به ترتیب سه بازاری هستند که  نماد معاملاتی این چهار شرکت را در خود جای داده‌اند. بر این اساس نماد «حرآهن» مربوط به شرکت راه‌‌آهن حمل و نقل در بازار دوم، «غکولاک» در تابلو رشد بازار SME و دو نماد «خعمرا» و «بحکمت» مربوط به شرکت‌های توسعه و عمران شهرستان نائین و بیمه حکمت صبا در تابلو ج بازار پایه درج شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شرکت راه‌آهن حمل و نقل در زمینه حمل محصولات معدنی، سوختی، ترانزیت کالا، خودرو و ... به فعالیت مشغول است. آنطور که در امیدنامه این شرکت نیز ذکر شده «حرآهن» در بخش حمل و نقل بین‌المللی با مشارکت دو شرکت عمده حمل و نقل ریلی قزاقستان و ازبکستان درصدد توسعه حمل و نقل ریلی صادراتی، وارداتی و ترانزیتی است.
این شرکت که در تاریخ 22 شهریورماه امسال نزد سازمان بورس ثبت شده، پس از احراز تمامی شرایط لازم برای پذیرش از روز یکم آبان ماه به عنوان یکصد و شصت و سومین نماد معاملاتی (نودمین شرکت در بازار دوم) در فهرست نرخ‌های فرابورس ایران درج شد.
در همین حال بازار شرکت‌های کوچک و متوسط نیز شاهد درج پنجمین نماد معاملاتی در این بازار بود. بدین ترتیب نماد شرکت کولاک شرق که در گروه «محصولات غذایی و آشامیدنی به جز قند و شکر»، زیرگروه «تولید نوشیدنی و آبمیوه» قرار دارد، چهارمین شرکتی است که موفق به درج نماد معاملاتی خود یعنی «غکولاک» در تابلو رشد این بازار شده است. 
پیش از این نماد معاملاتی شرکت‌های پتروصنعت گامرون، سیمان سفید ارومیه و مجتمع تولیدی نیلی صنعت کرمان در تابلو رشد این بازار درج شده بودند و شرکت گز سکه نیز در تابلو دانش‌بنیان بازار SME معاملات خود را آغاز کرده بود.
شرکت کولاک شرق در زمینه تولید، بسته بندی و توزیع انواع نوشیدنی‌ها اعم از نوشابه‌های گازدار، و بدون گاز و ...، دوغ و سایر محصولات لبنی، ساخت ظروف یکبار مصرف و ... به فعالیت مشغول است. 
به موجب مصوبه مجمع عمومی فوق‌العاده صاحبان سهام به تاریخ 19 اردیبهشت ماه امسال، سرمایه این شرکت از مبلغ 46 میلیارد و 800 میلیون ریال به مبلغ 50 میلیارد ریال افزایش یافته که این افزایش سرمایه از محل مطالبات و آورده نقدی سهامداران صورت گرفته است.
در نهایت تابلو «ج» بازار پایه نیز میزبان درج نماد دو شرکت توسعه و عمران شهرستان نائین و بیمه حکمت صبا بودند که به ترتیب این دو شرکت در گروه‌های «خودرو و ساخت قطعات» و «بیمه، صندوق بازنشستگی به جز تامین اجتماعی» قرار دارند.

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۵۲۰۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش سرمایه بیش از ۴ هزار درصدی یک نماد بورسی

روزانه در سایت "نبض بورس" گزید‌ه‌ای از آخرین اخبار و مطالب جذاب پیرامون بازار سرمایه، مسکن، ارز، انرژی و سرمایه گذاری تهیه و منتشر می‌گردد. گزارش کامل از گزیده‌ خبرهای امروز «نبض بورس» (https://nabzebourse.com) را با کلیک بر تیتر آن بخوانید.

قیمت لحظه‌ای دلار، یورو و درهم در بازار

 

۱۰ خبر مهم برای طلا، سکه، نفت و بیت کوین 

 

پیش بینی بورس دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

 

سهامداران این فلزات اساسی، مبین و دی بخوانند

 

خبری مهم درباره یک عرضه اولیه

 

افزایش سرمایه بیش از ۴ هزار درصدی یک نماد بورسی

  دومین حراج سکه در سال ۱۴۰۳ فردا برگزار می شود

 

قیمت دنا پلاس اتوماتیک چقدر شد؟

 

رکوردشکنی فروش شدوص

 

کدام نمادها حجم مشکوک خوردند؟

 

پرسودترین نمادهای امروز بورس تهران

 

میزان و زمان واریز سود ۴۰ نماد بورسی و فرابورسی | کدام نماد سود بیشتری به سهامدارانش می‌دهد؟

 

تداوم افت ارزش سهام عدالت      

دیگر خبرها

  • امارات واردات سیمان ایران را ممنوع کرد
  • ریزش ۲۰ هزار واحدی شاخص کل بورس
  • فرابورس برای پذیرش شرکت‌ها شرط گذاشت
  • صادرات مرغ تا پایان سال به ۳۰۰ هزارتن می‌رسد
  • افزایش سرمایه بیش از ۴ هزار درصدی یک نماد بورسی
  • امتیاز ویژه برنامه اعزام به خارج از کشور در «ایران هلث» اعطا می‌شود
  • امتیاز ویژه برنامه اعزام به خارج از کشور در «ایران هلث» اعطاء می‌شود
  • گزارش روزانه بورس ۱۶ اردیبهشت/ افت ۵ هزار واحدی شاخص
  • استقرار حاکمیت شرکتی برای پذیرش در فرابورس الزامی شد
  • اعطای امتیاز ویژه به شرکت‌های برتر حاضر در «ایران هلث»