Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش امتداد نیوز از بیرجند، حسین خوبان ظهر امروز در نشست خبری اظهار داشت: توسعه نظام بیمه سلامت کشور یکی از مهمترین فرامین مورد تاکید در سیاست‌های مقام معظم رهبری، قانون برنامه پنجم توسعه و یکی از اهداف اصلی سازمان بیمه سلامت ایران است.

وی با اشاره به اهداف تشکیل سازمان بیمه سلامت ایران افزود: توسعه کمی و کیفی خدمات بیمه سلامت، دستیابی به پوشش فراگیر خدمات سلامت، دستیابی به پوشش عادلانه خدمات سلامت، رفع هم‌پوشانی بیمه‌ای، بسط و گسترش برنامه پزشک خانواده و نظام ارجاع از اهداف تشکیل سازمان بیمه سلامت ایران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل بیمه سلامت خراسان جنوبی گفت: در خردادماه سال ۱۳۸۴ اداره کل بیمه خدامت درمانی خراسان جنوبی پس از انتزاع از استان خراسان بزرگ، تاسیس و فعالیت خود را آغاز کرد.

وی افزود: از مهم‌ترین اقدامات بیمه خدمات درمانی خراسان جنوبی می‌توان به اجرای طرح ملی بیمه روستائیان و عشایر در سال ۸۴ همزمان با سراسر کشور، تجهیز ادارت کل و ادارات تابعه، فعال کردن نمایندگی‌های دولتی در شهرستان‌های درمیان، سربیشه و سرایان و خرید ساختمان برای اداره بیمه شهرستان نهبندان اشاره کرد.

خوبان از اجرای طرح ملی بیمه ایرانیان در سال ۸۷ با حداقل ۵۰ درصد تخفیف و حداکثر ۸۵ درصد تخفیف برای اقشار فاقد پوشش بیمه‌ای خبر داد و افزود: از طرح‌های خوب سازمان بیمه سلامت اجرای طرح پوشش بیمه سلامت همگانی آحاد جامعه، طرح پزشک خانواده و نظام ارجاع و بیمه ایرانیان است.

مدیرکل بیمه سلامت خراسان جنوبی اظهار داشت: سازمان بیمه سلامت ایران ماموریت دارد برای کاهش مخاطرات مالی با گسترش و توسعه بیمه همگانی پایه سلامت امکان بهره‌مندی عادلانه از خدمات مطلوب و اثربخش و زمینه حفظ و ارتقای سلامت را برای همه جامعه تحت پوشش فراهم کند.

خوبان گفت: در حال حاضر تعداد بیمه شدگان اتباع خارجی در استان هزار و ۸۴۰ نفر است که از این تعداد ۱۱ نفر جزو بیماران خاص هستند و تعداد بیمه شدگان روستایی نسبت به کل بیمه شدگان حدود ۸۰ درصد است.

وی از طرح جلب مشارکت اجتماعی همیاران بیمه سلامت ایران در روستاها و شهرهای کمتر از ۲۰ هزار نفر خبر داد و افزود: قرار است افراد یا گروه‌هایی به صورت داوطلبانه و افتخاری در جهت آموزش و اطلاع رسانی به بیمه شدگان به ادارات بیمه سلامت در شهرستان‌ها و اداره کل بیمه سلامت استان همکاری کنند.

مدیرکل بیمه سلامت خراسان جنوبی بیان کرد: در روستاها و شهرهای زیر ۲۰ هزار نفر که اغلب مردم استان به جز قائن و بیرجند را شامل می‌شود اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا و دهیاری‌ها و افراد معتمد محلی که علاقه‌مند هستند به شکل افتخاری در این راستا خدمت کنند به ادارات بیمه سلامت مراجعه کنند.

خوبان افزود: هدف این است تا مردم و بیمه شدگان خدمات مطلوبی از مراکز بهداشتی درمانی و خانه‌های بهداشت که طرف قرارداد اداره کل بیمه سلامت هستند دریافت کنند و همدیگر را به حق و حقوقشان آشنا کنند.

انتهای پیام/

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۵۲۴۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تماس تلفنی برای بیمه شدن کلاهبرداری است

به گزارش خبرگزاری مهر، مرکز امور مشتریان و اطلاع رسانی سازمان بیمه سلامت ایران در اطلاعیه‌ای اعلام کرد؛ بر اساس تماس‌های تلفنی بیمه شدگان با سامانه ۱۶۶۶ و پیگیری امور بیمه‌ای مشخص شده است که برخی شرکت‌های سودجو به دنبال سوءاستفاده از نام و عنوان بیمه سلامت در ارائه خدمات به بیمه شدگان این سازمان هستند.

این در حالی است که سازمان بیمه سلامت هیچ ارتباطی با این شرکت‌ها نداشته و این سازمان به عنوان بزرگ‌ترین سازمان بیمه‌گر پایه سلامت کشور، هرگز برای بیمه‌کردن و ارائه خدمات دیگر با افراد از تماس تلفنی استفاده نمی‌کند؛ لذا، این امر با هدف سودجویی و کلاهبرداری انجام می‌گیرد.

از سوی دیگر تاکید شده است که شهروندان برای اطلاع از آخرین اخبار و آدرس دفاتر پیشخوان طرف قرارداد به سایت سازمان به نشانیihio.gov.ir مراجعه و یا با سامانه ۱۶۶۶ تماس حاصل کنند.

کد خبر 6094889 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • بیمه ها تعرفه خدمات آزمایشگاهی را به درستی پوشش نمی دهند
  • بیمه ها تعرفه تعرفه خدمات آزمایشگاهی را به درستی پوشش نمی دهند
  • بیمه‌ها تعرفه را به درستی پوشش نمی‌دهند/ تورم در بخش پزشکی با اجتماعی متفاوت است
  • بیمه ها تعرفه را به درستی پوشش نمی دهند/ تورم در بخش پزشکی با بخش اجتماعی بسیار متفاوت است
  • بیمه‌ها تعرفه را به درستی پوشش نمی دهند/ تورم پزشکی در مقایسه با بخش اجتماعی بالاتر است
  • بیمه‌ها تعرفه را به درستی پوشش نمی دهند/ تورم در بخش پزشکی با بخش اجتماعی بسیار متفاوت و بالاتر است
  • برخورداری ۶۲۵ زوج نابارور استان مرکزی از خدمات بیمه سلامت
  • کودکان زیر ۷ سال رایگان درمان می‌شوند
  • تماس تلفنی برای بیمه شدن کلاهبرداری است
  • اجرای قانون رایگان شدن خدمات تشخیصی و درمانی گروه سنی زیر ۷ سال، در بیمارستان‌های خراسان جنوبی