Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-05-03@20:06:38 GMT

«عطر اربعین» از 8 آبان

تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۲۵۲۴۶۴

مدیر شبکه قرآن سیما گفت: ویژه‌برنامه‌های اربعین شبکه قرآن سیما در قالب «عطر اربعین» از دوشنبه 8 آبان آغاز می‌شود. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، محمدحسین محمد زاده در نشست خبری تشریح ویژه برنامه‌های شبکه قرآن سیما برای اربعین حسینی افزود: امروز اجتماع میلیونی برای اربعین حسینی پیش از این مراسم آغاز می‌شود و یکی از نشانه‌های مؤمن همان زیارت اربعین است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او گفت: ویژگی‌های این رویداد بزرگ که با حضور بیش از ۲ میلیون زائر ایرانی است مختصاتی به وجود آورده که وظیفه ما را در شبکه قرآن بیشتر کرده است.

مدیر شبکه قران سیما افزود: بیان آداب زیارت و نوع فلسفه عزاداری امام حسین (ع) نیاز به یک اندیشه ناب و عمیق دارد و برای مقدمات این سفر و رعایت کردن بسیاری از مسائل، چون بهداشت فردی و عمومی عبور از مرز‌ها و سایر اطلاعات که در این باره نیاز است که باید اطلاع رسانی شود.

محمد زاده گفت: از ۸ آبان با یک دورخیز ۱۰ روزه برنامه‌ای با عنوان عطر اربعین آغاز می‌شود و از ساعت ۶ تا ۲۳ مهمان مخاطبان خود خواهد بود. ارتباط با نمایندگان کمیته‌های ۱۲ گانه، برنامه صبح گاهی برای کودکان و نوجوان و آموزش زبان عربی به لهجه عراقی از جمله برنامه‌های ما است.

مدیر شبکه قرآن و معارف سیما افزود: شعار امسال براساس «احَبَّ اللَّهُ مَن احَبَّ حُسَیناً» سخنی از پیامبر اکرم (ص) معرفی شده است. امید است رسانه ملی هم بتواند این محبت حسینی را ترویج کند.

او گفت: معرفی برنامه‌های شبکه‌های دیگر رسانه ملی، ارتباط با رادیویی که در این زمینه خوب درخشیده باشد و نقش مؤثر فصلی داشته باشد، ارتباط بین دو استودیو سیما اربعین و رادیو اربعین نیز از دیگر برنامه‌های ما خواهند بود که یک نوع هم افزایی محسوب می‌شود.

محمد زاده افزود: پخش مستند‌های اربعین نیز از برنامه‌های مهم عطر اربعین است.

در ادامه این نشست مدیر شبکه قران و معارف سیما از جزئیات دیگر برنامه‌های جدید این شبکه گفتند.

منبع: شبکه خبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۵۲۴۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پخش زنده دیدار‌های پرسپولیس و استقلال و لیگ قهرمانان اروپا

به گزارش صدای ایران از ایسنا، دیدار تراکتور ـ استقلال امروز ـ ۱۲ اردیبهشت ماه ـ ساعت ۱۷ از شبکه سه سیما روی آنتن خواهد رفت.

همچنین دیدار پرسپولیس ـ سپاهان امروز ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

بنا بر این گزارش از رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا دیدار دورتمند ـ پاریسن ژرمن امشب چهارشنبه، ۱۲ اردیبهشت ساعت ۲۲ و ۳۰ دقیقه به صورت زنده از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

شهاب وهابی و علیرضا علیفر گزارش بازی را به عهده دارند.


دیگر خبرها

  • ویژه برنامه‌های شهادت امام جعفر صادق (ع) از شبکه قرآن
  • داستان «غذا‌های پلاستیکی» در شبکه مستند
  • خبر‌های رسانه - ۱۳ اردیبهشت
  • فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی آخر هفته
  • «قصه های مجید» و «معصومیت از دست رفته»؛ تدارک تلویزیون برای آخر هفته
  • «مصلحت» و «استشهادی برای خدا» سینمایی‌های سیما در تعطیلات پایان هفته
  • مستند «زندگی با فلسفه» در شبکه چهار سیما
  • پخش زنده دیدار‌های پرسپولیس و استقلال و لیگ قهرمانان اروپا
  • رخنه، آقای قاضی وبدل در آستانه پخش
  • گزارش صداوسیما درباره نکوهش قرآنی ذخیره طلا و دلار در خانه که دوباره وایرال شد + فیلم | به جای احتکار خانگی طلا و ارز چه کنیم؟