Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ حسین ذوالفقاری در جلسه ستاد اربعین با بیان اینکه در تلاشیم که خدمات و تسهیلات بیشتری به زائران ارائه داده و هزینه سفر اربعین را کاهش دهیم، گفت: ما از مردم می‌خواهیم به فضاسازی و شایعاتی که شاید از روی کم‌اطلاعی بیان می‌شود توجه نکنند.

وی همچنین با اشاره به اینکه در حوزه زیرساختی وضعیت مناسب‌تری نسبت به سال‌های قبل داریم و کارهای خوبی در این زمینه انجام شده است، افزود: همکاری مردم نیز افزایش یافته و مدیریت سفر هم بهتر شده بنابراین فکر می‌کنم ترافیک و ازدحام جمعیت مثل سال‌های گذشته نداشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس ستاد مرکزی اربعین حسینی ادامه داد: مسئولان کمیته‌های ستاد اربعین باید اطلاع‌رسانی دقیق و شفافی درباره اقدامات انجام شده داشته باشند زیرا شایعات مطرح شده شاید به خاطر عدم شفافیت در اطلاع‌رسانی باشد؛ کمیته فرهنگی ستاد مرکزی باید حضور بیشتری در رسانه‌ها داشته باشد.

ذوالفقاری با بیان اینکه طرح ناجا برای جلوگیری از ورود زائران غیرقانونی با قوت اجرا می‌شود، گفت: اگر زائران بدون ویزا از مرز عبور کنند قطعاً دولت عراق مرز را می‌بندد و ما به مشکل می‌خوریم.

وی همچنین تاکید کرد: کمیته کنسولی نیز جلسه‌ای برای بررسی صدور سریعتر ویزاها برگزار کند زیرا ما امسال ویزای انفرادی داریم و این ویزاها باید به موقع صادر شود.

رئیس ستاد مرکزی اربعین حسینی در مورد تعیین نرخ‌های بیمه و ویزا، خاطرنشان کرد: تلاش کردیم در مجموع هزینه ویزا و بیمه نسبت به ایام غیر اربعین کاهش یابد؛ در حوزه حمل و نقل نیز از سازمان حمل و نقل می‌خواهیم بررسی مجددی داشته باشد تا قیمت حمل و نقل در حد منطقی کاهش یابد تا هم انگیزه حضور رانندگان در مناطق مرزی از بین نرود و هم زائران بدون وسیله نمانند؛ در این زمینه باید بررسی تخصصی انجام شود تا سقف قیمت‌ها به صورت منطقی تعیین شود.

به گزارش تسنیم،ذوالفقاری اظهار کرد: در ایام پیک مراسم اربعین، جلسه ستاد مرکزی اربعین باید هر روز برگزار شود تا کارها با هماهنگی بیشتری پیش برود.

یازدهمین جلسه ستاد مرکزی اربعین حسینی با حضور حسین ذوالفقاری رئیس و مسئولان کمیته‌های مختلف این ستاد و همچنین مسئولان مربوطه در وزارت کشور امروز عصر در محل این وزارتخانه برگزار شد.

در این جلسه موضوعاتی از قبیل گزارش بانک مرکزی درباره حذف دلار در صدور روادید، آخرین وضعیت زیرساختها در مرزهای چهار گانه، آخرین توافقات درباره کنترل هزینه‌های کرایه وسایل حمل و نقل و تعیین تکلیف ورود کمیته ها در استانها و درخواست استفاده از تجهیزات استانی مورد بررسی قرار گرفت.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۳۲۹۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۲ راه روستایی و یک راه فرعی در بلوچستان همچنان بسته است

ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیرکل ستاد بحران سیستان و بلوچستان از بسته بودن ۴۲ راه روستایی و یک راه فرعی قدیمی اسپکه - بمپور در جنوب این استان براثر بارندگی‌های اخیر و طغیان رودخانه‌های محلی خبر داد.

مجید محبی افزود: از مجموع ۴۲۰ راه روستایی بسته شده ناشی از سیلاب در جنوب سیستان و بلوچستان با تلاش دستگاه‌های خدمات رسان تاکنون ۳۷۸ مسیر فرعی بازگشایی شده است.

وی تاکید کرد: تمام تلاش ما بر آن است تا ارتباط در مسیرهای ارتباطی جنوب سیستان و بلوچستان به منظور انجام خدمات امدادی برقرار شود.

مدیرکل ستاد بحران سیستان و بلوچستان گفت: برآورد اولیه خسارت سیل در این استان ۱۱۰ هزار میلیارد ریال بوده و همچنان با توجه به حجم بارندگی ها در حال افزایش است.

وی تاکید کرد: بیشترین خسارت سیلاب اخیر سیستان و بلوچستان به ترتیب به راه های ارتباطی، بخش کشاورزی، شبکه برق رسانی و آب اختصاص دارد.

محبی افزود: همچنان تیم‌های ارزیاب ستاد بحران سیستان و بلوچستان با حضور در مناطق درگیر سیلاب در حال بررسی برآورد دقیق این خسارت‌ها هستند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نخستین نشست ستاد اربعین حسینی استان مرکزی
  • اعزام ریلی زائران به عتبات عالیات از استان مرکزی
  • لزوم بهره گیری از تمام ظرفیت‌ها برای اعزام زائران اربعین از مرکزی
  • مواکب اربعینی استان سمنان تجمیع می‌شوند
  • ۴۲ راه روستایی و یک راه فرعی در بلوچستان همچنان بسته است
  • فعالیت ۲۹ موکب همدان در ایام اربعین در نجف و کربلا
  • ارزش معاملات بورس انرژی از ۱۲۱ میلیارد تومان عبور کرد
  • توقیف ۱۰۵۰ بسته شکر بسته بندی غیر استاندارد در استان کرمانشاه
  • دستور مهم رئیسی؛ تخصیص ۳میلیون یورو برای دیوارکشی مرزهای ایران | اعلام جزئیات جدید از انسداد مرزها؛ اولویت‌ با کدام مرزهاست؟
  • همه افراد فاقد پوشش بیمه می‌توانند بیمه سلامت دریافت کنند